Cum să obținem o poziție bună în rezultatele de căutare locale?

Când vine vorba de obținerea unor rezultate bune în rezultatele de căutare locale, există mai multe elemente pe care trebuie să le luați în considerare. De la optimizarea propriilor pagini web, la verificarea listărilor în diferite directorii comerciale, până la obținerea unei bune reputații online, există multe tehnici și instrumente pe care le puteți folosi pentru a crește clasamentele căutării locale. Iată cum vă puteți îmbunătăți poziția în rezultatele de căutare locale care vă pot ajuta să vă păstrați în continuare competitivi și să obțineți clienții și vizibilitatea dorită.

I. Găsirea și optimizarea cuvintelor cheie

În corelație directă cu căutările locale, alegerea cuvintelor cheie corecte este esențială pentru a obține rezultate bune în clasamente. Fără optimizarea cuvintelor cheie, pagina dvs. web nu va fi afișată când oamenii fac căutări în apropierea dvs. Pentru a vă asigura că pagina dvs. va fi găsită, vă recomandăm să includeți o serie de cuvinte cheie în țintă, pe măsură ce vor crește șansele ca paginile web ale companiei să apară în lista de rezultate a motorului de căutare. Încercați să vă concentrați pe o serie de cuvinte cheie relevante și optimizări pe care le puteți adapta SEO la tipul de produs sau serviciu pe care îl oferiți:

  • Utilizați cuvintele cheie relevante și specifice

  • Utilizați cuvintele cheie în liniile de titlu și descrieri

  • Utilizați cuvintele cheie în URLs

  • Utilizați cuvinte cheie în conținutul paginii

  • Creați conținut conținând cuvinte-cadru și sinonime

II. Oferiți o experiență excelentă pe website-ul dvs.

Oferirea unei experiențe excelente pe website-ul dvs. este unul dintre instrumentele plăcute și esențiale pentru a atinge clasamentele superioare în rezultatele căutărilor locale. Atunci când vor face primii pași în dreptul web-ului, căutătorii căutării trebuie să vadă că acest site răspunde nevoilor lor. Mai jos vă prezentăm câteva exemple despre cum puteți oferi o experiența excelentă pe website-ul dvs:

  • Crearea unui conținut informativ și relevant
  • Utilizarea unei machete intuitive și a unui design profesional
  • Includerea de imaginii de înaltă calitate și afișarea lor profesional
  • Utilizarea unui autocompletat și a unui formular de căutare rapidă
  • Asigurați-vă că anunțurile pe care le utilizați sunt adecvate și relevante

III. Optimizarea informațiilor de localizare

Pe lângă optimizarea cuvintelor cheie și oferirea unei experiențe excelente pe website-ul vostru, este esențial să includeți toate informațiile relevante despre businessul vostru și legate de localizare. Includeți întotdeauna această informație în descrierea paginii web și asigurați-vă că informațiile precum adresa vostră fizică și numerele de telefon sunt precise. Această informație va fi adesea utilizată și validată prin directorul dvs. local, ceea ce va oferi motorului de căutare mai multe informații despre businessul vostru și va asigura validarea și apariția în clasamente.

IV. Crearea profilurilor în directoarele comerciale și listările locale

În plus față de optimizarea informațiilor de localizare, un alt mod important de a îmbunătăți clasamentele și vechimea în rezultatele de căutare locale este prin crearea și verificarea profilurilor în diferite directoare comerciale și listări locale. Principalul beneficiu al acestui element este că vă oferă o modalitate de a vă prezenta detaliile de contact, precum și ratele și informațiile despre produse și servicii. Unele dintre cele mai populare directoare comerciale pe care le puteți folosi pentru a atrage căutători sunt:

  • Google My Business
  • Google Reviews
  • Yelp
  • Bing Place For Business
  • Yahoo! Local
  • Facebook
  • Local.com

V. Păstrați o reputație online excelentă

În plus față de optimizarea cuvintelor cheie și listările în directoarele comerciale, păstrarea unei reputații pozitive de lungă durată este un element esențial care vă poate ajuta să rămâneți competitivi în clasamentul rezultatelor căutărilor locale . Înainte ca căutătorii să vă contacteze sau să opteze pentru produsele și serviciile pe care le oferiți, acestea vor verifica o reputație online pentru a obține mai multe informații despre compania voastră.