Cum se face link building?

linkbuilding

Google. Atotputernicul Google are ultimul cuvant in ceea ce priveste pozitionarea site-ului sau blogului dvs., daca acesta este pierdut in vasta lume a internetului sau apare in fata ochilor clientilor dvs. chiar atunci cand au nevoie cel mai mult. Am putea vorbi mult si bine despre pozitionarea SEO, dar astazi ne vom concentra pe linkbuilding, o strategie care daca este bine executata, va poate aduce rezultate foarte bune.

Linkbuilding este o practica importanta de marketing, menita sa imbunatateasca pozitionarea noastra in motoarele de cautare. Printr-o strategie inteligenta de linkbuilding, planificam modul in care vom obtine mai multe linkuri inbound de calitate (backlink) pe site-ul nostru. O analiza backlink este esentiala pentru a obtine rezultatele dorite.

Pozitionarea site-ul dvs. pentru motoarele de cautare este esentiala pentru a genera trafic calificat. De aceea, link building este o strategie de SEO excelenta de a atrage link-uri relevante pe site-ul dvs., in scopul de a imbunatati pozitia in motoarele de cautare si de a aduce trafic de calitate pentru site-ul dumneavoastra.

Ce este linkbuilding?

Constructia de link-uri sau linkbuilding este una dintre tehnicile SEO, la nivelul SEO off page, care consta in achizitionarea de link-uri externe. Cand vorbim despre linkbuilding, ne referim la toate actiunile pe care le realizam pentru a creste popularitatea site-ului nostru.

Cu alte cuvinte linknuilding este unul dintre fundamentele pozitionarii pe internet, care incearca sa creasca autoritatea unei pagini cat mai mult posibil, generand linkuri catre site-ul nostru. Cu cat avem mai multe link-uri plasate catre site-ul nostru si acestea sunt de o calitate superioara, cu atat popularitatea noastra si, prin urmare, pozitionarea noastra, vor creste.

Link-urile reprezinta o parte importanta a algoritmului Google si reprezinta o parte importanta a clasamentului motorului de cautare. Daca site-ul dvs. contine link-uri de pe site-uri de incredere si relevante, Google detecteaza aceste linkuri si este probabil sa va plaseze mai sus pe paginile cu rezultatele motorului de cautare (SERP) pentru cuvintele cheie alese.

Un link bun plasat catre site-ul dvs. este considerat un vot de incredere. Pentru ca Google sa considere link-ul dvs. un link bun, acesta trebuie sa provina de pe un site de renume, iar textul ancora trebuie sa fie natural si sa aiba sens dintr-o perspectiva umana.

Tipuri de link building

Obiectivul dvs. principal in strategiile de linkbuilding ar trebui sa fie obtinerea de link-uri de la terte parti. Pentru a realiza acest lucru, exista mai multe moduri si nu toate sunt recomandabile. Le rezumam mai jos:

  • Black hat: Google defineste blackhat drept „actiuni care manipuleaza rezultatele cautarii (SERP)„, ceea ce inseamna: „orice lucru care imbunatateste clasamentul fara ca Google sa fie de acord direct„. Desi link-urile sunt un factor important in clasificare, cheia consta in calitatea link-urilor si nu a cantitatii. Acestea trebuie obtinute in mod natural, in paginile sectorului conex. Schimbul masiv de link-uri poate fi penalizat de Google.
  • White hat: este o strategie proactiva bine vazuta de motorul de cautare, constand in obtinerea de linkuri intr-o marja coerenta si tolerata de Google, fara a afecta terte parti sau a manipula rezultatele cautarii. Cel mai important lucru, sa spunem, este ca fiecare link pare „natural” in ochii motorului de cautare.
  • Link baiting: Aceasta strategie de construire a link-urilor se bazeaza pe crearea de continut de calitate si pe cautarea unor backlink-uri „oneste” de la alte pagini web. Daca nu doriti sa suferiti penalitati de la Google, merita sa va concentrati majoritatea eforturilor pe acest tip de link-uri.
 linkbuilding

Care este diferenta dintre Link Building si Link Baiting?

Link Building si Link Baiting sunt doua strategii SEO Off Page diferite, desi, cu acelasi scop: de a obtine link-uri de calitate catre site-ul nostru. Dar exista o mare diferenta intre cele doua strategii, si aceasta consta in modul de a obtine aceste link-uri.

