SEO vs publicitatea nativă: care este mai important pentru traficul tău?

Traficul site-ului tău poate fi un element important pentru businessul tău, indiferent dacă vindeți produse sau servicii sau sunteți doar o platformă de informare. Însă fiabilitatea și eficiența diferitelor metode de generare de trafic este esențială în alegerea unui plan strategic.

Secolul 21 este plin de metode noi și eficiente de generare de trafic, dar există două dintre ele care sunt văzute ca continuând să dețină dominația pe piața online: SEO și publicitatea nativă. Acestea doua răspund la întrebarea noastră principală: care este mai important pentru traficul tău?

Doar continuând să citiți articolul, veți avea parte de această informație. Începem!

SEO, adică Optimizare pentru Motoarele de Căutare

SEO sau optimizare pentru motoare de căutare este strategia de a crea conținut care să se potrivească cu ceea ce căutătorii caută în motoarele de căutare ca Google. Acest lucru înseamnă că trebuie să creați conținut optimizat, construit în jurul cuvintelor cheie căutate de publicul căutătorilor.

Cu alte cuvinte, acordați atenție prea cuvintelor cheie vizate și la modul în care abordați subiectul căutat de public – și, de asemenea, cum și când folosiți titluri și sub‑titluri. Când aplicați aceste reglementări, motoarele de căutare să recunoască conținutul popular, și «il va oferi» în vârful rezultatelor de căutare. Deşi aceasta poate dura ceva timp până când veți vedea o creștere semnificativă a traficului site-ului dvs., valoarea SEO ține acest lucru pe loc.

Publicitatea nativă și efectul său pentru trafic

Publicitatea nativă folosește publicitatea contextuală, adică un mesaj care seamănă cu încredereambientului și serviciilor de conținut ale site-ului dvs. anunate într-un mod subtil, fără a părea agresive sau poate fi prea iritant pentru vizitatorul tău. În principal, țelesunt acelea de a construi încredere și a crește vizibilitatea, concludând că sunteți un loc profesionist unde se poate obține încrederea potențialilor clienți.

Motoarele de căutare cum ar fi Google sunt în favoarea publicității native, folosind publicitatea implicită ca puține rezultate markate – chiar și cu SEO – în rezultatele de căutare coerente. Și având în vedere că studiile au arătat că 80% dintre vizitatorii internaționali provin din rezultatele organice și 20% din rezultatele de căutare vândute, acesta este un motiv suficient pentru a investi în publicitatea nativă.

Care dintre acestea două tehnici au un influent mai mare asupra traficului?

Doi termeni, SEO și publicitatea nativă, sunt în mod activ folosite pentru a genera trafic către site-urile web. Ca să aflăm care are un influent mai mare asupra traficului, este necesar să ne aducem aminte mai întâi de ce este fiecare și ce effect va avea pe generarea de trafic în parte.

SEO este un termen ce se referă la optimizare pentru motoare atunci când conținutul web este optimizat pentru căutările pe Google și alte motoare de căutare. Publicitatea nativă se referă la publicitatea contextuală și organizează conținutul într-un mod natural în care se dezvoltă încredere în site-ul dvs.

Pe scurt, SEO foloseste căutare pentru a genera trafic, iar publicitatea nativa folosește publicitatea contextuala. Acestea două pregătesc într-un mod diferit traficul site-ului și trebuie luate ambele în calcul pentru a crea un plan strategic puternic.

A vedea acum care dintre ele este mai important pentru traficul tău?

Așa cum am discutat mai sus, SEO și publicitatea nativă sunt ambele modalități de a genera trafic către site-ul tău. Cu toate acestea, curând devine clar că SEO și publicitatea nativă sunt complementare una pentru cealaltă.

SEO ajută la crearea unui fundal solid în care crește notorietatea produsului dvs. în fișierele și directoarele de căutare și creează o imagine pozitivă despre site-ul dvs și despre produsele dvs.

Pe de altă parte, publicitatea nativă poate adăuga traffiic site-ului tău și aproape imediat. Acest lucru este extrem de important pentru că dacă utilizatorii nu își văd serviciile sau produsele dvs. în prima pagină a motorului de căutare, aceștia vor trece mai departe și vor efectua alte căutări.