Intrebari frecvente din SEO – Top 40 intrebari si raspunsuri

intrebari seo

Optimizarea SEO sau Search Engine Optimization, s-a nascut la momentul aparitiei motoarelor de cautare ca o modalitate de a gasi cu usurinta site-urile sau serviciile pe care publicul le-a cerut. La mijlocul anului 1999, s-au nascut primele motoare de cautare si, impreuna cu acestea, intentia site-urilor, blog-urilor, companiilor, de a aparea pe primele pozitii in acele cautari. Asa s-a nascut SEO!

Google proceseaza mii de cautari in fiecare secunda. Oamenii cauta intotdeauna raspunsuri. Vestea buna este ca le puteti oferi, vestea proasta este ca – la fel si ceilalti.

Pentru a iesi in evidenta sau cel putin pentru a aparea in fata altora cu continut de calitate, trebuie sa aveti optimizat continutul pentru motoarele de cautare.

Iata cateva dintre cele mai importante intrebari si raspunsuri de care ar trebuie sa tineti cont in strategia dvs. de optimizare:

1. Cum functioneaza motoarele de cautare?

Una dintre primele intrebari despre SEO trebuie sa fie despre motoarele de cautare. Motoarele de cautare precum Google, sunt responsabile pentru oferirea celor mai bune rezultate cautarilor efectuate de utilizatori. Google investeste milioane de euro pentru a evita spamul, pentru a intelege continutul paginilor web si pentru a oferi in cele din urma rezultatele cele mai potrivite pentru cautarea fiecarui utilizator.

Pentru a va oferi o idee despre dificultatea de a obtine o buna pozitionare pe web, Google a identificat in prezent peste 30 de miliarde de pagini web! De fiecare data cand cineva efectueaza o cautare, Google trebuie sa revizuiasca milioane de pagini pentru a le oferi rezultatele dorite.

2. Ce este pozitionarea SEO pe web?

Ce este SEO? Este setul de tehnici si metode utilizate pentru a pozitiona o pagina cat mai sus posibil in clasamentele Google sau in orice alt motor de cautare pentru un anumit cuvant-cheie. Pentru a atinge obiectivul, trebuie realizate o serie de analize de toate tipurile, atat pe plan intern, cat si in structura site-ului, continutul existent, etc., precum si pe propria popularitate externa pe alte site-uri web si retele sociale.

intrebari seo3. De ce SEO este atat de important?

Aceasta este probabil cea mai pertinenta intrebare. Aproape toata lumea utilizeaza Google pentru a cauta produse si servicii. Utilizatorii au incredere in rezultatele unei cautari Google, in asa fel incat, mai putin de 5% dintre oameni se deranjeaza sa verifice pagina 2 a rezultatelor cautarii. Prin pozitionarea site-ului dvs. in partea de sus a rezultatelor cautarii, permiteti persoanelor interesate de produsele sau serviciile dvs. sa va gaseasca afacerea. Acest lucru inseamna mai multe vanzari, fara costuri mari de marketing.

4. Cat costa SEO?

In primul rand, trebuie sa intelegeti dinamica pietei care afecteaza succesul SEO si preturile. Cat de competitiva este industria dvs.? Cat de competitive sunt zonele pe care le deserviti? In plus, valoarea imbunatatirii clasamentului variaza in mod dramatic de la afacere la afacere si cantitatea de trafic disponibil pe o anumita piata. Pentru anumite companii locale, aflandu-se pe prima pagina a rezultatelor Google, duce la o crestere dramatica a veniturilor, in timp ce la altele, este doar o diferenta marginala.

O strategie SEO de succes implica evaluarea mai multor variabile. „Cat costa SEO?” Va fi intotdeauna o intrebare dificila, dar este important sa recunoastem ca – cu strategia potrivita – progresul poate fi facut cu aproape orice pret.