Ceea ce se intampla este ca in prima strategie, incercam sa obtinem linkuri artificiale – linkbuilding – iar in cealalta, sa obtinem linkuri naturale – link bating.

Link building-ul este realizat fie printr-un schimb de link-uri, o colaborare cu alti bloggeri sau webmasteri sau in orice alt mod convenit de doua persoane.

Link Baiting inseamna toate link-urile plasate catre site-ul nostru din propria vointa, deoarece continutul nostru este de o calitate foarte inalta.

Trebuie sa cream cel mai bun continut posibil, de inalta calitate si valoare, astfel incat oamenii sa il distribuie si astfel sa creasca pozitionarea noastra in motoarele de cautare. Deci, pentru a face o strategie de linkbuilding, trebuie sa avem mai intai o strategie fantastica de linkbaiting pentru a crea continut pe care oamenii doresc sa il distribuie.

linkbuilding

Cum functioneaza linkbuilding?

Linkbuilding-ul este strans legat de conceptul PageRank. PageRank este un algoritm lansat de Google in 1999 de catre fondatorii companiei, Larry Page si Sergey Brin. Functia sa a fost de a masura importanta si calitatea unei pagini web intr-un interval de la 0 la 10, urmand mai multe criterii pe care le vom explica mai jos. Intr-un fel, este o valoare care indica importanta si relevanta unui site. Google si Facebook, de exemplu, au PageRank 10. Cu cat mai multe site-uri cu autoritate plaseaza link catre site-ul nostru, cu atat mai mare va fi PageRank-ul nostru. Daca aceste linkuri sunt, de asemenea, linkuri de calitate (adica de pe site-uri cu un PageRank ridicat), acestea vor contribui si mai mult la imbunatatirea propriului nostru PageRank. Cu cat numarul este mai mare, cu atat site-ul nostru este mai bine plasat in rezultatele cautarii Google.

Motoarele de cautare precum Google si Yahoo, vor trimite mai mult trafic pe site-ul dvs. in cazul in care exista alte site-uri legate de a-l dvs. Cheia acestei tehnici este relevanta acestor link-uri, nu cantitatea conteaza, ci calitatea.

Ce iau in considerare motoarele de cautare pentru a defini relevanta link-urilor pe o pagina:

  • Ca linkurile sa fie relevante pentru utilizator, sa fie site-uri importante pentru acestia.
  • Ca acestea sa fie link-uri de pe site-uri sigure pentru a nu fi penalizati de Google.
  • Relevanta domeniului este importanta, cu cat mai vechi, cu atat mai bine.
  • Si, in final, tema, care ar trebui sa fie similara cu cea a site-ului dvs.
linkbuilding

De ce e linkbuilding important pentru SEO?

Scopul final al unei strategii linkbuilding este de a imbunatati pozitionarea site-ului, dar de-a lungul timpului am gasit si alte efecte secundare benefice, care sunt foarte valoroase:

Branding prin linkbuilding: Principalul beneficiu este imbunatatirea pozitionarii organice in motoarele de cautare, dar aceasta implica pozitionarea in mintea consumatorilor. Ocupand un loc bun in clasamentul motorului de cautare, site-ul se bucura de o vizibilitate mai mare.

O mai buna indexare de catre motoarele de cautare: crearea de linkuri cu text ancora relevante, si existenta unor cuvinte-cheie, permit ca crawlerele Google sa defineasca mai clar natura afacerii dvs., astfel incat, datorita strategiei linkbuilding, site-ul dvs. sa fie indexat in categoria exacta care ii corespunde.

O metoda eficienta de publicitate: generarea de link-uri este o metoda de publicitate care poate fi considerata permanenta. Fiind legati de alte pagini, sau lasand comentarii in forumuri sau bloguri cu subiecte conexe, va fi o poarta deschisa pentru a ne face cunoscuti.

Construire a relatiilor: este o strategie ideala pentru a construi relatii fructuoase cu alte branduri si pentru a stabili relatii de succes cu oameni influenti in domeniul industriei dvs. si pe piata pe care va dezvoltati. Linkbuilding deschide calea pentru viitoarele colaborari de interes pentru ambele parti. Si, de asemenea, un link simplu poate pune un site, blog sau companie si un consumator/utilizator in contact, fara contributia clasamentului motorului de cautare.

