Ce este seo? – Cum se face seo?

A avea un site pentru marca sau compania dvs. este baza oricarei prezente digitale, dar efortul de a-l crea este inutil daca nu va asigurati ca publicul dvs. il gaseste. Prin urmare, este esential ca Google sa functioneze in favoarea dvs. Sa vedem ce este SEO, de ce este atat de important si cum functioneaza motoarele de cautare.

Ati auzit despre importanta SEO pe Internet? Cel mai probabil, da, desi este posibil sa nu intelegeti adevaratul sens al acestei discipline. Google si alte motoare de cautare reprezinta locul in care atat dvs., cat si multi alti utilizatori, gasesc site-uri care raspund nevoilor lor de informare sau de consum.

Ceea ce motoarele de cautare fac, in general, este de a indexa continutul diferitelor adrese URL din bazele lor de date si apoi sa afiseze in rezultatele lor, informatiile in ordinea relevantei (in functie de intentia cautarii noastre).

Acesta este locul in care SEO (Search Engine Optimization sau pozitionarea pe web) intra in joc, pentru a transforma motoarele de cautare in aliatii nostri in lupta pentru a ne stimula vizibilitatea si pentru a atrage noi vizitatori de calitate. Deci, ce mod mai bun de a face primii pasi in lumea pozitionarii SEO decat sa intelegeti mai bine definitia acestuia si sa cunoasteti cateva dintre conceptele si factorii de baza relevanti care intra in joc in acest subiect?

ce este seo
Ce este SEO?

SEO (Search Engine Optimization) inseamna optimizarea motorului de cautare. Este un set de tehnici de optimizare pentru site-uri, blog-uri si pagini web. Aceste optimizari urmaresc sa obtina o buna pozitionare organica, generand trafic si autoritate pentru un site sau blog. Aceasta strategie este esentiala pentru ca site-ul dvs. sa castige proeminenta, vizibilitate in lumea digitala si, prin urmare, mai multi clienti pentru afacerea dvs.

Cum face acest lucru?

De fiecare data cand scrieti o interogare pe Google, Yahoo, Bing sau orice motor de cautare, sunt afisate multe rezultate web care contin acest termen de cautare. In general, utilizatorii prefera sa acceseze paginile web care se afla in partea de sus a listei de cautare.

Daca v-ati intrebat vreodata de ce putine site-uri au o vizibilitate mai mare decat altele, este foarte simplu, se datoreaza acestei tehnici de marketing digital, numite SEO.

Serviciile SEO pentru intreprinderile mici sunt un serviciu de marketing plin de satisfactii, care permite motoarelor de cautare sa urmareasca si sa pozitioneze site-ul dvs. sau magazinul online, din mai mult de un miliard de site-uri, in functie de o interogare de cautare.

Optimizarea site-urilor si a blogurilor prin utilizarea acestor tehnici de imbunatatire a pozitionarii site-ului sau brandului dvs. in primele rezultate ale Google, creste (si mult) oportunitatile dvs. de afaceri, deoarece 90% dintre persoanele care efectueaza cautari pe Google, dau clic pe rezultatele care apar pe prima pagina a motorului. Obiectivul principal al SEO este, prin urmare, cresterea volumului de trafic organic si asigurarea unei mai bune vizibilitati pentru paginile web. Serviciile de consultanta SEO asigura o buna vizibilitate online.

De ce este SEO atat de important?

Intelegand conceptul de SEO si punerea in practica a unei strategii bune, este fundamental pentru viitorul brandului dvs. Aruncati o privire la cateva dintre motivele pentru care o optimizare SEO a site-ului este atat de importanta pentru afacerea dvs.:

   ● Multa vizibilitate. Imaginati-va ca puteti pozitiona site-ul dvs. pentru un cuvant cheie cu 500.000 de cautari lunare. Daca primul rezultat care apare in motoarele de cautare obtine 20% din clicuri, veti primi 100 000 de vizite lunare organice, care nu necesita nici un cost suplimentar.

   ● Obtineti trafic de calitate. Acest lucru inseamna ca mesajul pe care un anumit brand l-a dezvoltat pentru un anumit tip de client, a reusit sa-si atinga obiectivul, astfel incat, marea majoritate a vizitelor efectuate pe web provin de la persoane cu adevarat interesate sa cumpere sau sa beneficieze de produsul sau serviciul respectiv. Traficul ecologic este, prin urmare, mai calificat.

