SEO vs publicitatea mobilă: care este mai important pentru traficul mobil?

Ce este SEO și publicitatea mobilă și care dintre cele două este mai importantă pentru creșterea și dirijarea traficului către site-urile mobile? Mobilizarea oamenilor prin intermediul publicității mobile și optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) sunt două metode comune prin care proprietarii de website-uri pot crește vizibilitatea site-urilor și, implicit, traficul lor. Care este cea mai bună metodă de a crește traficul mobil? Aceasta este întrebarea pe care, din păcate, majoritatea părților implicate încă nu și-au putut oferi un răspuns clar și concis.

Cum SEO și publicitatea mobilă influențează traficul mobil?  

#1 SEO

Cu câțiva ani în urmă, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) era destul de simplă și limitată la modificările ce țineau de conținutul unui website, cuvintele cheie folosite, link-urile etc. Acum, SEO presupune și optimizarea unui site pentru dispozitivele mobile. Dacă un site web este mai bine optimizat pentru dispozitivele mobile, este mai probabil să apară în rezultatele de căutare și, prin urmare, să capteze un număr mai mare de vizitatori.

#2 Publicitatea mobilă

Publicitatea mobilă utilizează rețele online și comunitatea online pentru a genera vizitatori pe site-urile mobile. Aceasta poate face referire la utilizarea anunțurilor tip banner, promovarea pe canale de socializare, reclamele Google AdWords etc. În funcție de instrumentele folosite pentru a atinge publicul țintă, reclama mobilă poate fi destul de eficientă pentru generarea traficului pe site-urile mobile.

Care este mai eficient – SEO sau publicitatea mobilă?  

#1 SEO

Rezultatele SEO pot dura câteva săptămâni sau chiar luni pentru a apărea. Cu toate acestea, când apar, s-ar putea să rămână mai mult timp și să genereze un flux consistent de trafic pe site-ul mobil. Avantajul principal al SEO-ului este că, odată ce este implementat corect, poate genera un volum relativ mare de trafic mobil și poate fi una dintre cele mai mari surse de trafic.

#2 Publicitatea mobilă

Eficiența publicității mobile depinde de alegerea canalelor de publicitate adecvate și a anunțurilor adecvate. Publicitatea mobilă poate crea un număr mare de vizitatori într-un timp relativ scurt. Cu toate acestea, unele canale publicitare sunt scumpe și energia și banii investiți pot fi irosiți dacă publicitatea mobilă nu este gestionată corect.

Care este mai important pentru traficul mobil – SEO sau publicitatea mobilă?  

În ceea ce privește sentimentul privind care dintre SEO și publicitatea mobilă este mai important pentru traficul mobil, în general, nu există un răspuns clar și concis. Adevărul este că povestea de succes a fiecărui site web este unică și depinde în întregime de proprietarul și platforma sa. De aceea, proprietarii de site-uri web ar trebui să adopte o abordare terestră și să încerce și să combine diferite metode, cum ar fi SEO și publicitatea mobilă, pentru a obține cea mai bună configurație și cea mai mare eficiență pentru a produce infuzia de trafic dorită în site-ul lor mobile.

Având acest lucru în vedere, țineți cont de următoarele sugestii pentru a crește traficul mobil folosind SEO și publicitatea mobilă:

#1 SEO

  • Optimizați conținutul pentru dispozitive mobile și asigurați-vă că titlurile și meta descrierile sunt adecvate și conectate la cuvintele cheie;
  • Alegeți setul adecvat de cuvinte-cheie și urmăriți pozitia lor în rezultatele căutării;
  • Implementați link-uri interne și externe acolo unde este cazul pentru a ajuta la optimizarea on-page;
  • Creați conținut de calitate pentru a atrage mai mulți vizitatori pe site-ul web;
  • Adăugați imagini atractive și citate relevante cu conținutul dvs. pentru a atrage mai multi vizitatori.

#2 Publicitatea mobilă

  • Investiți în diferite canale de publicitate și aplicații pentru a crește vizibilitatea site-ului dvs. mobile;
  • Faceți publicitate în cadrul aplicațiilor de rețelistică sau media socială;
  • Alegeți anunțuri atractive, relevante și creative;
  • Urmăriți metricile și auditati-vă periodic publicitatea mobilă;
  • Personalizați anunțurile pentru a le face mai relevante pentru publicul dvs. țintă.

Competiția din mediul online este foarte acerbă și înseamnă că fiecare proprietar de website va avea nevoie de o combinație și utilizare adecvată a SEO-ului și publicității mobile pentru a asigura că site-ul lor mobile este vizibil și atrage un număr mare de vizitatori. SEO și publicitatea mobilă sunt două metode eficiente pentru creșterea traficului responsiv și nu trebuie ignorate.