SEO on page – Ce inseamna? Cum se face optimizarea on page?

seo on page

SEO (Search Engine Optimization) se ocupa de pozitionarea organica in motoarele de cautare si de optimizarea diferitelor motoare de cautare, cum ar fi Google, Yahoo, Bing …, pentru a imbunatati vizibilitatea paginii dvs. SEO on page este una dintre disciplinele de marketing online care in ultimii ani a cunoscut multe schimbari datorate, in mare parte, schimbarilor in algoritmii Google.

SEO este impartit in doua grupe mari, SEO On Page si, pe de alta parte, SEO Off Page. In acest articol, vom vorbi despre SEO On Page si cum sa atrageti vizitatori pe site-ul dvs. O analiza SEO este o componenta esentiala intr-o campanie SEO de succes.

SEO On Page este unul dintre cele mai importante procese pe care le puteti utiliza, nu numai pentru a obtine rezultate mai bune, dar si pentru a rula campanii de succes SEO. Un site este punctul central al tuturor proceselor SEO si, daca nu este optimizat in mod corespunzator atat pentru motoarele de cautare, cat si pentru utilizatori, sansele dvs. de reusita sunt reduse la minimum.

Inainte de a intra in detaliile tehnicilor de optimizare SEO, sa vedem ce inseamna de fapt SEO On Page si de ce este important pentru site-ul nostru.

Ce inseamna SEO On Page?

SEO On Page reprezinta diferitele tehnici de optimizare pe care le realizam intern pe un site, in cazul nostru facut cu WordPress. Rezultatul acestor tehnici sau imbunatatiri este ca motoarele de cautare pot indexa corect site-ul nostru. Este o disciplina fantastica si aproape infinita care cuprinde o multime de strategii.

Principalul motiv pentru a avea o pagina optimizata este ca permite clientilor nostri potentiali de a ne gasi atunci cand au nevoie de noi. In lumea digitala, este la fel de important sa scriem atat pentru public, cat si pentru motoarele de cautare. De ce este o astfel de afirmatie adevarata?

SEO On Page face parte din marketingul online. Si, desi parametrii sai sunt foarte schimbabili, practic, este vorba de munca facuta in interiorul unui site sau blog pentru a-i imbunatati pozitia in rezultatele cautarii. Sau, optimizarea motoarelor de cautare pentru a obtine o mai mare vizibilitate intr-un mod organic.

Desi motoarele de cautare se bazeaza pe factori foarte diferiti pentru a pozitiona mai bine o pagina sau alta, se poate spune ca exista doua elemente de baza: autoritate si relevanta. In timp ce autoritatea, in principiu, este popularitatea unui site web – o popularitate mai mare, o valoare mai buna – relevanta, pe de alta parte, este relatia pe care o are o pagina cu o anumita cautare.

Cand vorbim despre autoritate in SEO On Page, nu exista niciun semnal specific pe care Google il are ca atare, dar se ia in considerare calitatea site-ului, precum si influenta acestuia.

Relevanta este data atunci cand un site este legat de o anumita cautare. Pentru ca acest link sa existe, motorul de cautare ia in considerare o serie de elemente din cadrul site-ului.

SEO On Page este legat de relevanta. Deoarece printr-o structura web optima si optimizata, se asigura ca un site indexat este optimizat in asa fel incat motorul de cautare sa recunoasca cu usurinta continutul sau. SEO On-page reprezinta toate strategiile pe care le faceti in cadrul site-ului dvs. pentru a-i imbunatati pozitia in topul Google.

Aceasta parte a SEO tine cont de cuvintele cheie, experienta utilizatorului, viteza de incarcare si compozitia adresei URL, printre altele. O analiza SEO este o componenta esentiala intr-o campanie SEO de succes.

De ce este SEO On Page important pentru site-ul nostru

Mai mult decat atat, SEO se bazeaza pe atragerea traficului ecologic. In plus fata de o pozitionare mai buna pentru blog, puteti genera si potentiali clienti si, prin urmare, mai multa rentabilitate pentru afacerea dvs.

Si cea mai buna parte este aceea ca aproape totul din traficul organic este gratuit. Cu cat este mai optimizat continutul si pagina dvs., cu atat mai mari sunt sansele dvs. de a ajunge la primul loc disputat in Google!