   ● Investitia este fixa ​​- Costul este practic stabil si independent de volumul vizitelor. In comparatie cu publicitatea pe motoarele de cautare, costul pe clic al SEO este mai mare in timpul optimizarii initiale, dar apoi scade la un nivel fix in timpul etapelor de intretinere si de creare a continutului.

Imbunateste experienta utilizatorului. Bine, tehnicile de pozitionare web nu imbunatatesc numai vizibilitatea paginii dvs. pentru motoarele de cautare, ci si pentru utilizatorii insisi. Imbunatatirea experientei utilizatorului inseamna imbunatatirea rezultatelor.

Este o investitie pe termen lung. Optimizarea paginii dvs. web are costuri initiale, dar daca reusiti sa va pozitionati printre primele locuri, veti avea o sursa fantastica de trafic de calitate fara nici un cost. Si, bineinteles, daca va pozitionati pentru mai multe cuvinte cheie, beneficiile se multiplica.

   ● Creste impactul dvs. asupra retelelor sociale. Pozitionarea pe Web creeaza sinergii cu mediile sociale, deoarece link-urile care sunt partajate in retelele sociale, folosesc titlurile si descrierile pe care le-ati optimizat ca parte a strategiei de pozitionare.

    ● Procesul este dinamic – Motoarele de cautare revin periodic pe site-ul dvs. in cautarea unor modificari sau continut nou, ceea ce inseamna ca va puteti optimiza strategia in mod dinamic pe baza rezultatelor obtinute.

Construiti incredere si credibilitate. Dupa cum am explicat deja, autoritatea si relevanta sunt cei doi factori cheie ai SEO. Prin urmare, atunci cand site-ul dvs. apare printre primele rezultate de cautare, utilizatorii stiu ca acesta este un site care contine informatiile pe care le cauta si care a fost aprobat de multi utilizatori. Pe scurt, le ofera increderea de care au nevoie pentru a vizita site-ul.

Randamentul ridicat al investitiei. Unul dintre beneficiile principale ale SEO este de a oferi o rentabilitate ridicata a investitiei in comparatie cu alte forme de promovare a motoarelor de cautare, cum ar fi Google Adwords. Nu trebuie sa platim Google asa cum se intampla in campaniile AdWords.

Un site bine structurat, curat si ordonat, obliga un vizitator ocazional sa ramana mai mult, reducand astfel rata de respingere si cresterea vizitelor pe pagina. In mod similar, continutul extrem de relevant (bloguri si articole) poate mentine un public loial pe site-ul dvs., deoarece este probabil ca acesta sa-si rezolve problemele prin citirea articolelor si sa gaseasca ceea ce cauta. Urmand o strategie SEO buna, puteti imbunatati experienta utilizatorului, si acest lucru va va ajuta sa castigati multe beneficii pe termen scurt si lung.

ce este seo
Cum se face SEO? De unde incep?

In plus fata de generarea continutului de calitate si aplicarea strategiilor de marketing, exista un alt factor determinant in realizarea unei strategii eficiente: obtinerea unui bun clasament SEO. Intr-adevar, aparitia printre primele rezultate ale cautarii este indicatorul ca site-ul sau brandul dvs. merg bine. Prin urmare, in continuare, vom impartasi cele mai bune tehnici de a va imbunatati pozitionarea SEO, astfel incat sa puteti profita la maximum de rezultate.

         1. Optimizarea cuvintelor cheie

Cuvintele cheie sau keywords, sunt cuvinte sau grupuri de cuvinte care rezuma continutul unui site, acelea pe care credem ca utilizatorii le vor scrie in motoarele de cautare atunci cand doresc sa gaseasca o pagina cu caracteristicile noastre. O analiza SEO a cuvintelor cheie este necesara pentru a obtine rezultate optime.

Desi alegerea lor poate crea confuzie, cuvintele cheie nu sunt cuvinte izolate, ci grupuri de cuvinte sau fraze mici (intre 2 si 5 cuvinte) pe care utilizatorii le introduc in Google si alte motoare de cautare atunci cand efectueaza o cautare pe Internet.