Un link building se poate face si prin publicarea de advertoriale seo si articole publicitare pe site-uri cu autoritate si relevanta.

In general, cu cat sunt mai multe site-uri de inalta calitate legate de pagina dvs. prin intermediul unor link-uri de calitate, cu atat este mai probabil sa va pozitionati bine in rezultatele cautarii. Si, cu cat pozitionarea SEO este mai buna, cu atat mai mult trafic (si, in consecinta, profituri mai mari) veti putea genera. Acestea sunt cateva dintre avantajele pe care o buna strategie de construire a linkurilor le poate aduce afacerii dvs.

linkbuilding

Cum se face linkbuilding?

Exista numeroase modalitati de a obtine link-uri. Tactica potrivita pentru dvs. depinde de resursele pe care le aveti la dispozitie, precum si de industria in care va aflati. Industriile care sunt mai stabile si mai competitive, necesita deseori o strategie mai agresiva in ceea ce priveste linkbuilding. Alte industrii, industriile mai noi care se dezvolta rapid, sunt pline de oportunitati de a colabora cu bloggeri si de a construi o comunitate. In acest sens, aceasta sectiune releva cateva tactici de linkbuilding care pot fi aplicate la majoritatea tipurilor de site-uri. Acestea sunt:

     1.  PageRank

PageRank (PR) este factorul # 1 (printre mai mult de 200) pe care Google il foloseste pentru a determina clasarea paginilor in motorul de cautare. Este o cifra numerica care functioneaza pe o scala de la 1 la 10, cu 10 fiind scorul ideal si care serveste pentru a exprima importanta, relevanta, valabilitatea si reputatia site-ului. Aceste aspecte anterioare sunt consolidate si construite luand in considerare numarul si calitatea link-urilor plasate catre site-ul dvs.

Pe langa volumul de link-uri, algoritmul PageRank considera, de asemenea, originea fiecaruia dintre ele, calitatea, reputatia sursei care le-a mentionat, printre alte zeci de aspecte care influenteaza PR si pe care le vom vedea mai tarziu.

Care este factorul cheie pentru un PageRank ridicat?

Obiectivul de optimizare si imbunatatire a PageRank este obtinerea celui mai mare numar de linkuri externe de calitate, plasate catre site-ul dvs. intr-un mod organic.

Atunci: de ce este important sa aveti un volum mare de linkuri externe sau backlink?

Google considera ca, cu cat site-ul dvs. este mai conectat, cu atat este mai bine. Pentru el, este un semn ca oamenilor le place ceea ce faceti, considera ca este folositor, de calitate, relevant si, prin urmare, trebuie sa aveti o anumita autoritate sau sa fiti o referinta in domeniul in care va specializati, de aceea, oamenii citesc continutul dvs.

Tocmai din acest motiv, aspecte precum reputatia, autoritatea si relevanta, sunt esentiale in conceptul PageRank.

Cum sa imbunatatiti Page Rank?

Pornind de la baza ca obtinerea de linkuri catre pagini de calitate nu este o sarcina usoara, pentru a realiza acest lucru, putem implementa actiuni pe termen mediu si lung. De fapt, nu exista comenzi rapide, iar crearea de linkuri automate si alte practici pot fi considerate spam de catre Google si pot fi penalizate.

  • Proiectati o strategie de continut excelenta. In acest fel, veti genera interes pentru paginile de calitate si astfel vor plasa link catre site-ul dvs.
  • Implementati strategii de colaborare reciproca cu site-uri relevante din sectorul dvs.
  • Utilizati retelele sociale intr-un mod selectiv, incercand sa contactati profesionistii si influencerii de prestigiu.
  • Contact direct (prin e-mail si, daca este posibil, prin telefon si chiar personal).

      Cum sa obtineti link-uri de calitate

Inainte de a va implica in strategiile de linkbuilding, este important sa stiti care sunt link-urile bune si cele mai putin bune. De ce?

In general o agentie SEO va face un media plan prin care vor gasi metode de promovare in meniul online.

Atunci cand construiti backlink-uri, se pot intampla doua lucruri: in primul rand, sa obtineti link-uri de inalta calitate care sa va plaseze pe primele pagini ale SERP, a doua este sa obtineti link-uri de calitate scazuta si inainte sa va dati seama, Google v-a penalizat.

