Cum să folosim schema markup pentru SEO?

Cum să folosim schema markup pentru SEO?

Schema markup este un limbaj de marcare care poate fi utilizat pentru a furniza mai multe informații la motorul de căutare despre conținutul propriului site. Markupul schema a crescut ca unul dintre cele mai eficiente moduri de optimizare a motoarelor de căutare (SEO) și vă permite să controlați cum apar aceste pagini în rezultatele căutării și dacă această vizibilitate generează trafic și conversii.

Ce este schema markup-ul și de ce este atât de important pentru SEO?

Schema markup-ul este o descriere exactă și detaliată, de obicei lizibilă doar pentru motoarele de căutare, a conținutului site-ului dvs., care descrie câteva elemente importante – cum ar fi titlul, descrierea și fotografia unei pagini de conținut – astfel încât motorul de căutare să poată înțelege mai bine ce conține și să-l poată indexa în mod corespunzător.

Astfel, motorul de căutare poate deduce mai multe detalii despre conținutul site-ului dvs. și, prin urmare, poate oferi mai multă informație utilă în mod corespunzător în rezultatele căutării.

Acest lucru poate explica în mare parte performanța îmbunătățită pe care o poate oferi schema de marcare a lui SEO. O metodă de etichetare documentată îmbunătățește considerabil vizibilitatea în clasamentul motoarelor de căutare, acesta fiind obiectivul principal și important pentru o campanie SEO de succes.

Schema Markup și SEO

Schema markup-ul apropie cu adevărat SEO-ul de „sintaxe semantică” prin furnizarea unui cadru pentru a marca conținutul din site-ul dvs. prin marcaje înţelese de motoarele de căutare. Etichetând conținutul într-un mod semnificativ, îl puteți ajuta pe motorul de căutare să stabilizească mai bine structura informațiilor pe care le oferă utilizatorilor și vă poate ajuta să vă îmbunătățiți în mod semnificativ clasamentul.

Schema markup este un mecanism de etichetare pentru paginile dvs. web, care vă poate ajuta să vă îmbunătățiți prezența și clasamentul în motoare de căutare. Este o modalitate de a crea, împacheta și eticheta informațiile site-ului dvs. web, astfel încât motoarele de căutare să le catalogheze mai bine și usor.

Schema markup oferă motoarelor de căutare informații clare despre paginile web și contribuie la îmbunătățirea clasamentului pentru a suit în topul căutărilor, deoarece motoarele de căutare sunt mai conectate la datele site-ului dvs.

Tipurile de schema markup

  • Structurat: Acesta este cel mai comun tip de Schema markup folosiți pe site-uri. Acest tip de Schema marchează conținutul existent pe pagina web.

  • RDFa: Unul dintre cele mai utilizate standarde de etichetare a cunoașterii de pe web. Acesta umple în mod corespunzător spațiul dintre datele semi-structurate și documentele procesabile.

  • Microdata: Acesta este un mod foarte versatil, practic și gratuit de a marca datele site-ului, astfel încât să le poată înțelege mai bine motoarele de căutare. Acestea pot include informații despre adresele de e-mail, numele de utilizator, produse și multe altele.

Utilizarea Schema org

Schema org este punctul central al Schema markup-ului și containere pentru diverse microdate. Puteți să aveți Schema markup în minte când folosiți Schema org. Este un cadru pentru ierarhizarea conținutului web, dând informațiile necesare despre ceea ce reprezintă conţinutul.

Schema org dezvoltă o mare parte din lumea Schema markup-ului și oferă o înțelegere mai profundă a conținutului site-ului dvs., facilitând generarea corectă a acestuia.

Schema org oferă atât informații generale, cât și informații detaliate despre conținutul site-ului dvs., care pot fi obținute în mod direct de către motoarele de căutare.

Cum să implementați schema markup pentru SEO

  1. Utilizați Outils.Scribe pentru a vă testa schema markup-ul: Scribe este un instrument gratuit care vă poate ajuta să vă testați Pagina site-ului și să vă ofere Meșaje de eroare pe măsură ce căutați și urmăriți căutările către paginile dvs.

  2. Utilizati Google Structured Data Markup Helper pentru a marca datele dvs.: Această unealtă este din partea Google și vă ajută chiar să vă marcați datele direct din pagina web cu doar câteva clicuri pe mouse.

  3. Utilizați Schema.org pentru a vă ajuta să marcați informațiile din site-ul dvs.: Schema.org este cea mai importantă bibliotecă de schema markup și vă permite să vă etichetați în mod corespunzător conținutul site-ului.