Alegerea corecta a cuvintelor cheie este esentiala si reprezinta punctul de plecare real al SEO (= pozitionarea organica sau naturala in motoarele de cautare), deoarece este un factor absolut determinant atat in ceea ce priveste numarul vizitelor pe pagina noastra, cat si in calitatea acesteia. Ceea ce ne intereseaza cel mai mult, este sa atragem utilizatorii de Internet cu adevarat interesati de continutul paginii noastre.

Alegerea cuvintelor cheie pare simpla, dar nu este asa. Insa, exista cateva instrumente cu ajutorul carora puteti gasi cuvintele cheie dorite, printre care se numara si Planificatorul de cuvinte cheie Adwords.

  Tipuri de cuvinte cheie

Exista mai multe categorizari ale cuvintelor cheie in SEO si in continuare le vom detalia pe cele mai frecvente si pe cele care va vor oferi mai multa valoare daca doriti o pozitionare mai buna a unui site sau blog.

  1. Cuvinte cheie generice (short tail)

Cuvintele cheie generice reprezinta cuvantul cheie central pe care dorim sa-l pozitionam pe Google. Acestea tind sa fie cuvinte cheie cu mult trafic si care pot sau nu sa fie legate de continutul site-ului nostru.

  1. Cuvinte cheie cu coada lunga (long tail)

Am vazut prea multe definitii ale cuvintelor cheie cu coada lunga in SEO. De fapt, o coada lunga poate fi orice cuvant cheie pe care il integram intr-un articol legat de cuvantul cheie principal care ataca ceva specific in interogarile de cautare pe care le face utilizatorul. Coada lunga include, de regula, cuvantul cheie exact si / sau unele variatii ale acestuia.

Exemplu: cuvant cheie generic – „hoteluri” – cuvant cheie cu coada lunga – „hoteluri ieftine in bucuresti”

  1. Cuvinte cheie LSI

Cuvintele cheie LSI din SEO sunt de obicei cuvinte inrudite, similare sau sinonime ale cuvintelor cheie principale. Pe baza experientei noastre, am putea spune ca LSI-urile sunt mai importante decat cuvintele cu coada lunga, atata timp cat nivelul de competitivitate al acestor LSI-uri este mai mic decat al celor cu coada lunga.

  1. Broad match / Medium tail (coada medie)

Acestea reprezinta cautari mai specifice, uneori legate de produse, servicii sau marci specifice. De exemplu, „masina Audi A3”. Acestea fac parte din axa centrala a multor strategii SEO, au tendinta de a fi compuse din 2-3 cuvinte, iar numarul de cautari pe luna este relevant.

ce este seo
3. Optimizarea titlului

Google utilizeaza elementul titlu al unui site ca fiind unul dintre cei mai importanti factori utilizati pentru calcularea clasamentului in SERP (motoarele de cautare). Prin urmare, elementul titlu, sau, de asemenea, numit „title tag”, este unul dintre cei mai importanti factori de luat in considerare pentru optimizarea OnPage a unui site. Cand configurati titlul unei pagini, trebuie luate in considerare urmatoarele puncte:

Lungimea titlului perfect estimata al unui site este de maximum 55 de caractere (fara spatii), altfel ar putea fi taiat. Acesta trebuie sa contina cuvantul cheie care este de preferat sa fie pozitionat la inceput.

Din punct de vedere tehnic, lungimea maxima a unui titlu nu este determinata de Google prin numarul de caractere, dar este calculata pe baza de pixeli. Cu o latime de 600 de pixeli, puteti prezenta fara probleme un titlu in lista de rezultate.

De asemenea, este important sa retineti ca titlul trebuie sa fie natural si ofera o anumita valoare utilizatorului (o simpla enumerare a cuvintelor cheie in titlu nu este naturala si nu ofera nici o valoare).

Un titlu SEO diferit pentru fiecare pagina. Fiecare pagina sau intrare trebuie orientata catre un continut diferit. Prin urmare, titlurile trebuie sa fie diferite si sa afiseze cuvinte cheie care nu apar in alt continut.

Incercati sa creati titluri creative si interesante pentru a atrage mai multi oameni. Este important sa va ganditi la experienta utilizatorului atunci cand creati titlurile.

Utilizati instrumentele de analiza (de exemplu, Google Analytics) pentru a studia CTR-ul (rata de clic) titlurilor dvs. Daca vedeti ca un titlu nu este primit prea bine, il puteti schimba si veti vedea o crestere a vizitelor.