Prin urmare, este necesar sa stiti cum sa identificati link-urile care merita. De aceea, pentru a alege acele link-uri de calitate, trebuie sa tineti cont de trei aspecte: autoritatea paginii, relevanta, si autoritatea domeniului.

linkbuilding

    2. Autoritatea paginii

Daca pagina backlink-ului are un bun procentaj in PageRank, acel link va avea un impact mare asupra clasamentelor dvs. Autoritatea paginii care plaseaza link catre site-ul dvs. este cel mai important factor, deoarece link-urile care vin de pe site-uri acreditate, transfera autoritatea pe site-ul dvs.

Desi Google nu publica in mod public informatii de la PageRank, le foloseste in continuare ca baza a algoritmului lui.

    3.  Autoritatea domeniului

Fara autoritatea domeniului, este foarte dificil sa ajungeti la pozitiile de top ale motorului de cautare Google, si este absolut imposibil daca sunt termeni cu un grad ridicat de concurenta, deci este la fel de important sa generam continut de calitate pentru site-ul nostru, cum este sa lucram pentru a creste autoritatea domeniului.

 Ce este autoritatea unui domeniu

Autoritatea unui domeniu, cunoscuta si sub denumirea de Domain Authority (DA), este un indicator care variaza de la 0 la 100, si care are drept scop masurarea puterii sau a prestigiului unui site pe Internet cu trecerea timpului, deci este o valoare in schimbare, care poate urca sau cobori.

 Cum se masoara autoritatea unui domeniu?

Exista multe instrumente care ne pot da aceasta valoare numerica, dar cele preferate sunt doua:

  • Bara de instrumente pentru SEO MOZ: Extensia pe care o puteti instala in browserul dvs. preferat (Google Chrome sau Mozilla Firefox) si pe care o puteti activa pentru a masura autoritatea unui domeniu. In acest fel, uitati de acele bare fixe care ocupa un spatiu inutil in browser.
  • Open Site Explorer: Daca nu doriti sa instalati nimic, va recomandam sa utilizati acest instrument care va masura autoritatea domeniului si va va indica link-urile de o calitate mai buna, care contribuie in mare parte la aceasta autoritate.

   4. Relevanta site-ului

Cand vorbim despre link-uri, am vazut ca autoritatea site-ului este importanta. Dar relevanta este, de asemenea, importanta: linkul trebuie sa fie legat de tema site-ului dvs. Nu puteti lega o pagina de pantofi, indiferent de autoritatea pe care o are, de o pagina de turism, de exemplu.

Unele linkuri irelevante nu vor afecta clasamentul motorului de cautare, pur si simplu pentru ca nu toate link-urile sunt comerciale sau legate de afacere.

Sa presupunem ca un blogger de sport se conecteaza la site-ul dvs. de vanzari de produse cosmetice. La prima vedere, pare a fi irelevant. Dar, in cazul in care bloggerul sportiv scrie un mesaj pe blog personal despre ingrijirea pielii in cadrul activitatii sportive si plaseaza link catre site-ul dvs., acest link are deja sens in contextul continutului sau. Totusi, aceste tipuri de link-uri ar trebui sa fie o exceptie, mai degraba decat o regula generala.

In general, exista doua tipuri de linkuri relevante:

  • Link-uri legate de nisa sau industrie
  • Link-uri legate de locatia dvs. geografica.

Se poate intampla, si se intampla frecvent, sa putem obtine link-uri de pe site-uri cu o relevanta sau autoritate inalta, dar care nu au nimic de a face cu subiectul nostru. Aceste link-uri nu sunt neaparat mai relevante decat cele ale unui blog mic, dar cu reputatie, legat de subiectul nostru.

 linkbuilding

   5.  Retele sociale

Desi a existat foarte putina claritate de la Google cu privire la impactul retelelor sociale asupra SEO, este clar ca acestea joaca un rol foarte important, intrucat unii experti atribuie pana la 10% din greutatea algoritmului Google.

In orice caz, trebuie sa vedem retelele sociale ca un amplificator al continutului nostru. Amintiti-va ca linkbuilding este una dintre cheile pentru imbunatatirea DA si pentru asta avem nevoie de doua lucruri: continut de calitate si promovare.

