SEMrush vs Google Keyword Planner

Exista multe optiuni pentru afacerea dvs. atunci cand vine vorba de optiuni de cercetare de cuvinte cheie. Intotdeauna sunteti tentat sa folositi instrumentele si tehnologia oferite de Google, cu toate acestea, exista solutii independente care va ajuta sa efectuati cercetari avansate si sa va optimizati cuvintele cheie pentru succesul SEO. Un astfel de instrument independent este SEMrush.

SEMrush vs Google Keyword Planner  

In ultimii ani, instrumentele gratuite Google, cum ar fi Planificatorul de cuvinte cheie, au fost populare pentru optimizarea SEO. Cu toate acestea, in ultimul timp au fost dezvoltate si o serie de instrumente independente, cum ar fi SEMrush, care s-au dovedit a fi renumite si frecvent utilizate. Ca utilizator web, ar trebui sa stiti ce instrumente independente sunt disponibile pentru dvs. pentru a va putea face optimizarea cum trebuie.

Mai jos vom discuta si vom analiza avantajele si dezavantajele celor doua instrumente, Google Keyword Planner si SEMrush. De asemenea, vom discuta despre ceea ce diferentiaza cele doua si aveti cateva concluzii utile si relevante.

  1. Ce este Google Keyword Planner?

Planificatorul cuvintelor cheie Google este integral gratuit si este un instrument de cercetare puternic pentru cuvinte cheie, cu un numar mare de beneficii in comparatie cu pretul. Planificatorul este disponibil pe platforma Google Ads si ofera informatii complete si detaliate despre cuvinte cheie si arata si oportunitatile pe care le ofera fiecare cuvinte cheie.

Beneficii
• GRATUIT
• Servicii pe baza de presupuse
• Ofera informatii detaliate despre trafic
• Ofera o versiune mica a instrumentului AdWords
• Sugestii utile din cuvinte cheie
• Ofera informatii complete despre cuvintele cheie

  1. Ce este SEMrush?

SEMrush este un alt instrument de cercetare pentru cuvinte cheie si ofera informatii importante despre cuvintele cheie si traficul web. Instrumentul pune la dispozitie anumite cercetari asupra cuvintelor cheie precum si ceea ce ofera succesul SEO, existand si optiuni pentru a segmenta rezultatele. SEMrush are o interfata prietenoasa si usor de utilizat, prezentandu-le utilizatorului informatii utile si pertinente despre cuvintele cheie. Instrumentul este, de asemenea, destul de puternic, comparativ cu Google AdWords sau Planificatorul de cuvinte cheie.

Beneficii
• Puterea cercetarii avansate
• Acces la motorul de cautare global
• Arata informatii detaliate
• Optiuni de segmentare
• Site Explorer
• Pentru orice tip de website
• Rapoarte in timp real

  1. Comparatie

Companii, produse sau servicii, sunt in mare parte dependente de instrumentele de cercetare de cuvinte cheie si, in cele din urma, de schimbarile si trendurile SEO. Cercetare SEMrush vs Google Keyword Planner ofera diferite moduri prin care produsele si serviciile lor pot fi lansate si promovate pe internet. De obicei, Planificatorul de cuvinte cheie Google sau SEMrush sunt folosite pentru cercetare si optimizare SEO.

Google Keyword Planner:
• Prezice si masoara traficul
• Prezice costul cuvintelor cheie
• Soft gratuit
• Ofera informatii complete despre cuvintele cheie

SEMrush:
• Doar $99 pe luna pentru un cont
• Cercetare pe baza de programe
• Segmentarea rezultatelor
• Cautare globala
• Site Explorer
• Rapoarte in timp real
• Analiza competitiva

Avand in vedere pretul, performanta unica si acuratetea informatiilor furnizate, SEMrush se ridica deasupra Planificatorului de cuvinte cheie Google. Majoritatea specialistilor recomanda tinerilor webmasteri sa foloseasca SEMrush pentru a obtine rezultate mai bune si actualizate.

  1. Comparatia lor directa
  • Pret
    Google Keyword Planner ofera majoritatea optiunilor si informatiilor sale gratuit, desi limitarile sunt mai acide fata de cel de la SEMrush, deoarece ultimele ofera optiunea achizitionarii unui plan premium la tarife acesibile.

  • Accesibilitate
    Planificatorul Google este usor de accesat si utilizat, insa micile limitari oferite utilizeaza interfata complexa a lui SEMrush, care vine echipat cu multe optiuni premium, cum ar fi cercetarea in timp real, analiza globala si segmentarea rezultatelor.

  • Disponibilitate
    Google ofera doar informatii limitate despre cuvintele cheie si, de obicei, oportunitatile sunt ascunse in spatele costurilor si barierei tehnice. SEMrush ofera mai multe informatii si, de asemenea, optiuni pentru a vizualiza si a descoperi oportunitati ascunse.

  • Usoare de utilizat
    Google poate fi usor de utilizat, dar SEMrush ofera multiple optiuni, precum si instrumente informatice interactive, cu ajutorul carora pachetele digitale pot fi analizate in detaliu.

  1. Avantajele si dezavantajele

Avantajele
Google Keyword Planner:
• GRATUIT
• Oportunitati pe baza de presupuse
• Sugestii utile din cuvinte cheie

Dezavantaje
Google Keyword Planner:
• Foarte limitat
• Interfata complicata
• Lipsesc optiunile de export

Avantajele
SEMrush:
• Puterea cercetarii avansate
• Acces la motorul de cautare global
• Site Explorer
• Rapoarte in timp real

Dezavantaje
SEMrush:
• Doar un plan la un pret
• Servicii limitate

Planificatorul cuvintelor cheie Google si SEMrush ofera un reminder important catre fiecare webmaster. Cu toate ca instrumentul gratuit cu cuvinte cheie Google ofera un mare avantaj in ceea ce priveste costurile si se claseaza printre cele mai folosite, trebuie sa va ganditi sa fiti flexibili in alte tool-uri independente.

SEMrush ofera informatii mai detaliate si se ridica la obiectivul transformarii lor intr-o solutie web optimizata cu ceea ce ofera internetului. In plus, SEMrush se poate potrivi oricarui buget sau nevoi de marketing pe care le aveti.