De ce este important un titlu optimizat

Exista trei motive fundamentale:

●  Afecteaza vizibilitatea – Utilizatorii acorda o atentie deosebita cuvintelor care apar in eticheta titlu, asa ca, daca ati pus cuvantul cheie in titlu, veti avea, probabil, o pozitie mai buna fata de o alta pagina care nu a facut acest lucru. Majoritatea profesionistilor SEO sunt de acord ca includerea unui cuvant cheie in eticheta titlu este unul dintre cele mai importante semnale la nivel de pagina.

●  Influenteaza vizitele – Titlul este, de obicei, textul linkului care apare pe pagina rezultatelor motorului de cautare, care are o mare influenta asupra vizitelor, impreuna cu meta descrierea. Un titlu relevant si atractiv este mai probabil sa primeasca clicuri decat un altul care nu este.

●  Influenteaza partajarea – nu numai motoarele de cautare folosesc eticheta titlu in rezultatele lor, dar multe retele sociale o utilizeaza si ca text de legatura. Daca titlul este bine optimizat, ii va convinge pe alti utilizatori sa dea clic si sa partajeze in final pagina dvs.

         3. Optimizarea URL-ului

Desi pozitionarea organica in motoarele de cautare nu depinde de un singur factor, optimizarea adreselor URL este o practica simpla si accesibila tuturor. Cei mai populari manageri de continut, cum ar fi WordPress, permit ca fiecare adresa URL sa fie editata individual. Daca urmati o serie de sfaturi, link-urile de pe site-ul dvs. va vor ajuta sa va imbunatatiti pozitia in motoarele de cautare.

Mai intai de toate, trebuie sa intelegem anatomia unei adrese URL pentru a o optimiza. Se compune din urmatoarele parti fundamentale:

  • Protocol.
  • Subdomeniu (nu exista intotdeauna).
  • Domeniu.
  • Extensie (TLD).
  • Subfoldere (exista numai in functie de tipul de structura web);
  • Pagina: cel mai adanc nivel al adresei URL.

     1. Ganditi-va la oameni atunci cand creati URL-uri.

Daca cineva citeste o adresa URL, ar trebui sa poata ghici ce urmeaza sa fie gasit in spatele link-ului. Acest lucru inseamna ca nu ar trebui sa utilizati adrese URL dinamice.

Daca nu stiti ce este o adresa URL dinamica, comparati aceste doua exemple:

www.abcseo.com/?=12456 – adresa URL dinamica

www.abcseo.com/masini-audi – cum ar trebui sa arate adresa URL

Desi ambele versiuni sunt valide, a doua este mai recomandabila: avanseaza continutul si ofera posibilitatea de a utiliza un cuvant cheie. Asa cum spune Google in ajutorul Search Console, structura unei adrese URL trebuie sa fie cat mai simpla posibil, sa aiba o constructie logica si sa fie „prietenoasa” pentru utilizator.

Pentru a crea o adresa URL, inspirati-va din titlul paginii dvs., astfel incat vizitatorul sa aiba asteptari adecvate despre ceea ce va gasi pe pagina.

  1. Introduceti cuvintele cheie fara abuz

Obsesia cu utilizarea cuvintelor cheie nu ar trebui sa faca URL-ul o repetitie absurda. Cuvantul sau cuvintele cheie ar trebui sa fie introduse in mod natural si fara a se repeta, sau Google ar putea sa va penalizeze.

  1. Evitati adresele URL prea lungi

Desi nu exista o lungime clara a unei adrese URL, este recomandat sa nu fie prea lunga. Scurtati fiecare adresa URL astfel incat cuvintele care raman in ea sa fie cele mai semnificative si, prin urmare, cele mai usor de retinut.

  1. Cuvintele separate cu underline

Nu utilizati spatii sau underline. Daca utilizati un underline, Google il va interpreta ca spatiu si va citi toate cuvintele ca si cum ar fi doar unul. In plus, trebuie sa evitati orice caracter special.

  1. Eliminati cuvintele stop

Cuvintele „stop” sunt acele cuvinte precum conjunctii sau prepozitii care nu ofera nici o informatie despre continutul link-ului si care prelungesc in mod inutil adresa URL. In plus, acestea nu sunt luate in considerare de motoarele de cautare.