Practic, tehnicile SEO sunt impartite in Pagina On Page si Off Page. Diferenta cu SEO Off Page este ca aceasta din urma se refera la strategiile care se fac in afara site-ului, cum ar fi obtinerea de link-uri de calitate catre site-ul nostru.

 ce inseamna seo onpage

Cum se face optimizarea onpage?

Dincolo de continutul generat, trebuie sa fim bine plasati in cautarile Google pentru a face fata concurentei. Desi o parte din efortul SEO On Page depinde de calitatea continutului, trebuie sa aveti grija de unele detalii importante pentru o buna pozitionare. Dar care sunt aceste detalii?

1. Alegerea cuvintelor cheie

Alegeti cuvintele cheie (cuvintele cheie) cu care doriti sa pozitionati postarea pe care o veti scrie. Acest lucru este esential inainte de a incepe sa scrieti un post. Trebuie sa fie clar ce cuvinte cheie sau keywords doriti sa utilizati pentru strategia de pozitionare.

Primul lucru pe care trebuie sa-l intelegeti este ce tipuri de cuvinte cheie exista, ele pot fi diferentiate de doi factori:

1.1  In functie de intentia utilizatorului

Aceste cautari sunt definite de obiectivul pe care il are utilizatorul cand face interogarea in motorul de cautare, sunt impartite in trei:

  • Informative: Cautarea de informatii. Exemplu: vremea in bucuresti, cum se face lasagna etc.
  • Tranzactionale: Scopul cautarii este de a finaliza o tranzactie, utilizatorul doreste sa cumpere ceva sau sa descarce ceva
  • Navigatie: Cautarea are ca scop gasirea unui anumit site. Exemplu: Facebook, Amazon, etc.

1.2. In functie de volum

Volumul de cautari diferentiaza cuvintele cheie in functie de numarul de cautari din jurul lor, este impartit in trei grupuri:

  • Generice: Sunt cautari foarte generice, cu mult volum de cautare si multa concurenta. Exemplu: Pisici, Case, etc.
  • Middle Tail sau cu coada medie: Cautari putin mai specifice, dar inca foarte generale. Exemplu: pisici amuzante, case ieftine, etc.
  • Long Tail sau cu coada lunga: Aici se afla oportunitatile deoarece acestea reprezinta 70% din total, sunt cautari foarte specifice, cu o concurenta redusa si care sunt in mare parte tranzactionale. Exemplu: video cu pisici amuzante siameze, cumpar casa ieftina in Bucuresti, etc.

Care sunt cele mai bune pentru site-ul meu?

La prima vedere, ar putea parea ca cel mai bine este sa va concentrati pe cuvinte cheie care aduc mai mult trafic, in mod evident ca acestea vor atrage mai multi utilizatori pe site-ul dvs., dar, desigur, daca faceti primii pasi in optimizarea site-ului dvs., va fi extrem de dificil sa obtineti o buna pozitionare atunci cand exista deja o competenta stabilita.

De aceea, cuvintele cheie cu coada lunga poate face diferenta. Imaginati-va ca puteti pozitiona cuvintele cheie pe care le-ati determinat importante, dar le lasati la o parte pe cele cu coada lunga, care reprezinta mai mult de 70% dintre vizitatorii care vin pe site-ul dumneavoastra.

In plus, traficul obtinut prin cuvinte generice, au o conversie mai slaba decat cele cu coada lunga.

Sa presupunem ca aveti un magazin online cu tricouri si ati reusit sa pozitionati cuvantul cheie „tricouri de fotbal” in prima pozitie. Acesta va atrage o multime de trafic, dar nu putem garanta ca utilizatorul va face o achizitie: ar putea fi in cautare de informatii generale sau de un site unde sa vada echipamentul. In timp ce, cuvintele cu coada lunga „cumpar tricou de fotbal“ pot reporta mai putini vizitatori, dar puteti fi siguri ca acestia intra pe site cu intentia de a cumpara si ca procentul de conversie va fi mult mai mare.

Acum ca am stabilit care este cel mai bun format pentru site-ul dvs., acum vine cea mai importanta parte a procesului, care dintre aceste cuvinte cheie sunt cu adevarat relevante pentru atragerea de trafic pe site.

