SEMrush vs Ahrefs

Ca marketeri online, ne putem gandi de ce instrumentele de cercetare a căutărilor sunt esențiale pentru succesul nostru. Aceste instrumente ne ajută să evaluăm și să înțelegem intențiile căutărilor și tendințele cuvintelor cheie. SEMrush și Ahrefs sunt unele dintre cele mai populare instrumente de analiză SEO. Aceste instrumente conțin multe caracteristici și instrumente puternice cu ajutorul cărora poți monitoriza și optimiza eficient SEO-ul pentru site-ul tău. Asta înseamnă că cea mai mare provocare devine alegerea unui dintre acestea.

Alegerea intre SEMrush vs Ahrefs

SEMrush și Ahrefs sunt doua cele mai utilizate platforme SEO care sunt folosite pentru cercetarea cuvintelor cheie și monitoriza conținutul. Ambele platforme oferă cercetare cuvinte cheie, analize de backlink și site audit, însă care să se potrivească mai bine nevoilor tale?

SEMrush oferă, de asemenea, o soluție pentru a optimiza extinderea apariției în rezultatele căutării, cum ar fi rezultatele de pe Twitter și SERP, în timp ce Ahrefs vine cu numeroase rapoarte suplimentare precum “Croșetați Backlink-urile” sau rapoarte de căutări organice.

În comparație cu Ahrefs, SEMrush este dedicat în principal SEO-ului, ceea ce înseamnă că oferă o soluție extinsă pentru SEO, în timp ce Ahrefs se concentrează mai mult pe analize și rapoarte de backlink.

Acum că știm că aceste două instrumente se adresează diferitelor nevoi, haideți să vedem ce alte caracteristici le oferă:

Caracteristicile SEMrush

SEMrush oferă, printre altele, analiză căutărilor, analiză de publicitate online și monitorizare de brand pentru conversațiile sociale, auditare de domeniu și raportare a site-ului. De asemenea, oferă câteva caracteristici importante precum rapoarte de cuvinte cheie, campanii de publicitate în căutare și analiza SERP.

Rapoarte de cuvânt cheie – Este o caracteristică cheie care îți oferă o vizualizare amplă a cuvintelor cheie și a concurentei pe acestea. Aceasta îți va permite să cercetezi mai multe cuvinte cheie și să-ți organizezi căutările în funcție de bugetul alocat pentru optimizarea SEO.

Campanii de anunțuri în căutare – Această caracteristică îți permite să creezi și să urmărești o campanie PPC, să segmentezi datele cuvintelor cheie și să monitorizezi performanța acesteia.

Caracteristicile Ahrefs

Ahrefs oferă, de asemenea, unele caracteristici uimitoare precum:

Analiza auditelor – Platforma oferă cutii de instrumente dedicate pentru a efectua audituri profunde ale site-urilor, inclusiv rapoarte despre codare, dispoziția paginii și viteza de încărcare.

Croșetarea backlink-urilor – Această caracteristică este foarte utilă dacă vrei să gestionezi backlink-urile și să îți protejezi reputația site-ului. Ahrefs îți permite să vezi dacă backlink-urile tale sunt interne sau externe și să îți monarizezi backlink-urile care se pot folosi pentru reputația site-ului tău.

Alerta de backlink-uri – Acest lucru îți oferă, de asemenea, acces la alerta de backlink-uri, cu care poți obține notificări atunci când site-ul tău primește un backlink nou.

Majoritatea beneficiilor

Atât SEMrush cât și Ahrefs au unele caracteristici unice și vaste caracteristici imaginate pentru SEO. Ambele oferă o serie de produse extinse, cum ar fi urmărirea cuvintelor cheie și analiza SERP. De asemenea, Ambele platforme sunt utile în cercetarea cuvintelor cheie și monitorizarea backlink-urilor.

Cea mai mare diferență dintre aceste două produse este că SEMrush se concentrează în principal pe SEO, în timp ce Ahrefs se concentrează pe rapoarte suplimentare precum auditare și backlink-uri.

Cu toate acestea, există câteva caracteristici esențiale la care toți marketerii trebuie să fie atenți. Vom discuta despre aceste caracteristici și despre care se potrivește cel mai bine nevoilor tale în următoarele secțiuni.

Caracteristici esentiale

  • Cercetare cuvinte cheie – Atât SEMrush cât și Ahrefs au funcția de cercetare cuvinte cheie. Cu SEMrush, poți găsi cuvinte cheie specifice pentru produse sau servicii, poți identifica cuvinte cheie care conduc la mai mult trafic și poți determina concurența pe acel cuvânt cheie.

  • Analiza de backlink – Principalul avantaj al platformei Ahrefs este că oferă instrumente de monitorizare de backlink și funcții de croșetare pentru backlink-urile tale. Acest lucru îți va oferi o imagine despre partea ta de backlink și îți va permite să controlezi ce se întâmplă cu link-ul tău.