5. Ce instrumente de baza sunt necesare pentru a incepe cu SEO?

Iata cateva dintre instrumentele de baza necesare pentru a incepe cu SEO (retineti ca toate aceste instrumente sunt disponibile GRATUIT):

  • Instrumentul Google Webmasters – acest set de instrumente are numeroase aplicatii utile, cum ar fi obtinerea de date despre trafic, solicitarea de a accesa cu crawlere Google si indexarea site-ului web, vizualizarea rapoartelor de eroare cu crawlere, si multe altele.
  • Planificatorul de cuvinte cheie Google – pentru a face cercetarea cuvintelor cheie
  • Google Analytics – pentru a urmari toate datele
  • Google Trends – pentru a urmari tendintele unui anumit termen de cautare
  • Alexa Rank – afiseaza rangul site-ului dvs. in toata lumea
  • Ubersuggest – instrument de cercetare a cuvintelor cheie

intrebari seo

6. Ce este un cuvant cheie?

Cuvintele cheie sunt cuvinte sau fraze pe care utilizatorii le-ar putea folosi in cautarile legate de continutul site-ului dvs. De asemenea, cunoscute ca interogari de cautare. Google va examina imaginea, metadatele si continutul paginii dvs. si va incerca sa determine despre ce este vorba pe pagina dvs., prin identificarea anumitor cuvinte cheie utilizate in mod regulat pe pagina in cauza.

7. De ce este importanta cercetarea cuvintelor cheie?

Cercetarea cuvintelor cheie este in general considerata a fi fundamentul unei campanii de SEO. Desi cercetarea cu cuvinte cheie nu este cu siguranta singura abordare a imbunatatirii clasamentului, este fundamental importanta. Campaniile SEO folosesc cercetarea cuvintelor cheie pentru a determina ce clasifica concurenta si ce cuvinte sau fraze ar trebui sa vizeze optimizarea. Fara cercetarea cuvintelor cheie, este dificil sa stiti ce cauta publicul tinta si cum sa optimizati site-ul in consecinta. Serviciile de consultanta SEO va pot ajuta sa determinati cuvintele cheie cele mai potrivite pentru nista dvs.

8. Ce este Crawlingul?

Crawling-ul sau crawling pe web se refera la un proces automatizat prin care motoarele de cautare filtreaza paginile web pentru o indexare adecvata. Crawlerele web navigheaza prin pagini, cauta cuvinte cheie, hyperlink-uri si continut relevant, si trimit informatii catre serverele web pentru indexare. Pe masura ce crawlere precum Google Bots acceseaza si alte pagini legate de site-uri, companiile construiesc sitemap-uri pentru o mai buna accesibilitate si navigare.

intrebari seo9. Cum pot vedea ce pagini sunt indexate?

Utilizati Consola de cautare Google (Google Search Console) – Puteti obtine cu usurinta o imagine de ansamblu a paginilor indexate ale domeniului dvs. in Consola de cautare Google. Daca nu utilizati Consola de cautare Google, puteti sa va activati gratuit site-ul in cateva minute. Acest lucru va permite de asemenea sa utilizati urmatoarea optiune pentru a obtine o imagine de ansamblu asupra starii indexarii.

Analizati starea de indexare a site-ului dvs. cu Consola de cautare Google:

  • Conectati-va la Consola de cautare Google si selectati site-ul dorit
  • Faceti clic pe „Index Google” din navigatia din partea stanga
  • Faceti clic pe „Starea indexarii” din submeniu
  • Acum veti vedea in graficul domeniului dvs. „Starea de indexare”, unde puteti include, de asemenea, filtre, de exemplu, pentru a vedea si grafica paginilor blocate de robots.txt.

10. Cat de important este continutul in optimizarea motorului de cautare?

Continutul este unul dintre elementele majore ale oricarei abordari SEO. De fapt, doar continutul este cel care contribuie in primul rand la imbunatatirea rangului site-ului in clasamentul motoarelor de cautare. Continutul este scris urmarind anumite strategii si trebuie sa poata oferi utilizatorilor tot ceea ce au nevoie. O optimizare SEO corecta este esentiala pentru o buna clasificare.

11. Cum sa obtin trafic intr-un timp scurt?

SEO este cea mai fiabila, repetabila si consistenta sursa de trafic pentru cresterea pe termen lung a blogului sau site-ului dvs. Dar, pentru blogurile noi, poate dura pana la un an inainte de a incepe sa vedeti numere importante de trafic de la Google.