Folositi Planificatorul de cuvinte cheie Google Adwords (Google Adwords Keyword Planner)

Pentru a face acest lucru, trebuie sa configurati mai intai instrumentul, este foarte simplu: trebuie sa selectati optiunea „Afiseaza numai idei strans legate de termenii mei de cautare“: Acum, trebuie doar sa urmati doi pasi pentru a obtine informatiile pe care le cautati:

  • Copiati lista de cuvinte cheie din fisierul Excel, inserati-o in instrumentul AdWords si cautati
  • Odata ce ati obtinut rezultatele, sortati-le dupa numarul de cautari locale (faceti clic pe butonul „cautari locale lunare”) si descarcati intreaga lista de cuvinte cheie intr-un fisier CSV
  • Odata ce aveti CSV trebuie sa se separati textul in coloane, selectati intreaga coloana, faceti clic pe primele date din meniu „Text pe coloane”, alegeti „delimitare” si veti avea deja informatiile perfect organizate. Acum, stergeti toate coloanele, cu exceptia volumului de cautare si sortati cuvintele cheie dupa volumul de cautare.

Adaugati sinonime si termeni aferenti

Este foarte important sa adaugati termeni si sinonime in strategia cuvintelor cheie pe site-ul dvs., deoarece Google identifica de fiecare data relatia dintre cuvintele de pe un site (de la lansarea Humingbird), evitand astfel o eventuala problema de „keyword stuffing” a cuvintelor cheie in textele dvs. Keyword stuffing sau „umplutura cu cuvinte cheie” se refera la practica incarcarii unei pagini web cu cuvinte cheie in incercarea de a manipula clasarea unui site in rezultatele cautarii Google. Adesea, aceste cuvinte cheie apar intr-o lista sau intr-un grup, sau in afara contextului (nu intr-un mod natural).

In mod ideal, ar trebui sa adaugati o noua fila in Excel, unde sa conectati cele mai importante cuvinte cheie ale strategiei dvs. (acestea ar trebui sa fie cele mai cautate si mai putin competente) cu sinonimele.

Pentru Seo On Page este important sa plasati cuvantul cheie in primul paragraf al postului, in titlu (H1), in restul textului, fara a forta nimic si marcati-l cu caractere aldine.

 ce inseamna seo onpage

2. Titlul (H1)

Titlul postului sau H1 este foarte important din mai multe motive, unul dintre ele fiind faptul ca Google ii acorda o importanta deosebita, deoarece, pentru el este „descrierea paginii dvs.”. In titlu, trebuie sa includeti cuvantul cheie sau cuvantul cheie principal. In plus, trebuie sa fie un titlu care atrage utilizatorii, astfel incat, sa poata citi articolele dvs.

Ganditi-va la ceea ce utilizatorul va cauta in Google, de fapt, faceti testul, mergeti in motorul de cautare si scrieti un cuvant, il va completa automat cu cuvintele pe care le cauta utilizatorii.

Titlurile stil intrebare functioneaza foarte bine. De exemplu, Cum va fi vremea in Bucuresti? Ce rochii se poarta? Ghidurile, tutorialele, sfaturile si listele sunt, de asemenea, placute de Google.

Cum optimizam titlul ?

  • Retineti ca titlul trebuie sa contina maximum 65 de caractere sau Google il va taia. Google nu masoara lungimea titlului cu caractere, ci in pixeli (600, in prezent). Litere precum m sau w ocupa mai mult spatiu decat l sau i, deci alegeti sa configurati titlurile astfel incat sa nu depaseasca 60 de caractere, cu atentie la tipul de litere pe care le includeti.

-Titlul este modul dvs. de a atrage trafic in SERP. In pagina cu rezultatele Google, titlul dvs. concureaza cu inca 10 pentru a obtine un clic. De aceea, el trebuie sa fie atractiv si sa devina optiunea aleasa de utilizatorul pe care il cautati.

-In cadrul titlului, cuvantul cheie principal trebuie sa apara ca primul element sau, daca nu este posibil, cat mai in stanga posibil. Google citeste de sus in jos, si de la stanga la dreapta. Cuvintele cheie care apar in stanga, sunt considerate de motorul de cautare ca fiind mai relevante sau descriptive pentru continutul dvs.

-Includeti cuvantul cheie principal al textului in titlu. Este obligatoriu ca cel mai important cuvant cheie sa apara in titlu, deoarece acesta este unul dintre factorii pe care Google ii are cel mai mult in vedere atunci cand va pozitioneaza pagina.

-Nu completati titlul cu cuvinte cheie strategice. Ele vor concura impotriva celorlalte, pierzandu-si puterea.

-Aproximati titlul la modul in care utilizatorii dvs. ar cauta continutul dvs. pe Google. Cu cat sunteti mai aproape, cu atat este mai probabil sa apara ca un rezultat relevant pentru acea cautare.