  1. Aveti grija la literele mari

Adresele URL disting literele mari de cele mici, din acest motiv ar trebui sa aveti grija sa nu le folositi decat daca este cu adevarat necesar.

              4. Optimizarea meta descrierii

Ce este meta-descrierea? Aceasta este un fragment de 160 de caractere, care rezuma continutul paginii. Descrierea meta este, de asemenea, inclusa in antetul unei pagini web si este, in general, afisata intr-un fragment al SERP chiar sub titlul paginii. Scopul descrierii meta este de a reflecta esenta unei pagini, oferind mai multe detalii si contextualizand continutul acesteia.

Importanta descrierilor se concentreaza asupra valorii importante pe care o are in CTR. Descrierea ocupa cea mai mare parte a unui fragment al SERP-urilor, motiv pentru care ofera o ocazie excelenta de a invita utilizatorul sa dea clic si promite sa ofere o solutie clara si completa interogarii pe care utilizatorul o face.

Pentru optimizarea optima a descrierii meta, se recomanda urmatoarele:

Fiecare pagina trebuie sa aiba o descriere unica, care sa reflecte in mod clar ce se va gasi in continutul articolului.
– Fragmentul descrierii trebuie sa aiba un maxim de aproximativ 150-160 de caractere (inclusiv spatiile), desi, in ultimul an, acestui fragment sau snippet, i-a fost permisa o lungime mai mare de 160 de caractere, pana la 300.
Includeti cele mai semnificative cuvinte cheie care au relevanta pentru a descrie mai bine continutul, dar nu le folositi excesiv. Trebuie sa fie scrisa pentru utilizatori nu pentru motoarele de cautare.
– De asemenea, descrierea trebuie sa includa un apel la actiune. Retineti ca descrierea meta este o invitatie pentru cei care cauta informatii pentru a va accesa pagina.
– Descrierea trebuie sa fie realista si atractiva, reflectand clar continutul, pentru a obtine mai multe clicuri, poate insemna o imbunatatire a CTR.

Ce este seo
5. Optimizarea continutului

Continutul este unul dintre elementele cheie pentru SEO. Si adevarul este ca astazi, optimizarea motorului de cautare depinde in mare masura de un continut bun, in combinatie, bineinteles, cu alte strategii.

Ce masuri trebuie sa luati daca doriti sa optimizati continutul pentru Google? Optimizarea site-urilor vizeaza imbunatatirea experientei utilizatorilor, cresterea traficului si a vizibilitatii online. Ceea ce parea a fi un secret, acum nu mai este. Google acorda prioritate paginilor web care ofera continut bun.

Urmand pasii corecti de optimizare a continutului pentru Google, veti obtine o pozitie mai buna in rezultatele cautarii in principalul motor de cautare al pietei. Exista cateva reguli pe care trebuie sa le respectati daca doriti sa va imbunatatiti pozitia in motoarele de cautare.

  1.Introduceti cuvintele cheie in mod „natural”

In prezent, nu mai este necesar sa completati articolele dvs. cu cuvinte cheie pentru a obtine o clasare SEO buna si, de fapt, un astfel de exces, este de evitat. De ce? Deoarece un text plin de cuvinte cheie „incorporate” fortat, clasifica continutul dvs. ca SPAM, lucru pe care multi utilizatori vor sa-l evite.

Prin urmare, va sfatuim sa includeti cuvintele cheie cat mai natural posibil si in zonele cheie ale articolelor dvs., de exemplu in titlu si primul paragraf. Acest lucru adaugat la calitatea continutului dvs., va fi suficient pentru a favoriza clasarea SEO.

Pentru a optimiza continutul trebuie sa ne concentram asupra unui cuvant cheie principal, precum si pe alte cuvinte cheie secundare, asociate intotdeauna intr-un mod natural, fara a abuza sau a cadea in SPAM.

Pentru a indexa si clasifica paginile, Google analizeaza tot continutul unei pagini pentru a selecta acele cuvinte cheie care pot fi mai relevante in context si sunt cele care se vor afisa utilizatorilor. De aceea, nu trebuie sa creati un continut nenatural in care sa existe doar cuvinte cheie. Ideea este de a dezvolta un continut natural, cu un cuvant cheie principal in jurul caruia se roteste textul si in care sunt incluse si alte cuvinte cheie secundare asociate pe care utilizatorii le pot cauta.