Alte metode de trafic, cum ar fi mass-media sociala si site-uri comunitare, publicarea de advertoriale SEO, sunt alte tehnici de a atrage trafic. Daca sunt executate corect, puteti obtine imediat trafic pe blogul dvs.

Din pacate, aceste surse de trafic sunt de scurta durata. Veti vedea o crestere a traficului intr-o zi, iar a doua zi va reveni la zero. In plus, acestea nu sunt strategii repetabile pe care le puteti face oricand.

Prin urmare, cea mai buna strategie de trafic este sa va concentrati pe SEO. Publicati continut de inalta calitate si construiti un linkbuilding puternic. Daca faceti acest lucru, in cele din urma veti vedea ca clasamentul dvs. si traficul incep sa creasca de la o luna la alta.

intrebari seo

12. De ce daca fac SEO, traficul meu nu se imbunatateste?

Aici raspunsul este clar: pentru ca nu faceti SEO. Aici problema este ca toata lumea considera ca SEO inseamna a verifica densitatea cuvintelor cheie, titlurile si a optimiza continutul cu Yoast. Aceasta este o minciuna.

Daca pozitionarea SEO ar fost atat de simpla, aceasta lucrare nu ar exista. Pozitionarea SEO este foarte complicata si necesita mult timp pentru a invata si multe ore de munca.

13. Ce este Indexarea?

Indexarea incepe cand procesul de accesare cu crawlere ajunge in timpul unei cautari. Google utilizeaza accesarea cu crawlere pentru a colecta pagini relevante pentru interogarile de cautare si creeaza un index care include cuvinte specifice sau termeni de cautare si locatiile acestora.

14. Ce este rezultatul organic?

Rezultatul organic in SEO denota listarea paginilor web care sunt cele mai relevante pentru interogarea de cautare introdusa de utilizator. Este, de asemenea, numit rezultatul „liber” sau „natural”. Obtinerea unui rang mai ridicat in rezultatul organic asupra motoarelor de cautare este chiar scopul SEO.

15. Cat de lung trebuie sa fie un articol

Nu exista o regula atunci cand vine vorba de cat de lungi ar trebui sa fie postarile dvs. Recent au existat numeroase dovezi care sugereaza ca posturile mai lungi functioneaza in general mai bine. Posturile lungi (in jur de 2500 de cuvinte) functioneaza bine atunci cand vine vorba de motoarele de cautare, dar posturile de dimensiuni medii (intre 600 si 1.250 de cuvinte) sunt mai susceptibile de a fi distribuite. In cele din urma, prioritatea dvs. principala ar trebui totusi sa fie aceea de a scrie continut de inalta calitate. Acest lucru poate necesita 300 sau 3.000 de cuvinte, in functie de scopul si publicul site-ului dvs.

16. Ce inseamna adrese URL prietenoase pentru SEO?

URL-urile prietenoase pentru optimizarea SEO sunt usor de inteles si sunt de dimensiuni reduse.

Exemplu:

www.abcseo.ro/tendinte-seo (URL scurt)
www.abcs.ro/acestea-sunt-cele-mai noi-tendinte-seo?p=223 (adresa lunga si dinamica)
URL-urile scurte sunt usor de inteles si, in mod natural, au mai multa valoare pentru Google.

17. Pot cumpara link-uri?

Linkurile platite sunt considerate ca fiind cel mai simplu mod de a va clasifica rapid site-ul in SERP. Cu toate acestea, este impotriva SEO-ului natural care afecteaza rezultatele cautarii organice. Primul lucru pe care ar trebui sa-l stiti este ca achizitionarea backlink-urilor incalca Regulile Google pentru webmasteri. Acesta ar trebui sa fie un motiv suficient de bun pentru a va face sa va mai ganditi. Orice incercare de a manipula motoarele de cautare este o incalcare a liniilor directoare. De aceea, ar trebui sa evitati sa faceti acest lucru daca nu doriti sa fiti penalizati de Google. Este recomandat sa faceti o analiza SEO inainte de a incepe cu strategia de optimizare.