Creati un titlu unic pe site-ul dvs. pentru ca Google sa nu va catalogheze continutul ca duplicat. Daca gasiti mai multe pagini cu acelasi titlu, Google va poate penaliza.

Adjectivele maresc considerabil valoarea CTR a titlurilor noastre. La fel si cuvintele „puternice”, care sunt cele pe care ne place sa le citim, deoarece acestea se conecteaza cu nevoia sau motivele pentru care consumam continutul.

Exemplu: utile, valoroase, ciudate, terifiante, minunate, gratuit, nou, instant… Utilizati adjective emotionale!

Utilizati superlative negative 

Numeroase studii sugereaza ca utilizarea superlativelor negative creste CTR-ul titlurilor cu pana la 63% in ceea ce priveste utilizarea superlativelor pozitive. Acest lucru inseamna ca un titlu care spune „Cele mai grave greseli ale …” poate obtine cu 63% mai multe clicuri decat „Cele mai bune practici din …”. De fapt, aceste studii indica faptul ca utilizarea superlativelor pozitive scade cu -29% CTR-ul cu privire la faptul ca nu utilizeaza nici un superlativ. De ce se intampla acest lucru?

  • In primul rand, deoarece superlativele pozitive exprima o exagerare excesiva si scad credibilitatea, astfel incat acestea ar putea fi ignorate.
  • In al doilea rand, deoarece negativul se conecteaza cu nesiguranta cititorilor si exprima ceva surprinzator sau neasteptat: ar putea face ceva gresit de care nu stiau?
  • In al treilea rand, deoarece negativele sunt de obicei percepute ca fiind mai sincere si autentice.

In ciuda acestui fapt, titlurile care prezinta un sentiment pozitiv, sunt cele care obtin un numar mai mare de clicuri. Aceasta inseamna ca, in ciuda folosirii superlativelor negative, trebuie sa aratati o emotionalitate pozitiva.

Creati tensiune pentru a starni curiozitatea

Trezirea curiozitatii este foarte importanta pentru ca cititorul sa considere consumul de continut ca fiind esential. Cea mai buna modalitate de a face acest lucru, este de a face utilizatorul sa creada ca ceea ce va obtine din continutul nostru, poate schimba tot ceea ce a stie pana acum despre subiectul cu care se confrunta. Imaginati-va un titlu de tipul: „Sunt retelele sociale generatoare de oportunitati de vanzari?”. Prin aceasta, am exprimat in mintea utilizatorului ca poate o declaratie pe care o considera total acceptata, va fi pusa sub semnul intrebarii si, prin urmare, va descoperi ceva complet nou.

Cum generam tensiune intr-un titlu?

  • Nu puneti utilizatorului o intrebare la care sa poata raspunde cu un „nu”.
  • Nu intrebati ceva si raspundeti la intrebare in acelasi titlu (cititorul nu va mai avea motive sa citeasca articolul).
  • Puneti intrebari care par sa se impotriveasca credintelor sau cunostintelor cititorului stabilite pe un anumit subiect (desi continutul ulterior confirma aceasta cunoastere).
seo on page

3. Cum optimizam URL-ul

Aceasta este una dintre cele mai importante parti ale SEO On Page. Adresele URL trebuie sa aiba o structura prietenoasa, adica nu este recomandabil sa adaugam caractere ciudate, semne de punctuatie, etc. Idealul este sa creati adrese care sa fie lizibile si sa contina cuvintele cheie pe care dorim sa le pozitionam.

Ar trebui sa va jucati cu semantica (foarte importanta pentru SEO On Page) si cuvintele cheie asociate cu cuvantul dvs. cheie principal.

Aveti grija ca adresele URL sa nu depaseasca o anumita limita de cuvinte deoarece ar putea deveni greoaie de citit atat pentru utilizatori, cat si pentru motoarele de cautare, si acest lucru nu poate ajuta SEO On Page.

Pentru a vedea toate adresele URL ale site-ului dvs., folositi instrumentele Screaming Frog, un crawler foarte util si gratuit.

Evitati spatiile goale. Cand acestea sunt mentinute, apare faimosul si nedoritul „% 20”, ceea ce reduce calitatea link-ului, facandu-l mai putin lizibil. Din acelasi motiv, pentru o adresa SEO prietenoasa, este recomandabil sa ocupati acele spatii cu cratime (-), astfel incat cuvintele sa fie indexate separat, si nu impreuna, asa cum s-ar intampla cu underline (_).