In acest sens, idealul este ca, aceste cuvinte cheie sa apara de mai multe ori in tot textul, dar nu este esential sa se stabileasca o densitate a cuvintelor cheie pentru continutul nostru. Asa cum am spus, ideea este sa cream un continut natural in care cuvintele cheie apar in mod natural.

2. Creati continut original si se calitate

De la aparitia Google Panda, originalitatea si calitatea au devenit axa unui continut bun. Prin urmare, optimizarea continutului este vitala, dar intotdeauna avand in vedere ca acesta sa fie natural, deoarece ideea este aceea de a atrage utilizatorul. Asta este ceea ce cauta Google si restul motoarelor de cautare.

Un continut de calitate este egal cu un continut natural. Folosind ortografie buna, o structura corecta si logica, va atrage utilizatorii. Evitarea supraoptimizarii este cheia pentru realizarea unei pozitionari pozitive a continutului nostru. Prin urmare, un continut de original si de calitate va fi unul care este util pentru utilizator, care raspunde nevoilor lui si care este natural si logic pentru el.

Aici trebuie sa mentionam lungimea continutului. Nu exista o unanimitate, insa, numarul minim de cuvinte pentru a optimiza continutul este de 300. Cu cat mai multe cuvinte, cu atat mai bine Google il va indexa. Cu toate acestea, revenim la obisnuinta: naturalitatea. Nu are logica sa scrieti 3000 de cuvinte despre cea mai buna modalitate de a purta un rucsac scolar. Trebuie sa faceti un text adaptat utilizatorului, care este suficient de mare pentru a acoperi subiectul bine acoperit, dar nu atat de mare incat sa devina plictisitor pentru cititor.

3.Utilizati antete HTML cu sinonime ale cuvintelor cheie

Exista sase dimensiuni diferite ale etichetelor titlu si antetelor HTML, incepand cu <h1> (cea mai importanta) si terminand cu <h6> (cel mai putin important).

Eticheta <h1> subliniaza titlul, deci ar trebui sa va concentrati efortul asupra ei. Tagurile h2, h3 si h4, clasifica subtitrarile in ordinea importantei. Plasand cuvintele cheie pe aceste etichete, va face continutul mai usor de citit pentru vizitatorii dvs.

Includeti cuvintele cheie in aceste antete. Plasati cat de multe titluri doriti sau aveti nevoie. Dar impartiti fiecare sectiune a textului paginii dvs., utilizand corect anteturile.

Ce este seo
6. Optimizarea imaginilor

Este incontestabil, traim in cultura imaginilor, suntem inevitabil atrasi cand vedem ceva care ne influenteaza, fie ca este vorba de un design atractiv al unei masini, chiar si de fotografia unui desert apetisant … emotiile pe care le simtim la impactul vizual rapid este imposibil de transmis printr-un simplu text. In mediul online se intampla acelasi lucru, o imagine vinde mai mult de o mie de cuvinte.

Google este constient de acest lucru, de aceea, utilizati puterea imaginilor pentru a atrage atentia consumatorilor in strategia dvs. SEO.

1.Formatul fisierului

Cele mai utilizate sunt fisierele PNG, JPEG si GIF. Aceste formate sunt compatibile cu toate browserele, desi fiecare dintre acestea sunt proiectate pentru un scop diferit:

GIF: acest format este ideal pentru animatii, dar insuficient in ceea ce priveste imaginile statice, din cauza paletei de culori care este mai slaba decat a celorlalte formate.

PNG: acesta este un format in care detaliile sunt la o rezolutie inalta. Necesita o greutate mai mare a fisierelor. De exemplu, pentru logo-uri este un tip de format utilizat pe scara larga.

JPEG: acesta este cel mai extins format pentru fotografii si capturi de ecran, datorita faptului ca pastreaza o calitate acceptabila, chiar daca comprimarea informatiilor din imagine simplifica culorile.

Lui Google ii plac in special aceste trei formate: jpg, png si gif. Prin urmare, uitati de .bmp, .tiff sau alte ciudatenii. Pentru ajutorul dvs., aici este un convertor care va va permite sa le adaptati la formatul dorit http://imagen.online-convert.com/ro.