18. Sunt importante videoclipurile pentru SEO?

Da! Marketingul video poate crea de fapt rezultate SEO imediate. De fapt, un studiu a raportat ca paginile web cu videoclipuri au de 53 de ori mai multe sanse sa se clasifice pe prima pagina a rezultatelor Google. Deoarece cautarile sunt amestecate (ceea ce inseamna ca o pagina de rezultate poate afisa o combinatie de pagini web, PDF-uri, videoclipuri si imagini atunci cand sunt interogate cuvintele cheie), este foarte posibil ca videoclipurile sa apara in locurile de top. Incluziunea Google si accentul pus pe rezultatele video, reflecta, de asemenea, trecerea de la cuvinte cheie la continut de calitate; deoarece videoclipurile sunt vazute ca fiind mai atractive si mai favorabile pentru utilizatori, acestea se clasifica adesea foarte bine.

19. Ce sunt anunturile cu plata sau PPC?

PPC ( pay-per-click)este un model de marketing pe baza de plata pe clic, in care agentii de publicitate platesc o taxa de fiecare data cand fac clic pe unul dintre anunturile lor. In esenta, este o modalitate de a cumpara vizite pe site-ul dvs. in loc sa incercati sa „castigati” aceste vizite  intr-un mod organic.

Publicitatea pe motoarele de cautare este una dintre formele cele mai populare de PPC. Aceasta permite agentilor de publicitate sa liciteze pentru plasarea anunturilor intr-un link sponsorizat de motorul de cautare atunci cand cineva cauta un cuvant cheie legat de oferta lor de afaceri. De exemplu, daca oferim un cuvant cheie „software-ului PPC”, anuntul nostru ar putea aparea in cel mai bun loc pe pagina de rezultate Google.

20. Ce este SEO On Page?

SEO On Page se refera la toate activitatile efectuate in cadrul site-urilor web pentru a obtine un trafic mai mare si mai relevant din partea motoarelor de cautare. SEO On Page se refera la optimizarea continutului, precum si a codului sursa HTML al oricarei pagini web. Unele dintre aspectele sale includ meta-tag-uri, etichete de titlu, meta descriere si titluri.

intrebari seo21. Ce este Off Page SEO?

SEO Off page se refera la celelalte aspecte externe care influenteaza clasamentul de cautare al site-urilor web din pagina cu rezultatele motorului de cautare. Se refera la activitatile de promovare, cum ar fi marketingul continutului, mass-media sociala si crearea de linkuri realizate in afara limitelor oricarei pagini web pentru a-si imbunatati calificarea de cautare.

22. Este bine pentru SEO sa pun comentarii?

Este foarte bine pentru orice site sau blog sa aiba comentarii activate, cel putin in sectiunea stiri sau blog. Comentariile fac ca site-ul dvs. sa se actualizeze in mod constant si Google sa va vada si sa va clasific ca o pagina cu activitate continua.

Poate ca sunteti ingrijorat de faptul ca densitatea cuvintelor cheie de pe pagina dvs. va deveni neclara odata cu noile cuvinte din comentarii. Nu mi-as face prea multe griji deoarece motoarele de cautare au in vedere mai intai cuvintele.

23. Ce sunt backlink-urile SEO?

Ganditi-va in acest fel: internetul este alcatuit din doua lucruri: continut si link-urile din continut. Cand motoarele de cautare au inceput sa indexeze paginile web, aveau nevoie de o modalitate de a determina ce pagini sunt cele mai relevante pentru anumite interogari – un sistem de clasificare.

Calitatea si numarul de backlink-uri plasate catre o pagina, au devenit imediat un factor pentru determinarea rangului paginii. Backlink-urile reprezinta un vot de incredere de la un site la altul. Cu cat mai multe backlinkuri de calitate castiga pagina dvs., cu atat sunt mai valoroase in ochii motorului de cautare si cu atat este mai probabil sa se obtina un rang inalt.