Eliminati cuvintele stop (de la, la, a …) pentru a face URL-urile mai scurte si mai relevante.

Minimizati adresele URL dinamice. Desi acestea sunt trasabile de catre motoarele de cautare, avand o adresa URL cu parametri neatractivi, cum ar fi „category_id = 16 & design_id = 8”, nu va oferi o valoare semantica si va crea confuzie printre utilizatorii de Internet. Din acest motiv, este preferabil sa avem URL-uri statice, cu structuri clare si descriptive, precum https://abcseo.ro/pachete-seo.

4. Cum optimizam meta descrierea

Descrierea este un scurt rezumat al continutului unei pagini si, desi nu se pozitioneaza in sine, va poate ajuta sa va mariti CTR-ul (click through rate sau numarul de clicuri), si acesta este un factor de imbunatatire al paginii SEO.

<Head>
<meta name = „description” content = „Exemple meta descriere a paginii dvs.” />
</ head>

Motoarele de cautare nu utilizeaza cuvinte cheie sau expresii in descriere pentru indexare, dar meta-descrierile sunt sursa principala pentru fragmentul de text care apare in SERP-uri. Elaborarea unei descrieri lizibile si atragatoare, care sa utilizeze cuvinte cheie importante, poate creste CTR-ul.

Cum facem meta-descrierea perfecta pentru a obtine clicuri

  • Nu depasiti 160 de caractere sau Google o va taia. Ca si in cazul titlului, este un spatiu limitat, masurat in pixeli, deci este mai bine sa nu depasiti 155 sau 156 de caractere.
  • Include cuvintele cheie strategice. Daca, in plus, termenul de cautare folosit de dvs. coincide cu cel al utilizatorului, acest lucru va fi evidentiat cu caractere aldine in rezultat, ceea ce il va face si mai atractiv.
  • Descrieti continutul. De ce cauta utilizatorii dvs. acel continut? Faceti un mic rezumat cu cele mai importante informatii din continutul dvs.

-Includeti, daca este posibil, o chemare la actiune pentru a obtine mai multe clicuri.

Evitati includerea prea multor cuvinte cheie sau Google va considera ca faceti umplutura de cuvinte cheie.

Creati o descriere unica pe pagina pentru a impiedica Google sa considere continutul duplicat.

  • Nu copiati si lipiti acelasi text ca in titlu. Nu are sens!
 ce inseamna seo onpage

5. Factorul SEO On Page nr. 1 – calitatea continutului

Ati auzit de mai multe ori expresia „continutul este regele”. Calitatea continutului pe care il oferiti pe site-ul dvs. este cel mai important punct pentru a va imbunatati pozitionarea in rezultatele motoarelor de cautare. Un site sau blog pot fi promovate cu mai multa eficienta prin advertoriale SEO si servicii de content writing care ofera continut unic si original. In general este bine sa apelati la o agentie SEO care sa va ghideze in scrierea continutului

In termeni SEO, calitatea continutului va fi determinata de capacitatea de a satisface nevoia care a atras utilizatorul asupra acestui continut. Dar nu numai asta, ci va trebui sa satisfaceti intentia de cautare a utilizatorului mai bine decat ceilalti concurenti de pe piata (restul rezultatelor care apar pe Google). Sa vedem in urmatoarele puncte factorii cheie care vor determina calitatea continutului dvs.:

Care este cea mai buna densitate de cuvinte cheie (cuvinte cheie) pentru pagina mea?

Pentru a intelege ce inseamna cunoasterea densitatii cuvintelor cheie, trebuie sa incepem cu definitia ei. Densitatea cuvantului este un procent care coreleaza numarul de cuvinte cheie dintr-un articol cu numarul total de cuvinte. Asta inseamna ca, daca noua dvs. postare contine 500 de cuvinte si introduceti 2 cuvinte cheie, va avea o densitate de 0,4%.

Aceasta analiza a densitatii cuvintelor cheie a fost foarte importanta pana acum cativa ani. In zilele noastre, nu mai are prea multa greutate. In mod ideal, cuvintele cheie ar trebui sa apara ca o parte naturala a textului, nu ca si cum ar fi fost introduse fortat (credeti sau nu, Google observa). Multi dintre proprietarii de site-uri si bloguri incearca sa afle care este densitatea cuvintelor cheie recomandate intr-un text. Cu toate acestea, o anumita cantitate poate fi recomandata numai in cazul in care va fi proportionala cu totalul cuvintelor din document.