Care este rolul retelelor sociale in strategia de linkbuilding

  • Relatia cu comunitatea de utilizatori. Crearea unei relatii bune cu comunitatea de utilizatori este importanta. Acest lucru ne ajuta sa ne imbunatatim reputatia, traficul web si prezenta noastra pe Internet. Angajarea intr-o maniera naturala a unei relatii cu ei, nu este usoara. Este nevoie de timp, de perseverenta si de munca. Trebuie sa aveti grija de utilizatori, sa le oferiti atentie personalizata, sa le impartasiti continutul, sa interactionati cu ei, etc.
  •  Identificarea si consolidarea legaturilor cu influentatorii. O relatie buna cu factorii de influenta din sectorul nostru si cu activele din retelele sociale poate fi indirect benefica pentru strategia noastra de linkbuilding. Cu ei, putem ajunge la acorduri de colaborare. De exemplu, scrierea unui mesaj despre site-ul sau afacerea noastra pe un blog al unui influencer, poate avea un impact asupra traficului si strategiei Link Building.
  • Importanta partajarii si generarii unui continut valoros. Nu este suficient sa creati un profil in principalele retele sociale. Pentru ca prezenta vs. pe retelele sociale sa fie eficienta, trebuie sa lucrati in mod adecvat cu privire la expunerea marcii dvs., generand continut de calitate, care merita sa fie distribuit de catre utilizatori.
linkbuilding

     6. Textul ancora: un factor esential pentru strategia de linkbuilding

In cadrul linkbuilding, exista un element care trebuie luat in considerare atunci cand pregatim o strategie de SEO, acest element fiind textul ancora. Nu numai ca este necesar sa lucrati la SEO la nivel de continut sau intr-un mod tehnic, dar este, de asemenea, necesar sa mergeti mai adanc, in sectiunea de linkuri, pentru a sti cum le interpreteaza motoarele de cautare in cadurul pozitionarii.

Ce este textul ancora?

Textul acora este textul vizibil dintr-un link sau dintr-un hyperlink care ofera informatii despre continutul pe care dorim sa il directionam utilizatorilor si motoarelor de cautare.

Motoarele de cautare s-au imbunatatit odata cu trecerea timpului, si folosesc din ce in ce mai multi factori pentru a-si crea clasamentul. Una dintre aceste valori sau factori, este relevanta link-ului, de care am vorbit in punctele anterioare. Relevanta unui link depinde atat de autoritatea paginii, de unde provine acest link, cat si de textul ancora. Desigur, link-ul ar trebui sa fie intotdeauna cat mai natural posibil sau Google il va intelege ca o practica de manipulare si va poate penaliza.

La ce serveste textul ancora

Principala functie a textului ancora este sa prezinte o scurta descriere a continutului legat, astfel incat utilizatorul sa poata intelege si sa poata gasi informatii extinse despre subiectul pe care il citeste, furnizand informatii utile.

Inainte de lansarea Google Penguin, pur si simplu obtinerea de linkuri cu text ancora care corespunde cuvantului dorit, era suficienta pentru a pozitiona un site. Desigur, toata lumea a abuzat de aceasta tactica. Prin urmare, Google a lansat Penguin, schimband algoritmul si dand o importanta mult mai mare calitatii, decat numarului de linkuri.

Cu ajutorul acestui text ancora, practic ii spunem lui Google despre ce este vorba pe pagina de destinatie, si el va considera daca aceasta pagina este relevanta pentru cuvintele cheie pe care le includem si imbunatateste pozitionarea acesteia. Desigur, nu trebuie intotdeauna sa faceti acelasi lucru, deoarece Google va poate penaliza.

Putem clasifica textul ancora in urmatoarele tipuri:

  • Exact Match (Potrivire exacta): Acest tip este reprezentat de diferitele solicitari de cautare, fara a introduce cuvinte suplimentare in textul unui link.
  • Branded (De marca): Este textul in care se utilizeaza numele de domeniu in sine. De exemplu, abcseo.
  • Naked Link (Linkuri goale): Este afisata o singura adresa URL. De exemplu: www.abcseo.com
  • Generice: Include cuvinte precum: „acest blog”, „faceti clic aici”, „aceasta pagina”
  • Images (Imagini): Acestea sunt linkurile inserate in imagini. Aceste linkuri utilizeaza atributul ALT al imaginii ca ancora a link-ului.
  • Compound (Compuse): Combinatie de marci si cuvinte cheie sau combinatii de cuvinte, cu cuvinte cheie. De exemplu: „posturi sponsorizate pe Abcseo.com”.

