Moz vs SEMrush vs Ahrefs

Cand vine vorba de analiza pe profunzime a site-urilor web, exista trei principale unelte profesionale: Moz, SEMrush si Ahrefs. Acestea sunt folosite de marketing-ul online, consultantii SEO și agențiile de marketing digital pentru a urmări scorul de autoritate a domeniului, optimizarea conținutului online și disponibilitatea și descoperirea cuvintelor cheie.

Moz vs SEMrush vs Ahrefs  

Toate trei unelte au ceva de oferit utilizatorului, ceea ce le face adesea dificil de comparat. Acest articol analizează ce oferă fiecare unealtă și stabilește care dintre ele se potrivesc cel mai bine pentru nevoile și obiectivele dvs. specifice.

Moz

Moz este una dintre cele mai mari și mai cunoscute platforme de analiză SEO și disponibilitatea sa de pe piață de mai mulți ani face ca aceasta să devină foarte bine cunoscută și pe scară largă. Moz oferă clienților săi unelte care oferă acces la:

• Urmărirea scorului de autoritate a domeniului;
• Explorare cuvinte cheie;
• Advice concretă asupra cum și unde poți crește autoritatea domeniului;
• Analiza linkurilor de intrare și iesire;
• Controlul keyword-urilor targetate și prezentarea poziției acestora în rapoarte;
• Rapoarte și controale pentru monitorizarea statisticilor;
• Educație online și orientare suținută.

Moz oferă de asemenea unul dintre cele mai bune colecții de recomandări pentru planificarea strategiei SEO, în special pentru începători. Există în prezent patru versiuni diferite ale produsului pe scară de preț, de la “Standard” și “Medium” la “Large” și “Enterprise”. Unele dintre aceastea se pot ajusta pentru a se adapta nevoilor dvs.

SEMrush

SEMrush este o altă platformă populară care oferă acces la o mulțime de funcții utile de analiză SEO. Ea oferă acces la:

• Urmărirea cuvintelor cheie și a poziției acestora;

• Monitorizare și scăderea concurenței;

• Posibilitatea de a organiza conținut;

• Analize profunde ale domeniilor;

• Monitorizarea publicității;

• Optimizarea motorului de căutare și descoperirea cuvintelor cheie;

• Urmărirea tendințelor de căutare;

• Monitorizarea conținutului;

• Domenii de performanță SEO și rapoarte complete;

• Analize SEO pentru site-uri mobile;

• Explorare și vizualizare a cuvintelor cheie;

• Rapoarte privind brand-ul și monitorizarea backlink-urilor.

SEMrush oferă șapte pachete diferite pentru a se conforma nevoilor dvs. – de la Pro si Guru la Business și Enterprise.

Ahrefs

Ahrefs oferă o varietate de informații importante referitoare la monitorizarea motorului de căutare. Funcțiile platformei includ:

• Monitorizarea oportunităților de cuvinte cheie;

• Verificarea numărului de linkuri intră, acumulate de domeniu și continuați adăugarea;

• Monitorizarea, urmărirea și notificarea acestora;

• Monitorizarea pozițiilor pentru orice keywords specifice;

• Urmărirea atacului de pe URL-uri;

• Prognoza SEO-ului care este bazată pe tendințe;

• Urmărirea și monitorizarea canalelor sociale;

• Rapoarte și statistici privind backlink-urile concurenților;

• Monitorizarea cuvintelor cheie;

• Controlul câștigătorilor și a învingătorilor SERP;

• Recomandări personalizate priveste cuvintele cheie.

Ahrefs dispune de două versiuni: Lite și Standard. Deci, dacă sunteți începător, vă puteți bucura de abonamentul Lite, care are profunzime limitată, dar poate oferi o imagine bună a funcționalităților Ahrefs.

Comparația Moz vs SEMrush vs Ahrefs  

Moz, SEMrush și Ahrefs oferă toate trei unelte profesionale de analiză SEO. Este dificil să se compare atunci când vorbim despre funcționalitățile lor specifice, întrucât sunt disponibile numeroase opțiuni, în funcție de preferințele utilizatorului și de nevoile sale specifice.

Iată o comparare rapidă a funcționalităților disponibile prin fiecare platformă:

Moz

• Urmărirea scorului de autoritate a domeniului;
• Explorare cuvinte cheie;
• Advice concret asupra cum și unde poți crește autoritatea domeniului;
• Analiza linkurilor de intrare și iesire;
• Controlul keyword-urilor targetate și prezentarea poziției acestora în rapoarte;
• Rapoarte și controale pentru monitorizarea statisticilor;
• Educație online și orientare suținută.

SEMrush

• Urmărirea cuvintelor cheie și a poziției acestora;
• Monitorizare și scăderea concurenței;
• Posibilitatea de a organiza conținutul;
• Analize profunde ale domeniilor;
• Monitorizarea publicității;
• Optimizarea motorului de căutare și descoperirea cuvintelor cheie.