2. Denumiti imaginile in mod corespunzator

Imaginile trebuie sa aiba un nume relevant, care sa le descrie. Pe scurt, trebuie sa punem cuvantul cheie in textul pozei. Unul dintre elementele de baza ale Google pentru indexarea fotografiilor dvs., are legatura cu textul. Cu cat exista mai multe informatii in jurul imaginii dvs., cu atat va fi mai bine pozitionata in cautari, si traficul de calitate va fi atras catre site-ul dvs. In plus, daca imaginile respecta liniile directoare de optimizare Google, succesul este aproape asigurat.

3. Textul alternativ ( ALT text) este indispensabil

Utilizarea textului alternativ (cel care descrie imaginea) este esential pentru cautarea vizuala. Pe de o parte, imbunatateste accesibilitatea pentru persoanele care nu pot vedea, inclusiv utilizatorii care utilizeaza cititoare de ecran sau care au conexiuni lente. De asemenea, va ajuta sa va pozitionati mai bine continutul.

4. Viteza de incarcare

Stim ca viteza de incarcare a unui site depinde in mare masura de greutatea imaginilor, dar acest lucru nu ne va impiedica sa folosim fotografii cu o anumita calitate, care sunt afisate corespunzator. Amintiti-va ca imaginile sunt o arma puternica de vanzare, si in acelasi timp, detin informatii relevante pentru pagina dvs. Aici va oferim un software cu ajutorul caruia puteti reduce imaginile pastrand in acelasi timp calitatea: http://tools.dynamicdrive.com/imageoptimizer/ este foarte usor de utilizat, incercati si veti vedea.

5. Locul imaginilor este important

De asemenea, este important sa optimizati locul pe care imaginile il vor ocupa (cu cat este mai aproape de textul relevant, cu atat mai bine). In cele din urma, generati o structura URL optima pentru imaginile dvs. si un nume descriptiv al fisierului, ajutati motorul de cautare sa va gaseasca mai bine fotografiile.

6. Etichetati-va imaginile cu „celebrul” TITLE

Eticheta „titlu” sau titlul imaginii. Nu strica sa puneti titlul in imagini. Trebuie sa puneti ceva descriptiv despre ceea ce se vorbeste in continut. Acesta este textul care va fi afisat cand plasati cursorul pe fotografie, deci trebuie sa includeti o descriere a acestuia.

7. Linkbuilding, exista, de asemenea, in imagini

La fel ca in SEO traditional, cu cat mai multe link-uri conduc la o imagine, cu atat mai multa relevanta si popularitate veti avea si veti obtine o pozitie mai buna. In aceasta privinta, puteti utiliza platforme de imagine cum ar fi Pinterest sau Flirck ca link-uri inbound. De asemenea, alte retele sociale precum Tumblr va pot ajuta sa acordati o mai mare importanta imaginii.

8. Sitemap-uri imagine

Pe de alta parte, imaginile sunt un instrument util care ajuta Google sa detecteze mai usor imaginile. In plus, ele pot fi configurate pentru a include instructiuni specifice si pentru a selecta imaginile pe care dorim sa le afisam motoarelor de cautare. Puteti crea un sitemap separat pentru a include imaginile, sau puteti adauga imaginile la sitemap-ul existent.

9. Infografice

In acelasi timp, nu putem ignora infograficele, resursa vizuala care combina textul si imaginea, foarte ilustrativa pentru utilizatori, si cu usurinta viralizabila. In acest caz, partea vizuala a infograficului trebuie sa insoteasca textul si sa il ilustreze intr-un mod atragator pentru a capta atentia utilizatorului. In ceea ce priveste SEO, trebuie sa indicam titlul in ALT text.

Ce este seo
7. Linkbuilding

Crearea unei strategii SEO bune de construire a link-urilor devine un punct esential pentru o buna pozitionare. Pentru a intelege cum se face link building si de ce ne aduce beneficii, ne vom referi la conceptul de autoritate.

Autoritatea este unul dintre aspectele pe care Google le ia in considerare pentru a evalua un anumit site. Asa cum este logic, cu cat o pagina este mai buna la nivelul link-urilor primite din surse consolidate si din aceeasi nisa, cu atat mai multa autoritate va avea.

Link Building este unul dintre cei mai importanti factori ai pozitionarii motorului de cautare, a carui tehnica consta in obtinerea de link-uri externe din pagini relevante direct legate de subiectul dvs., cu scopul de a creste autoritatea site-ului dvs. O analiza backlink este necesara pentru o strategie seo de succes.