Procentajul, densitatea sau repetitia textului ancora

Acum ca am vazut cate tipuri de text ancora exista, putem vedea utilizarea corecta a acestora in crearea strategiei noastre de linkbuilding. Este recomandabil sa fie cat mai naturale, si este cel mai bine sa folositi diferite tipuri de text ancora, fara a incerca sa urmati un anumit tipar. Cel mai recomandat este sa analizati profilul link-urilor de pe site-urile de referinta din nisa dvs. care ocupa primele pozitii ale SERP-urilor prin Ahrefs sau Majestic, si de acolo, puteti planifica (sau modifica) strategia dvs.

linkbuilding

  7.  Click-through-rate (CTR) sau Rata de clic

Exista atat de multi factori de care trebuie sa tinem cont atunci cand dorim sa optimizam un site sau blog. Rata de clicuri sau CTR este unul dintre cei mai importanti! CTR este una dintre cele mai importante si fundamentale metrici pentru a masura eficienta campaniilor publicitare pe Internet. Afiseaza direct cat de bine functioneaza anuntul.

Pentru a avea un CTR inalt, anuntul trebuie sa fie relevant pentru publicul dvs. Adica sa aiba un mesaj, un loc, si un timp indicat.

O formula universala pentru a avea un CTR bun este sa va asigura ca includeti un „apel la actiune”. Un un alt mod, este acela de a fi creativ pentru a atrage atentia.

Ce este CTR?

Rata de clic este un indicator care este utilizat pentru a masura numarul de utilizatori care au facut clic pe o reclama, un link si care au accesat site-ul care a plasat acea reclama sau link. Este intotdeauna calculat ca procent si este o metrica utilizata in mod normal pentru a masura impactul unei campanii digitale.

Cei trei indicatori fundamentali

Acestia sunt indicatorii cei mai de baza care sunt utilizati in fiecare zi si pe care trebuie sa ii stiti:

  • Clicuri

Cred ca aceasta parte nu are nevoie de prea multe explicatii. Acestea sunt inregistrate atunci cand un utilizator „face clic” pe unul dintre anunturile dvs.

  • Afisari

Afisarile reprezinta o masura care este inregistrata atunci cand un utilizator urmareste un anunt. Adica, daca un anunt a fost afisat de 100 de ori, aceasta campanie a generat 100 de afisari.

  • Conversii

O conversie reprezinta orice actiune din cadrul unui site care reprezinta un indicator important pentru agentul de publicitate. Unele dintre cele mai frecvente conversii sunt numarul de vanzari de pe site-urile de comert electronic, numarul de formulare de inscriere trimise sau numarul de clienti care adauga un produs in cosul de cumparaturi.

Cum se calculeaza CTR?

Cum calculam aceasta valoare? Rata de clic este calculata luand numarul de clicuri unice pe care le-a primit anuntul, impartit la numarul de afisari. Dupa cum va puteti imagina, rezultatele care ocupa primele pozitii, vor avea un CTR mai bun.

De ce este CTR atat de important?

  • Deoarece va permite sa cresteti traficul catre pagina dvs. de destinatie. In mod logic, cu cat CTR-ul este mai mare, cu atat mai multe clicuri vom primi in mai putin timp. In acest fel, vom avea mai multi utilizatori dispusi sa acceseze canalul de conversie.
  • Deoarece va permite sa masurati „sanatatea” anunturilor dvs. Putem vedea procentul de clicuri ca un indicator foarte clar al interesului generat de o reclama in randul publicului tinta. Daca valoarea CTR este foarte scazuta, aceasta indica faptul ca exista o problema care impiedica utilizatorii sa dea clic. Este posibil ca oferta sa nu fie atractiva, sa aveti probleme de vizionare pe dispozitive diferite, textul sau imaginile sa nu fie adecvate … dar, in orice caz, ne spune ca trebuie sa ne imbunatatim strategia.
  • Google Ads, platforma de plata pentru plasarea anunturilor noastre pe Google, functioneaza cu conceptul „nivel de calitate”. Cu cat este mai mare valoarea CTR, cu atat nivelul dvs. de calitate este mai ridicat, iar Google recompenseaza acest lucru prin scaderea costului clicurilor. Pe scurt, imbunatatirea CTR va face campaniile noastre mai profitabile.