Repetarea de zece ori a unui cuvant cheie ar putea fi justificata in articole care depasesc 1000 de cuvinte, de exemplu. Intr-un text cu 200 de cuvinte, aceasta repetare a cuvintelor cheie ar fi coplesitoare si inutila.

Cu toate acestea, in optimizarea continutului, densitatea cuvintelor cheie nu ar trebui sa joace un rol important. Este mult mai important sa scrieti un text informativ si relevant, care garanteaza o valoare adaugata cititorilor. In acest fel, densitatea de cuvinte cheie necesara poate fi realizata automat prin aspectul natural al termenilor relevanti. In plus, continutul atragator asigura faptul ca utilizatorii nu parasesc pagina in cauza, ceea ce reduce rata de respingere si mareste durata sederii.

Aveti grija la gramatica

Poate ca nu pare, dar unul dintre cei mai importanti factori ai SEO este grija maxima la gramatica atunci cand scrieti continutul. Si asta pentru ca, atat motoarelor de cautare, cat si utilizatorilor, nu le plac erorile gramaticale.

Continutul semantic

In cadrul importantei continutului, semantica este foarte relevanta, adica trebuie sa facilitam motoarelor de cautare interpretarea corecta a ceea ce scriem. Acest lucru este important in contextul in care scriem, relevanta continutului, folosirea sinonimelor si frazele aferente.

Continutul duplicat

In legatura cu continutul, unul dintre factorii SEO negativi este continutul duplicat. Asigurati-va ca site-ul dvs. nu contine text duplicat. Nu copiati continutul de pe alt site, deoarece, Google va va penaliza. Incercati sa creati continut original, util si de interes pentru utilizator.

Folosito subcapitole (H2) (H3) …

Pentru pagina Seo On Page, este important sa va structurati corect continutul, pentru asta, avem etichete sau subcapitole, sunt utile pentru a facilita citirea postarii pentru utilizator si pentru ca Google sa inteleaga mai bine subiectul articolului.

Este bine sa puneti cuvantul cheie in aceste etichete, dar nu esential, utilizarea de sinonime sau cuvinte inrudite functioneaza, de asemenea. Puteti pune mai multe subcapitole in functie de nevoile articolului dvs.

Pentru a utiliza corect pozitiile <h>, trebuie sa urmati urmatoarele instructiuni:

<h1>: trebuie sa existe numai unul si sa contina cuvantul cheie
<h2>: va servi la impartirea paginii in sectiuni. Trebuie sa contina cuvantul cheie principal sau sinonime ale acestuia
<h3>: va fi folosit pentru a crea subsectiuni in cadrul fiecarui h2. Nu vom include cuvantul cheie principal, dar putem include cuvinte cheie inrudite semnatic
<h4>, <h5> si <h6>: nu veti avea nevoie de aceste anteturi decat daca scrieti un articol care depaseste 5000 de cuvinte.

Care este extensia ideala a unui continut SEO On Page?

Iata raspunsul: Articolele lungi, intre 1.000 si 2.500 de cuvinte, sunt cele care contribuie la cresterea traficului ecologic.

Motivul este simplu: cu cat este mai lung textul, cu atat mai multe indicii au motoarele de cautare de a determina tema articolului.

Acesta nu este singurul avantaj. Cand scrieti un post lung, este posibil sa abordati mai multe subiecte conexe. Astfel, ati putea realiza pozitionarea in Google cu cuvinte cheie „coada lunga”, adica cuvinte cheie sau expresii lungi si specifice pe care utilizatorii le utilizeaza, de asemenea, pentru a efectua cautari (desi mai putin frecvent).

Sa vedem un exemplu. In prezent exista o suprasaturatie in motoarele de cautare de cuvinte cheie precum „rochii pentru femei”. Pe de alta parte, daca incercam sa ne pozitionam cu cuvinte precum „rochii de noapte rosii pentru femei” (cuvinte cheie „coada lunga”), probabil ca reusim sa urcam mai multe pozitii si, prin urmare, sa primim mai multe vizite.

In cele din urma, intr-un post de peste 2.500 de cuvinte, veti evita umplerea de cuvinte cheie. Aceasta tehnica SEO negativa consta in utilizarea prea multor cuvinte cheie intr-un text. Ar putea fi inteleasa ca o practica de „supra-optimizare”, care acum cativa ani ar fi putut da rezultate, dar acum, este penalizata de motoarele de cautare.