24. Ce este textul ancora si de ce este important pentru SEO?

Textul ancora este textul care poate fi accesat printr-un hyperlink. Cele mai bune practici pentru SEO dicteaza faptul ca textul ancora este relevant pentru pagina pe care va conectati. Motoarele de cautare (in mod special Google) vor folosi textul ancora ca indicator al subiectului paginii de care un link este legat. Acesta va determina ce cuvinte cheie vor clasifica site-ul si, prin urmare, determina calitatea / relevanta traficului pe care il primeste un site.

25. Sunt retelele sociale un factor in pozitionarea SEO?

Da, sunt de fapt o optiune buna. Acest lucru se datoreaza faptului ca platformele de social media din zilele noastre au un numar foarte mare de utilizatori activi. Acestea pot fi cu usurinta redirectionate catre orice site prin anunturi. Retelele sociale permit companiilor sa creeze o pagina oficiala in care informatiile corecte pot fi transmise utilizatorilor si pot fi transformate direct in clienti.

26. Care este diferenta dintre SEO White Hat si SEO Black Hat?

Diferenta dintre SEO White Hat si SEO Black Hat are de a face cu tehnicile utilizate atunci cand incercam sa imbunatatim clasarea motorului de cautare al unui site.

SEO White Hat se refera la tehnicile si strategiile utilizate pentru a obtine clasamentele de cautare superioare si ruperea regulilor motorului de cautare. SEO Black Hat se concentreaza numai pe motoarele de cautare si nu pe publicul uman. SEO Black Hat este de obicei folosit de cei care cauta o revenire rapida pe site-ul lor, mai degraba decat o investitie pe termen lung. Unele tehnici utilizate in SEO Black Hat includ: umplutura de cuvinte cheie, texte si link-uri ascunse, precum si continut spam de blog. Consecintele SEO Black Hat pot avea ca rezultat o penalizare de la Google pentru utilizarea tehnicilor neetice.

27. Ce este Google PageRank?

Google PageRank este un software care determina relevanta unei pagini web pe baza numarului de backlink-uri de calitate pe care le contine. Cu alte cuvinte, PageRank vizualizeaza backlink-urile ca voturi, ceea ce inseamna ca, daca pagina X este legata de pagina Y printr-un link, Google considera acest lucru un vot de incredere. Functia PageRank este de a interpreta atat continutul paginii, cat si relevanta. Cu cat este mai mare nivelul de relevanta, o importanta mai mare este atribuita unei anumite pagini de catre Google, care afecteaza pozitiv rezultatul organic al acelei pagini.

intrebari seo28. Cat timp dureaza sa ma clasific in primele rezultate ale SERP?

SEO poate fi un exercitiu foarte valoros pe care il recomandam tuturor site-urilor, dar in niciun caz nu este o strategie pe termen scurt. Cat timp dureaza sa va clasati intr-una din pozitiile din partea de sus a primei pagini din Google? Raspunsul este „depinde”. Trebuie sa aveti continut de calitate si sa obtineti link-uri 100% naturale catre site-ul dvs. de la pagini cu autoritate.

  • Intre 6 luni si 1 an pentru cuvintele cheie cu concurenta medie si cu conditia ca site-ul sa nu fie nou.
  • Un an, pentru pagini web complet noi si cuvinte cu concurenta medie.
  • Daca vorbim despre cuvinte cheie cu concurenta ridicata, un an este perioada minima pentru a vedea rezultatele, daca pagina web are o importanta pentru Google. In cazul in care pagina nu are o entitate din punctul de vedere al Google, perioada se prelungeste.

29. Care este diferenta dintre trafic organic si trafic cu plata?

Traficul care vine pe site-ul nostru de la motoarele de cautare pe Internet, poate fi de 2 tipuri: organic sau platit. Organic se refera la cel care vine la noi in cazul in care utilizatorul considera, in mod natural, ca site-ul nostru este relevant pentru o anumita cautare, si, prin urmare, ne listeaza in rezultate. Dimpotriva, traficul platit, este cel care ajunge la noi prin anunturi care contin cuvintele pe care le plasam in motorul de cautare pentru anumite cautari. Aparent, traficul ecologic nu ne costa, in timp ce traficul platit, evident, da.

