SEO vs marketing afiliat: care este mai bun pentru generarea de venituri?

Atunci când vorbim despre a face bani online, SEO și marketingul afiliat sunt două dintre cele mai populare modalități. Dar care dintre acestea este mai bună pentru generarea de venituri? Deși pot fi folosite împreună pentru același scop, Compararea dintre SEO și marketingul afiliat poate ajuta la deciderea cărei strategii să folosiți în dependență de obiectivele comerciale. Acest articol se va ocupa de a explora și de a dezvălui care este cea mai bună opțiune pentru obținerea unor venituri pe internet.

Ce este SEO și ce este marketingul afiliat?  

SEO (Search Engine Optimization) este o strategie de marketing pe internet care vizează să claseze cât mai în sus site-ul dvs pe motoarele de căutare precum Google și Bing, pentru căutările relevante pe care le fac clienții dumneavoastră. Acest lucru îmbunătățește visibilitatea site-ului dvs., crescând numărul de clienți potențiali și făcându-vă fericit când vine vorba de vânzările.

Marketingul afiliat este o altă strategie de marketing digital și constă în promovarea produselor sau serviciilor terțe. El vă permite să negociați și să vă promovați produsele prin intermediul unui partener câștigând comision pe fiecare vânzare.

Care este mai bun pentru generarea de venituri?  

Atunci când vine vorba de a decide care este cea mai bună strategie pentru generarea de venituri, trebuie să luați în considerare mai multe factori. Fiecare strategie are avantajele și dezavantajele sale, așadar vă puteți baza pe:

Durată de implementare:

● SEO: SEO necesită un efort de durată pentru obținerea rezultatelor dorite. Acest lucru este valabil atât pentru SEO on-page și SEO off-page și poate dura săptămâni sau chiar luni înainte de a vedea rezultatele și veniturile așteptate.

● Marketingul Afiliat: Pot fi obținute rezultate mai rapide și vă puteți apuca imediat de lucru cu marketingul afiliat. Serviciul de marketing afiliat face ca procesul să fie mai ușor, deoarece această strategie se bazează pe promovarea produselor celorlalți.

Cost:

● SEO: Numai costurile legate de crearea site-ului și a conținutului și costurile pentru servicii profesionale de SEO trebuie luate în considerare când vă planificați investiția. Cu toate acestea, costurile per clic, cunoscut și sub numele de CPC (Cost per Click), pentru anunțuri sunt o mare parte dintr-o strategie de SEO de succes.

● Marketingul afiliat: Acest lucru necesită, de asemenea, cheltuieli pentru a promova produsele celorlalți. În principiu, trebuie să plătiți un procent din vânzările care se fac prin recomandarea dv. deci trebuie să vă asigurați că vă puteți permite să plătiți comisioane și că prețul produsului nu va impovăra prea mult pe clienți.

Câștiguri:

● SEO: Având în vedere cât de intangibilă este SEO-ul, economia de oportunitate din spatele acestuia poate fi destul de dificil de măsurat. Cu toate acestea, avantajul SEO este că poate produce venituri în mod consistent și cu un buget redus, deoarece clienții vă vizitează site-ul gratuit.

● Marketingul Afiliat: Dacă site-ul dvs. are trafic suficient și potențiali clienți, veți face bani imediat prin această strategie în măsura în care veți putea recomanda produsul pe site și că vor avea cumpărători. Unii marketeri afiliați pot câștiga foarte mulți bani și se pot ocupa doar de asta.

Variatii:

● SEO: Cu siguranță există mai multe niveluri de SEO pe care le puteți aborda dacă aveți bugetul necesar. În acest sens, SEO abordează un număr mare de variabile la nivel de SEO, SEO on-page, SEO off-page, optimizarea de performanță și multe altele, toate fiind esențiale pentru a maximiza vizibilitatea site-ului dvs.

● Marketingul Afiliat: La fel, există mai multe modalități prin care puteți aborda marketingul afiliat și utiliza această strategie pentru a vă promova produsele sau serviciile. Acestea includ Facebook Ads, influencer marketing, postarea de conținut și mult mai departe.

Pentru a decide care dintre acestea este mai bun pentru generarea de venituri pe internet, trebuie să luați în considerare durata și costurile de implementare, câștigurile anticipate și variedadea modului prin care puteți utiliza fiecare strategie.

În ansamblu, SEO va fi întotdeauna cea mai bună opțiune datorită faptului că poate crea în mod constant clienți potențiali și venituri pentru perioade de timp semnificative. Cu toate acestea, site-ul dvs. trebuie să depună un efort și trebuie să investească în SEO pentru a realiza acești rezultate.