Cele mai bune strategii de SEO local

Cele mai bune strategii de SEO local pentru magazinele online  

Potrivit statisticilor online, numărul cumpărătorilor online a crescut cu 25% în ultimul an. Cu aproximativ jumătate dintre toate căutările Google fiind înrădăcinate în cuvinte cheie și fraze localizate, aceasta creștere ne plasează în centrul propriului SEO local și a cercetării produselor locale. Pentru a obține cele mai bune rezultate SEO pentru magazinele tale online, trebuie să fii pregătit pentru o călătorie și să înveți cum să ajungi în fața concurenței.

Cu instrumentele și strategiile specifice SEO-ului local, poți să obții cele mai bune rezultate în căutările locale și să îmbunătățești performanțele în Yahoo, Google și Bing. Acest articol se va concentra pe cele mai bune strategii de SEO local pentru magazinele online, care te va ajuta să construiești o prezență puternică în căutările locale și să câștigi încrederea cumpărătorilor pentru a îmbunătăți vanzarile tale.

Ce este SEO-ul Local?  

SEO-ul local este procesul prin care optimizezi un website online în orice limbă pentru căutările locale. Acesta se concentrează pe optimizarea site-ului web pentru a ajunge la locuitorii locali interesați de produsele și serviciile oferite de tine. SEO-ul este un proces durabil în timp și poate produce rezultate mai bune atât pentru căutările pe dispozitivele mobile, cât și pentru căutările tradiționale pe desktop.

De ce este important SEO-ul local și cum poate afecta magazinele online?  

Aspectul crucial al SEO-ului local este de a atrage și reține clienții locali. Oamenii căutând informații despre anumite produse sau servicii în regiunea lor sunt mai predispuși să găsească spre magazinele online care sunt înscrise în listele de mapare și verificate în rețelele de socializare. Acest lucru nu numai că va permite câștigarea încrederii clienților, ci și obținerea vizibilității în căutările locale.

Pe măsură ce listarea unui website în motorul de căutare în crește, contribuie la creșterea numărului de vânzări ale locației tale on-line, îmbunătățind în același timp prezența brand-ului tău pe piața locală. SEO-ul local este cea mai bună metodă pentru a îmbunătăți performanțele căutărilor destinate clienților dvs. locali și de a lărgi acoperirea piațelor țintă.

Cum să începi strategia ta de SEO local?  

Înainte de a începe, este important să cunoaștem bine site-ul web și obiectivele sale comerciale. Acest lucru include auditarea site-ului web și identificarea oricăror probleme de SEO sau conținut redundante.

Următoarele etape vor prezenta câteva dintre cele mai bune strategii de SEO local pentru magazinele online.

  1. Identificarea optimă a cuvintelor cheie

Alegerea cuvintelor cheie optime are întotdeauna un rol important în SEO local și în creșterea traficului și a vanzarilor site-ului dvs. web. Când faci un audit SEO local, trebuie să creezi o listă de cuvinte cheie și fraze direct înrădăcinate în regiunea ta sau în locația ta specifică. Aceste cuvinte cheie trebuie să se bazeze pe nevoile clienților și pe cercetarea publicării produselor și serviciilor.

  1. Îmbunătățirea conținutului

Conținutul este una dintre cele mai importante componente ale SEO-ului și se referă la orice informații cuprinse pe site-ul dvs. web. Din moment ce toate strategiile de SEO local se bazează pe identificarea cuvintelor cheie și pe optimizarea în căutările locale, conținutul trebuie să fie relevant și relevant pentru cumpărători.

De exemplu, dacă vindeți produse pe site-ul dvs. web destinate unei locații specifice, conținutul trebuie să vizeze această regiune și să includă informații relevante despre produsele pe care le furnizați.

  1. Alimentarea directorului

    Înscrierea în directorul local este una dintre cele mai eficiente metode de SEO pentru magazine online. Acest lucru se datorează faptului că atunci când google identifică conținutul dvs. web cu informații locale, nu doar că vă poziționează în clasamentele lor, ci și că vă oferă o excelentă recomandare pentru cumpărători. O listare în directorul local va furniza informații precum vizibilitatea pe hartă, ora de deschidere și închidere, numerele de telefon și adresele exacte sau păstrează certitudinea că adresa ta este verificată și verificată.