La inceput, cand doriti sa incepeti cu strategia de linkbuilding, este de preferat sa alegeti una dintre cele mai simple si eficiente metode si nu este nici mai mult nici mai putin decat crearea propriilor canale de comunicare.

De aceea, este foarte important sa incepem prin revizuirea oportunitatilor neexploatate care exista in „domeniile” noastre:

  • Am inclus un link catre site-ul nostru pe pagina fanilor nostri?
  • Exista linkuri in descrierile videoclipurilor pe care le-am incarcat pe YouTube?
  • Avem un profil pe Linkedin care face legatura cu site-ul nostru?
  • Acelasi lucru este valabil pentru orice tip de continut online pe care il publicam

Distribuiti si faceti publicitate site-ului dvs. web

Motoarele de cautare ofera o mare valoare link-urilor de pe alte site-uri care indica spre site-ul dvs., ca si cum aceste site-uri „voteaza” pentru dvs. Aceste link-uri sunt, de asemenea, valoroase pentru traficul direct. Cautati oportunitati pentru a face ca alte site-uri legitime sa includa link-urile dvs. in postarile lor. Nu cumparati niciodata link-uri sau nu credeti in cineva care promite sa obtina mai multe link-uri intr-o perioada scurta de timp: motoarele de cautare considera ca link-urile de calitate scazuta sunt o incercare de a le insela, cu alte cuvinte, va vor penaliza.

Daca utilizati retele sociale, asigurati-va ca ati legat site-ul dvs. de retelele respective. Utilizati Twitter, Facebook, Instangram, Snapchat, si postati pe blogurile dvs. frecvent sau faceti publicitate site-ului dvs. intr-un mod care nu este ofensator pentru publicul dvs.

Ce este seo
8. SEO pentru mobil

Utilizarea mobilului a avut o crestere incredibila si va continua sa creasca, de aceea, este din ce in ce mai important sa optimizati SEO-ul web pentru mobil. Cum faceti acest lucru?

Primul lucru: aveti nevoie de o versiune mobila a site-ului dvs.?  Cand cautarea este efectuata de pe telefonul mobil, experienta utilizatorului este un factor decisiv. Nu este surprinzator faptul ca Google afiseaza rezultate diferite in functie de dispozitivul in care se efectueaza o cautare. Google recomanda adaptarea unei pagini web la mobil prin intermediul unui design receptiv. In acest fel, continutul va fi afisat corect, indiferent de dimensiunea ecranului in care este afisat.

Finalizati optimizarea cu ajutorul sfaturilor mobile pentru Pagespeed

Pagespeed este un instrument excelent de la Google, care ne ajuta sa optimizam site-urile noastre atat in versiunea calculatorului, cat si in versiunea mobila. Pentru a optimiza site-ul nostru pentru dispozitive mobile, trebuie sa corectam erorile pe care le gasim in versiunea mobila a Pagespeed.

– Creati un alt sitemap pentru versiunea mobila a site-ului dvs. Daca utilizati optiunea unei versiuni mobile, trebuie sa creati un alt sitemap pentru versiunea pentru calculator si versiunea pentru dispozitivele mobile.

– Evitati tehnologia care nu functioneaza pe dispozitivele mobile

– Fiti atenti mai ales la javascript-uri, videoclipuri sau glisoare care ar putea sa nu arate bine pe telefonul mobil si pot incetini incarcarea paginii.

– Adaptati dimensiunea titlului si descrierile meta

– Trebuie sa adaptati titlul si meta descrierile la marimea rezultatelor cautarii Google. Titlul nu poate avea mai mult de 60 de caractere si descrierile nu mai mult de 100.

– Urmariti viteza de incarcare. In versiunea mobila, este fundamentala. Trebuie sa controlati mai ales greutatea imaginilor. Cu cat este mai rapida incarcarea site-ului dvs., cu atat mai bine pentru vizitator si pentru o buna pozitionare.

Optimizarea SEO trebuie sa fie un proiect in continua dezvoltare. Motoarele de cautare pot fi fluctuante si adesea isi schimba algoritmii, asa ca nu va atasati de aceste tendinte. In schimb, concentrati-va pe construirea unui site care ofera o experienta buna clientilor dvs., indiferent de motoarele de cautare. Urmati aceste sfaturi simple si veti obtine o pozitionare buna, intr-un mod natural.