Ahrefs vs Majestic

Atunci cand vine vorba de SEO, sunt foarte multe instrumente disponibile pentru a îți ajuta să îți monitorizezi starea SEO. Aceste instrumente vin sub forma de softuri de studiu SEO sau anumite produse designate. Ahrefs și Majestic SEO sunt două din aceste instrumente concepute și concurează pentru suprematie. 

În acest articol vom explora instrumentele, funcțiunile și caracteristicile pe care le au Ahrefs și Majestic SEO, ambele fiind soluții de înaltă calitate pentru optimizarea SEO, plus beneficii și avantaje și nevoile în care sunt recomandate aceste două instrumente. Cititorul va afla ce poate oferi fiecare din aceste instrumente și în ce aplicații le poate folosi pentru a obșine cea mai bună performanță SEO.

Ahrefs si Majestic – date de baza

Ahrefs este un instrument ce oferă soluții comprehensive de cercetare SEO și backlinkuri, precum și o mulțime de alte caracteristici sau instrumente utile pentru cei implicați în SEO. Acesta oferă peste 12 miliarde de URL-uri în baza sa de date pentru a fi indexate și oferă acces la informații de link-uri interne și externe, informații despre soluții de cercetare prin căutare, și mai mult.

La fel ca Ahrefs. Majoritatea proprietăților Majestic SEO sunt în principal orientate către servicii backlink. Proprietatea principala oferita de Majestic este un set web de date crawler cu peste 1,5 miliarde de URL-uri, ce se pot indexa, plus indicatorii de backlinkuri și alta informație de link-uri externe și interne.

Usabilitate si functii specifice in Ahrefs vs Majestic

Usabilitatea este unul dintre elementele cele mai importante de luat în considerare înainte de a alege un instrument SEO. Ahrefs și Majestic sembrează a fi destul de ușor de utilizat și oferă rapoarte usor de citit. Ahrefs dispune de o funcție ce oferă o analiză SEO a rapoartelor de back-linking și expunerea site-ului web pe diferite căutări de cuvinte cheie, permitând optimizatorilor să-și construiască metadatele și să cercetare câteva cuvinte cheie relevante pe care să se concentreze.

Majestic se concentrează și el pe backlinkuri, oferind rapoarte comparativede link-uri externe și informații de link-uri interne, precum și indicatori de back-linking ce îi ajută pe cei ce urmăresc să își urmărească site-ul lor web. Majestic mai oferă și un raport ce arată fluviile în care se pot folosi link-urile pe care le ai, plus ce poți face pentru a le face mai asertive.

Cel mai performant vs cel mai ieftin

În ceea ce privește rapoartele și funcțiunile ce oferă aceste instrumente, elevii Ahrefs și Majestic sunt foarte apropiați. Desigur, cei doi fac câte ceva diferit, dar aceasta se datorează cercetărilor lor diferite și informațiilor oferite de fiecare dintre ei.

Pentru a alege unul dintre aceste servicii în funcție de buget, e nevoie să facem o comparație costurilor. Majestic are prețuri mai accesibile decât Ahrefs, având oferta cea mai ieftină de 25 de dolari/lună, iar cea mai scumpă, de 219 dolari/lună. Ahrefs vine cu oferte pornind de la 99 de dolari/lună și terminând la 999 de dolari/lună. Alături de prețurile mai ieftine ale Majestic, aceasta oferă și un timp de răspuns mai bun pentru crawlere, decât Ahrefs, și de asemenea instrumente care pot monitoriza în mod continuu backlinkurile, ceea ce îl face un instrument mai performant decât Ahrefs.

Comparatii intre oferte

Ahrefs și Majestic sunt ambele instrumente ce oferă aproape aceeași funcționalitate SEO. Decizia privind alegerea unuia sau altuia depinde în mare parte de ceea ce îți oferi.

Caracteristica comuna

O caracteristica comună a celor două servicii este că oferă posibilitatea căutarii și filtrării în câteva câmpuri diferite. Există câmpuri de backlinkuri, rapporturi, cercetări de cuvinte cheie, retestare și verificare de backlinkuri, și chiar raportarea linkurilor site-ului tău.

Beneficii specifice

Ahrefs îți oferă funcții ce țin de analiza de conținut și cuvinte cheie, precum și funcții ce țin de linkurile interne. Acest instrument poate fi folosit și pentru verificarea site-ului tău după informația cea mai recentă, oferind metadate si informații despre cuvintele cheie.

Pe de alta parte. Majestic oferă o listă largă de caracteristici pentru a fi integrat cu Softuri de limbaj de programare, oferind posibilitatea de a configura crawlere sau seturi proprii. In addition, Majestic offers versatile functions such as trend analysis, filter review, and site comparison.

Rapoarte ale celor doua servicii

Ahrefs oferă managementul SEO link-urilor, prin cea mai mare baza de date de backlinkuri de peste 12 miliarde URL-uri, realizată prin tehnologie AI (Intelligentia Artificiala). Acest instrument îți ajută să monitorizezi și să îți urmărești progresul prin informații despre site-urile pe care le folosesc ceilalți utilizatori pentru segmentele căutate.