Deci, scrierea posturilor lungi va va permite sa va pozitionati mai bine, sa evitati practicile SEO care nu sunt recomandate, cum ar fi umplutura de cuvinte cheie si, de asemenea, sa va pozitionati cu mai mult de o tema in acelasi timp.

Cu toate acestea, nu toti dispun de resursele necesare (sau de experti cu abilitati de scriere) pentru a dedica atentia pe care o merita articolele postate pe blog. In aceste cazuri, este ideal sa scrieti postari care depasesc 300 de cuvinte si, daca este posibil, sa ajunga la 1.000.

In acest fel, vom oferi motoarelor de cautare suficiente materiale pentru a intelege subiectul despre care vorbim.

Continut cu autoritate

Pe masura ce Google acceseaza cu crawlere pagina dvs., el cauta sa o potriveasca cu intentia utilizatorului. Continutul dvs. ar trebui sa explice in mod clar ce produs sau serviciu oferiti, sau subiectul exact al blogului dvs.

Internetul este aglomerat de continut si este important sa va asigurati ca al dvs. este unic. Una dintre cele mai obisnuite zicale pe care le veti auzi in lumea SEO este „continutul este rege”. Continutul implica utilizarea cuvintelor cheie si un continut cu valoare pentru utilizator, in timp ce in acelasi timp, ofera motoarelor de cautare ceea ce vor.

Ganditi-va la continut ca la o conversatie cu cititorii dvs. Vor fi interesati ? Sau se vor plictisi si vor parasi site-ul dvs.?

Cand creati continut, trebuie sa dovediti ca sunteti o autoritate in domeniul dvs. Cel mai bun continut vorbeste direct clientilor, le arata valoarea pe care le-o ofera, si ii incurajeaza sa citeasca mai departe sau sa realizeze o achizitie.

Pentru a va imbunatati pagina si pentru a creste traficul, continutul trebuie sa rezolve problema unui utilizator printr-un text bine scris, fara erori gramaticale sau de ortografie. Pentru a realiza acest lucru, puteti apela la servicii de consultanta SEO, cele mai eficiente metode de promovare din ultimii ani.

 ce inseamna seo onpage

6. Continut multimedia (imagini + video)

Ele sunt esentiale pentru orice post, ele servesc pentru a atrage atentia cititorului, pentru a face o mica separare in text, si pentru a completa continutul. Imaginile sunt, de asemenea, analizate de Google si de aceea, ar trebui sa le optimizati si in Seo On Page.

Insotirea textelor cu elemente multimedia este un semn foarte bun al SEO On Page. Ne imbogatim continutul, fapt care ii multumeste atat pe utilizatori, cat si pe Google. Putem incorpora videoclipuri YouTube si vom obtine traficul de la cel de-al doilea cel mai mare motor de cautare din lume, care face parte si din vastul imperiu Google.

Efectuati infografice, sunt un instrument excelent pentru a da valoare adaugata continutului dvs., precum si pentru a obtine linkuri de pe site-urile care decid sa-l foloseasca.

Clipurile va vor ajuta sa cresteti rata de retinere a utilizatorului pe site-ul dvs., un efect foarte pozitiv pentru o buna pozitionare in SERPS.

Stiati ca imaginile pot genera o multime de trafic pe site-ul dvs.? In acelasi mod in care textele trebuie sa includa cuvinte cheie, si imaginile trebuie sa includa cuvinte cheie sau inrudite semnatic care ajuta la pozitionarea pe web. Etichetarea si optimizarea imaginilor pentru a imbunatati pozitionarea pe web, fac parte din SEO On Page.

Cum optimizam imaginile SEO On Page

Schimbati numele imaginii inainte de a o incarca – De exemplu, nu lasati imaginea ca aceasta: MD895.jpg, puneti ceva descriptiv, cum ar fi seo-on-page.jpg. In titlu si in textul alternativ (ALT) trebuie sa puneti cuvantul cheie al postarii dvs.

Eticheta ALT (text alternativ) – Eticheta Alt are numele de „text alternativ” si este un text mic care descrie imaginea utilizata de Google si de alte motoare de cautare pentru a sti ce continut este afisat in fiecare imagine. Este esential sa completati aceasta eticheta pentru a imbunatati pozitionarea pe web.