30. De ce este important tagul ALT al imaginilor?

Etichetele ALT ale imaginilor sunt folosite ca un text alternativ, adica un text care descrie imaginea in sine. Eticheta ALT a imaginilor este deosebit de importanta atunci cand o persoana utilizeaza un anumit tip de browser in care prezentarea imaginilor este dezactivata sau, din anumite motive, nu se incarca bine sau nu se afiseaza.

Cu etichetele ALT ale imaginilor aveti o ocazie excelenta de a pune un cuvant cheie care va permite sa indexati mai bine o pagina web. In mod normal, oamenii scriu un cuvant sau o expresie legata de imagine in textul alternativ, insa pentru a imbunatati SEO, va fi scris un cuvant cheie care va pozitiona mai bine postarea sau pagina editata.

31. Cum imi imbunatatesc SEO-ul local?

SEO local este deosebit de important pentru intreprinderile mici care opereaza mai ales offline. Trebuie sa evaluati situatia si sa aflati daca aveti nevoie de imbunatatirea SEO local.

Apoi, puteti incepe sa aflati cum sa-l imbunatatiti. De cele mai multe ori, va implica adaugarea mai multor informatii de contact ale afacerii dvs., listarea afacerii dvs. pe Google si optimizarea cautarilor de voce si a cuvintelor cheie locale.

Puteti utiliza, de asemenea, medii sociale pentru acest lucru – de exemplu, gazduiti un concurs in care persoanele care lasa o recenzie sau care posteaza imagini ale afacerii dvs. pe Google Maps, au sansa de a castiga recompense.

intrebari seo

32. Ce este fisierul sitemap.xml si ce rol are?

Sitemap-urile sunt fisiere care contin o lista in format XML a tuturor paginilor care alcatuiesc un site. Aceste fisiere sunt utile robotilor si crawlere-lor motoarelor de cautare, care vor folosi informatiile pe care le oferim in fisierul sitemap pentru a face o urmarire mai eficienta a site-ului, ceea ce va duce la o mai buna indexare a paginilor noastre si la imbunatatirea pozitionarii noastre.

33. Ce este fisierul robots.txt?

Robots.txt este un fisier text cu extensia .txt pe care il cream si il incarcam pe site-ul nostru si pe care il folosim pentru a impiedica robotii anumitor motoare de cautare sa urmareasca continut pe care nu dorim sa-l indexeze sau sa-l arate in rezultatele lor.

Adica este un fisier public pe care il folosim pentru a indica acelor crawlere sau paianjeni ai Google, in ce parte sau parti nu ar trebui sa intre pentru a urmari si a indexa site-ul nostru. In acesta, putem specifica intr-un mod simplu directoarele, subdirectoarele, adresele URL sau fisierele site-ului nostru care nu ar trebui sa fie urmarite sau indexate de motoarele de cautare.

32. Cat timp va dura pentru a vedea cresterea traficului?

Puteti incepe sa obtineti trafic in ziua 1. Puteti obtine teoretic mii de vizitatori pe blogul dvs. in cateva zile de la lansare. De exemplu, sa presupunem ca dvs. sau cineva pe care il cunoasteti are un cont Twitter cu milioane de adepti. Tot ce este nevoie este un tweet sau doua care sa ii indrepte spre noul dvs. site sau blog, si veti avea un flux de trafic. Dar problema este ca acestea sunt solutii pe termen scurt pentru obtinerea traficului. In plus, acestea nu sunt strategii repetabile pe care va puteti baza.

Daca va intrebati de cat timp este nevoie pentru a obtine trafic pe site-ul sau blogul dvs., inca o data raspunsul este „depinde”.

Depinde de numarul de backlink-uri pe care l-ati construit pe site-ul dvs. Depinde de cat de puternice sunt aceste linkuri. Depinde cu ce cuvinte cheie v-ati pozitionat (cuvintele cheie cu nivel scazut de competitie se situeaza mai usor decat cuvintele cheie cu nivel ridicat de concurenta). Timpul mediu necesar pentru ca un nou blog sa obtina trafic in motoarele de cautare este de aproximativ 3 pana la 6 luni. Acest lucru presupune sa publicati in mod constant continut de inalta calitate (puteti apela la serviciile unui firme de content writing) si sa construiti backlink la acele articole.

