Cel mai bun audit de SEO

Cel mai bun audit de SEO: Ceea ce trebuie sa stiti pentru a imbunatati google ranking-urile

Auditul de SEO este o parte importanta pe care o poti lua pentru a afla cat de bine se poate vedea site-ul sau blog-ul pe motoarele de cautare precum Google. Majoritatea oamenilor incepatori din domeniul SEO nu isi dau seama care sunt diferentele intre auditul de SEO si alte activitati cum ar fi link-building-ul, optimizarea de conținut sau intelegerea de algoritm. Chiar daca toate aceste activitati sunt locatii unde trebuie sa punem presiune pentru a obtine rezultate optime, auditul de SEO va oferi elemente importante pentru a putea evalua ce se intampla cu propriul site.

Un audit SEO bine facut ofera informatii clare, ce pot fi folosite de dezvoltatorii de siteuri pentru a optimiza site-ul in mod eficient pentru a obtine rezultate mai bune in clasamentul din cautari. Mai jos sunt cateva lucruri pe care trebuie sa le luati in considerare atunci cand cautati un audit SEO bun pentru site-ul dvs.:

  1. Scopul auditului

Primul pas pentru a intelege care este cel mai bun audit de SEO este sa intelegeti scopul acestuia. Auditul se concentreaza in general pe masurile pe care trebuie sa le luati pentru a imbunatati practicile pe care le indepliniti pe site-ul dvs. pentru a va optimiza clasamentul in cautari. Acest lucru presupune completarea unei serii de intrebari in legatura cu:

• Metodele folosite de a optimiza site-ul si conținutul pentru search engine-uri?

• Site-ul este optimizat din punct de vedere SEO?

• Ce alte modificari ar trebui sa fie facute pentru a imbunatati calitatea si chiar sa adaugi conținut la site-ul dvs.?

  1. Analiza conținutului

Un audit SEO de calitate va include o analiza foarte detaliata a conținutului site-ului. Obiectivul acestui element al auditului se concentreaza pe a face site-ul astfel incat sa fie cel mai optim pentru motoare de cautare. Aceste elemente ar trebui sa includa:

• Verificarea locatiei keyword-ului – cum ar fi titlurile, meta tag-urile si corpurile de pagini.

• Un control al resurselor si legaturilor legate.

• Pentru a verifica daca clasamentul site-ului dvs. este ajustat in legatura cu keyword-urile cheie.

• Verificarea daca un conținut brut poate fi optimizat..

  1. Verificarea tehnologiilor folosite

Auditorii de SEO trebuie sa analizeze de asemenea tehnologiile folosite pentru a face site-ul confortabil pentru cautarea motoarelor. Acestea ar trebui sa includa verificarea:

• Utilizarea unor plugin-uri sau coduri interesante care sa afecteze viteza de incarcare a paginii si chiar indicele de raportare.

• Servere dedicate sau nu.

• Verificarea indexarii pentru a minimiza rata de raspuns si sa evidentieze ce pagini sunt indexate si care nu sunt.

• Exista erori pe server sau pe site-ul dvs?

• Analizarea datelor structurate.

• Utilizarea optima a codului HTML, pentru a asigura o indexare optima.

  1. Alegerea celui mai bun audit de SEO

Cand e timpul sa alegeti un audit SEO bun, trebuie sa va alegeti strategia in functie de tipul de site pe care il aveti si de resursele de care dispuneti. In linii mari se poate spune ca un audit SEO bun nu numai ca trebuie sa cuprinda toate elementele de mai sus, dar ar trebui, de asemenea, sa asigure elemente precum:

• Experienta profesionistilor in domeniu.

• Verificarea tuturor paginilor web pentru optimizare.

• Un set clar de recomandari privind conduita.

• Informatiile adecvate ale datelor traffic si cheilor.

• Rapoarte pe masura ce sunt executate schimbarile si imbunatatirile.

  1. Cea mai buna echipa de audit de SEO

Daca cauti cea mai buna echipa pentru auditul de SEO al site-ului dvs., va fi o provocare sa gasiti o echipa care sa inteleaga toate componentele componentelor individuale ale site-ului dvs. si cum acestea se interconecteaza. In plus, va trebui sa va asigurati ca echipa are experienta in oferirea de suport si urmarirea rezultatelor. Cea mai buna echipa pentru auditul SEO al site-ului dvs. ar trebui sa:

• ofere experienta in chestiuni cum ar fi link-building-ul, optimizarea conținutului si intelegerea algoritmilor.

• Sa fie capabila sa identifice si sa reclame datele si statisticile si sa recunoasca forta cutume de marketing online.

• sa treaca in revista costul serviciilor si sa ofere reportare.

• sa dea pricing-ul si sa vina cu o evaluare apropiata de nevoile si obiectivele pentru auditul site-ului dvs.

Un audit profesional al site-ului dvs. va fi o parte importanta in a obtine performante si clasamente mai bune in motoarele de cautare. Puteti obtine un audit SEO bun si eficient folosind una din cele de mai sus optiuni. Cu toate acestea, intotdeauna va recomanda sa lucrati cu profesionistii din domeniu pentru a va asigura ca auditul va fi corect si complet. Un audit SEO bun va oferi toate informatiile de care aveti nevoie pentru a lua masuri adecvate pentru optimizarea site-ului dvs. si pentru a maximiza traficul organic.