Cele 3 chei ale unei bune etichete Alt sunt:

  • Fiti scurti si concisi.
  • Descrieti cu fidelitate imaginea.
  • Includeti cuvantul cheie principal. Majoritatea managerilor de continut, cum ar fi WordPress, permit adaugarea etichetei „Alt” intr-un mod simplu. In cazul in care nu puteti face acest lucru, trebuie adaugata eticheta Alt in codul HTML.

Optimizati dimensiunea imaginilor – Motoarele de cautare penalizeaza site-urile care se incarca incet. Pentru a evita acest lucru, greutatea imaginilor trebuie optimizata. Pentru a indeplini aceasta sarcina, exista multe instrumente online, cum ar fi tinyjpg.com sau compressor.io. Pe de alta parte, este recomandat sa taiati imaginile inainte de a le incarca pe site. Pentru asta, exista programe gratuite, cum ar fi Gimp.

Viteza de incarcare a site-ului este un factor care a devenit din ce in ce mai relevant, deci este foarte important sa il optimizam la maximum. Cu cat mai putin timp este nevoie pentru ca pagina sa se incarce, cu atat mai bine, deoarece, utilizatorul va fi multumit. Este destul de raspandit faptul ca timpul optim de incarcare ar trebui sa fie sub 3 secunde, cu o durata medie intre 1 si 8 secunde.

Daca pagina dvs. este foarte lenta, consecintele pot fi negative in toate aspectele:

  • Traficul sufera deoarece utilizatorii care au dat clic anterior pe pagina dvs. nu vor mai dori sa se intoarca.
  • Rata de respingere a site-ului dvs. este foarte mare
  • Avand o rata de conversie foarte scazuta sau deloc, nu veti avea vanzari prin Internet

Includeti datele geolocatiei in imagini – Geolocalizarea imaginilor este un aspect fundamental pentru imbunatatirea SEO-ului local al oricarei afaceri. Este recomandabil sa folositi un instrument online, cum ar fi GeoImgr, pentru a geoloca imaginile.

Creati un sitemap – Pentru a imbunatati sansele ca imaginile unei pagini web sa fie indexate de motoarele de cautare, este necesar sa creati un sitemap cu imaginile de pe web. Sitemap-urile includ adresa URL a imaginilor, titlul lor, licenta si captura sau fotografia.

Formatul imaginilor – Google si restul motoarelor de cautare se imprietenesc mai bine cu imaginile in format JPG, sa spunem ca a devenit „standardul de Internet”. Daca nu puteti utiliza JPG in extensiile dvs. puteti sa folositi si GIF sau PNG, dar limitati-va la acestea trei daca doriti o pozitionare buna.

 ce inseamna seo onpage

7. Experienta utilizatorului

Matt Cuts, unul dintre oamenii puternici ai Google, a definit SEO nu cu mult timp in urma ca „Search Experience Optimization„, adica a plasat experienta utilizatorului ca fiind unul dintre cei mai importanti factori de pe pagina SEO. Cum se masoara acest lucru? Ei bine, cu aspecte pe care le puteti observa prin instrumente cum ar fi Google Analytics, cum ar fi timpul pe care fiecare utilizator il petrece pe site-ul dvs., numarul de afisari pe pagina sau procentul de respingere.

8. Optimizati SEO On Page

Una dintre tehnicile SEO On Page pe care majoritatea profesionistilor o realizeaza, dar care este adesea trecuta cu vederea de catre alti webmasteri, o reprezinta link-urile interne. Conectarea in cadrul paginilor dvs. web, in special in cazul cuvintelor cheie relevante pe care fiecare dintre paginile dvs. le reprezinta, face ca robotii motoarelor de cautare sa poata urmari linkurile si sa acceseze cu crawlere si sa indexeze alte pagini din site-ul dvs.

De aceea, introducerea de link-uri interne in articolele dvs. poate imbunatati SEO On Page si poate aduce mai mult trafic.

Concluzie

Dupa cum puteti vedea, optimizarea paginilor pe pagina este relativ simpla daca stiti cum sa faceti acest lucru. Pentru a obtine o buna pozitionare, este necesar sa optimizati toti factorii. SEO functioneaza atunci cand toate elementele sunt bine optimizate.

Imbunatatirea strategiei SEO On Page a site-ului dvs. necesita munca, efort si timp. Nimic nu se realizeaza de la o zi la alta, strategiile trebuie sa fie luate in considerare pe termen lung, iar rezultatele necesita timp pentru a fi vazute. Rabdarea, perseverenta si optimizarea sunt cheile succesului.