35. Care dintre tacticile SEO sunt mai importante?

Cum va asigurati ca utilizatorii de internet va pot gasi? Asigurati-va ca site-ul dvs. este optimizat, astfel incat motoarele de cautare (Google, Yahoo, Mozzila si Bing) va vor promova in partea de sus a SERP-urilor. Trebuie sa acordati atentie SEO-ului dvs. de la inceput.

SEO este ceva ce doriti sa luati in considerare la fiecare pas al procesului de dezvoltare. De obicei, construirea unui site incepe cu un accent puternic pe SEO-ul tehnic (adica structuri URL, coduri de baza, etichete), ceea ce duce la SEO contextual (cuvintele cheie, crearea de continut). Odata ce aveti un site cu continut bun, incepeti a treia si a patra parte – construirea link-urilor / PR si optimizarea ratei de conversie.

In timp ce unele tactici au mai multa putere decat altele, totul este important. Fiecare piesa in ansamblu este modul in care imbunatatiti clasamentul dvs. in fata concurentei.

37. Ce este optimizarea conversiilor?

Optimizarea conversiilor se refera la practica determinarii modului in care un site poate creste raportul dintre vizitatori si clientii reali. O conversie este un vizitator al site-ului care a facut o actiune dorita (de obicei facand o achizitie), in loc sa vizualizeze continut si sa plece de pe site. O modalitate de a optimiza conversiile este de a efectua testari A / B, care ruleaza simultan doua pagini web diferite cu continuturi modificate, pentru a vedea care este rezultatul mai multor conversii si, prin urmare, care este pagina pe care o afacere ar trebui sa o puna in aplicare.

intrebari seo38. Ce este Google Sandbox?

Google Sandbox este o zona imaginara in care site-urile noi si mai putin autoritare sunt pastrate pentru o anumita perioada de timp, pana cand se afiseaza in rezultatele cautarii. Acest lucru se intampla prin construirea prea multor link-uri intr-o perioada scurta de timp.

De cate link-uri interne am nevoie pe fiecare pagina de continut?

La fel cum ar trebui sa evitati sa adaugati prea multe cuvinte cheie in continutul dvs., trebuie sa evitati sa adaugati prea multe linkuri in continutul dvs. Includeti-le numai atunci cand imbunatateste experienta cititorului.

39. De ce este important SEO pentru mobil?

SEO-ul mobil este mai important ca oricand, dat fiind faptul ca un numar tot mai mare de interogari de cautare sunt efectuate pe dispozitive mobile. De fapt, Google tocmai a anuntat ca exista oficial mai multe interogari de cautare efectuate pe dispozitivele mobile decat pe computerele personale.

Proprietarii de site-uri trebuie sa colaboreze cu publicul mobil prin optimizarea site-urilor si a continutului special pentru ei. Crearea unui site receptiv care sa se adapteze automat la setarile pentru dispozitivele mobile este o modalitate esentiala de a imbunatati nu numai experienta utilizatorilor, ci si de a castiga pozitii in clasamentul Google.

intrebari seo40. Cum pot evita sanctiunile Google?

Cel mai bun mod de a evita sanctiunile Google este de a practica tacticile SEO White Hat, mai degraba decat Black Hat. Tactica SEO Black Hat include lucruri cum ar fi umplerea paginilor cu cuvinte cheie (keyword stuffing) mai degraba decat continut de calitate, crearea de continut duplicat, cu link-uri irelevante sau slabe, etc. Daca o tactica SEO nu are in minte experienta utilizatorului, este probabil o practica de Black Hat si Google o va penaliza. In plus, site-ul dvs. ar putea fi, de asemenea, penalizat pentru lucruri cum ar fi paginile redirectionate cu 404, o harta sitemap XML depasita si o utilizare excesiva a textului ancora.