Cum să optimizezi meta descrierile pentru SEO

Meta descrierile sunt considerate un factor SEO important pentru îmbunătățirea în clasamentul SERP-urilor motoarelor de căutare. Meta descrierile nu numai că determină clicurile pe care le primiți din SERP-uri, dar dacă sunt optimizează corect, pot păstra utilizatorii pe site-ul dvs. mai mult timp.

Când vine vorba de optimizarea meta descrierilor pentru SEO, înțelegerea corectă și folosirea acestora poate face diferența între a avea o prezență digitală viguroasă și eșuarea în mediul online.

Acest articol se va concentra pe diverse modalități prin care puteți optimiza meta descrierile pentru a maximiza expunerea și a obține mai multe clicuri și afișări în SERP-uri.

Ce sunt meta descrierile și de ce sunt importante ?  

Înainte de a înțelege cum să optimizați meta descrierile pentru SEO, trebuie să înțelegeți ce sunt și proprietatea lor în mediul online.

Meta descrierile sunt un fragment de text, de 160 de caractere de obicei, utilizat în scopul afișării în infrastructurile motoarelor de căutare. Meta descrierile sunt, de obicei, afișate sub titlu URL-ului căutat și oferă utilizatorilor o descriere suplimentară a conținutului care se află în spatele URL-ului.

Meta descrierile sunt importate prin serviciul votru de web design și dezvoltare echipa și pot fi folosite pentru a oferi utilizatorilor o descriere suplimentară a conținutului care se află în spatele URL-ului. De exemplu, când efectuați o căutare în motoarele de căutare, încadrați rezultate pagina în care se afișează tot conținutul căutării, unde veți observa că lângă fiecare URL sunt afișați meta descrierile.

Meta descrierile au devenit una dintre cele mai importante componente SEO deoarece prin utilizarea lor puteți oferi o imagine clară a conținutului și când utilizați cuvinte cheie relevante și specificate doar pentru SEO, aceste meta descrieri ajută la promovarea conținutului dvs. și vă ajută să vă îmbunătățiți clasamentul în SERP-uri.

Cum să optimizezi meta descrierile pentru SEO  

Optimizarea corespunzătoare a meta descrierilor poate face diferența între a obține câteva clicuri și obținerea unui trafic consistent pe toate paginile dvs. web. Iată câteva modalități prin care puteți optimiza corect meta descrierile pentru SEO:

Vizualizați meta descrierile

Prima etapă de optimizare a meta descrierilor presupune crearea și vizualizarea conținutului meta descrierii. Meta descrierile se pot crea cu ușurință în decurs de câteva minute prin adăugarea conținutului la sfârșitul paginilor dvs. web de dezvoltare web și controale HTML.

Meta descrierile pot fi adesea o fereastră în care utilizatorii se pot aștepta să găsească informații relevante despre pagina dvs. web. În vederea acestui lucru, încercați să utilizați termeni și cuvinte cheie relevante, nu numai pentru SEO, dar și pentru a vă ajuta utilizatorii să înțeleagă ce se află în spatele URL-ului.

Adăugați cuvinte cheie

După ce ați vizualizat și scris meta descrierile, următoarea etapă de optimizare a meta descrierilor pentru SEO presupune adăugarea cuvintelor cheie și a termenilor relevanti.

Cuvintele cheie și termenii relevanti pot fi adăugați per meta descrieri pentru a urca pagina dvs. web în topul clasamentului SERP-urilor motoarelor de căutare. Cuvintele cheie relevante, de asemenea, pot ajuta la creșterea traficului și la creșterea încrederii utilizatorilor în paginile dvs. web.

Alegeți cuvântul care are sens

Meta descrierile trebuie să fie perfect clarificate și scurte și ultra scurte, dar totuși punându-vă cuvintele cheie și termenii relevanti. Aceasta va ajuta atât la promovarea conținutului, cât și la minimizarea traficului direct înapoi față de motorul de căutare.

Din acest motiv, este important să alegeți cu atenție cuvintele pe care le folosiți în meta descrieri. Alegeți cuvinte cheie și termeni relevanti care au sens și care se poate aplica conținutului specific al paginii respective.

Nu faceți meta descrieri prea lungi

Meta descrierile trebuie să fie scurte și precise, iar înțelegerea acest lucru vă va ajuta enorm în eforturile de optimizare a meta descrierilor. Încercați să limitați meta descrierile la maximum 160 caractere. Motivele pentru aceasta sunt acelea că majoritatea celor mai mari motoare de căutare nu pot afișa toate detaliile meta descrierilor care depășesc această lungime și meta descrierile mai lungi îi pot descuraja pe utilizatori să facă clic pentru obținerea mai multor informații despre pagina dvs. web.