Cum să optimizezi pentru localizare în strategia ta de SEO

Când vine vorba de planificarea unei strategii de SEO, un element important care nu trebuie ignorat este optimizarea pentru localizare. Regionalizarea conținutului și a termenilor folosiți, precum și conținerea informațiilor complet actualizate este importantă pentru orice întreprindere care dorește să atingă un trafic mai mare și, mai presus de toate, să convertă mai bine. Utilizarea corectă a SEO regional studiat și inteligent poate contribui semnificativ la imbunatatirea gradului de vizibilitate pe internet in functie de locatiile particularizate.

Utilizarea SEO regional se bazează pe câteva principii impecabile, cum ar fi diferite campanii și cuvinte cheie regionale și cunoștințe despre strategia de promovare locală. Aceste concepte folosite împreună aruncă o strategie de SEO la un nivel complet diferit. Avem, de asemenea, instrumentele și tehnologiile adecvate care pot ajuta această strategie locală, cu avantajul maximizarii rezultatelor in ceea ce priveste atragerea utilizatorilor locali.

În acest articol vom aprofunda un pic ceea ce înseamnă optimizare pentru localizare, câteva principii de bază și instrumente și tehnologii care pot ajuta la implementarea unei strategii de succes.

Ce este Optimizarea pentru Localizare?  

Optimizarea pentru localizare (în general, localizare și optimizare) se referă la adaptarea unei strategii de optimizare a motorului de căutare (SEO) la un anumit grup de căutări specifice țării sau regiunii tale. Acest lucru implică identificarea diferitelor variante recunoscute ale cautarilor (gândite regional) și utilizarea acestora pe website-ul tău, cât și în promovarea tău de SEO.

De ce trebuie să optimezi pentru localizare?

Optimizarea pentru localizare ajută o întreprindere să atragi mai mulți clienți locali și, mai important, să obțină clasari mai bune în căutări. Cu ajutorul acestor principii de SEO regionala, o întreprindere se poate remarca într-o regiune locală, în scopul obținerii unui avantaj față de concurență. Acest lucru, la rândul lui, poate contribui la dezvoltarea unei branduri locale in cazul întreprinderilor mici, sau contribuie la dezvoltarea brandului global in cazul companiilor mai mari.

Principiile de bază pentru optimizare pentru localizare  

Optimizarea pentru localizare conține o serie de principii și tehnici care trebuie luate în considerare. Aceste principii sunt importante pentru a asigura succesul optimizării pentru o țintă locală. Altfel, banii și resursele alocate acestui scop ar putea fi cheltuite în mod nefolositor, fără niciun rezultat. Iată principiile pe care trebuie să le luați în considerare:

● Verificarea numelui și locației companiei

 Acest lucru este foarte important, deoarece Google poate indexa mai ușor website-ul în rezultatele de căutare, dacă apar detalii despre compania și locația acesteia, inclusiv numele și coordonatele.

● Utilizați un domeniu local

 Generalizat, un domeniu sub formă de nume de țară sau nume de regiune ar putea fi utilizat in scopul localizarii chiar de la bun inceput. De exemplu, daca vrei sa modifici adresă web a unei companii din Romania, acest lucru poate fi realizat folosind: numecompanie.ro.

● Utilizarea cuvintelor cheie armate despre localitate

 În ceea ce privește cuvintele cheie specifice regiunii, acestea sunt foarte importante și ar trebui să primească prioritate. Aceste căutări specifice pentru regiuni sunt denumite „cuvinte cheie armate” și pot ajuta la ascunderea scorului de clasare în căutările specifice locației tale.

● Folosirea indexarii locale

 Pagina dvs. web trebuie să fie corect indexată de Google (adică găsită în directorul Google) în scopul obținerii unui vecin front pentru căutătorii regionali. Pot exista anumite diferențe în optimize pt local în funcție de motorul de căutare.

● Utilizarea directoarelor locale pentru promovare SEO

 Există multe directory-uri locale din care puteți obține o listare gratuită în funcție de locație. Acest lucru ajuta la promovarea ta SEO pe zone specifice ale tarilor sau regionilor.

● Folosirea platformelor sociale regionale

 Nu trebuie să folosești doar platforme precum Facebook și Twitter ca strategii de optimizare pentru local. Există multe rețele sociale locale, cum ar fi 微信 (China), LINE (Japonia), Weibo (China), Kakao Talk (Korea), etc. Pe aceste platforme, puteți promova produsele și serviciile de site-ul dvs. în scopul atragerii mai multor clienți.