Cele mai bune alternative la SE Ranking pentru SEO

Search Engine Optimization (SEO) este o tehnica folosita de multi dintre noi, fie ca este vorba de afaceri mici sau mari. Poate fi greu sa stiti ce tool-uri sa folositi pentru a va informa despre performanta site-ului si sunt multe optiuni care functioneaza. SE Ranking este una dintre aceste optiuni, care ofera optiuni multiple si avantajoase. 

Cu toate acestea, SE Ranking poate fi un pic prea scump pentru unii si exista multi stimulenti de a examina alte instrumente de optimizare a motorului de cautare. Iata cateva dintre cele mai bune alternative pe care le puteti alege in locul SE Ranking pentru nevoile dvs. de optimizare a motorului de cautare.

1. SEMrush

SEMrush este unul dintre cele mai cunoscute instrumente SEO. Este foarte diferit de SE Ranking si ofera informatii utile despre competitia dvs., asa cum arata in functie de cuvintele cheie, trafficul web si linkuri de intrare. Puteti afla ce cuvinte cheie folosesc competitorii dvs. pentru a va face mai puternici in clasamentlocul lor pe cuvintele cheie si cum va puteti asigura ca nu pierdeti vizibilitatea. SEMrush este o solutie convenabila si eficienta, chiar daca puteti sa-l folositi doar pentru un numar limitat de concurenti.

2. Ahrefs

Ahrefs este poate cel mai complex si avansat instrument SEO pe piata. Acesta ofera clientilor sai informatii detaliate despre backlink-uri, cuvintele cheie, dar si despre competitorii lor. Ahrefs ofera linkuri si informatii despre vechi si deviata date limitata. Link-urile pe care le solicitati sunt detaliate si ofera analize mai profunde ale site-ului dvs. si ale competitorilor dvs., precum si puterea lor link-uri. Ahrefs poate fi destul de costisitor din cauza numarului mare de informatii si optiuni pe care le ofera.

3. Google Search Console

Google Search Console este un instrument gratuit furnizat de Google si stranseza informatii vaste despre traficul pe care site-ul dvs. il poate obtine din rezultatele motorului de cautare. Acestea includ date si informatii despre cuvantul cheie si despre cat de multe persoane sunt in cautarea cuvintelor cheie pe care le alegeti. Google Search Console va poate oferii informatii utile despre cum sa gestionati si sa optimizati site-ul dvs. in acest caz. In schimb, Google Search Console nu va va furniza informatii detaliate despre backlink-urile sau link-urile de intrare.

4. Moz Pro

Moz Pro ofera clientilor jos un set complet de instrumente si functii care le asista in optimizarea motorului de cautare. Acest lucru le ofera informatii utile despre cum se pozitioneaza site-urile si cum sa le imbunatateasca. Aceste informatii includ cuvintele cheie, dar si date despre timpul de incarcare,optiunile de continut si link-urile de intrare. Acest instrument poate fi accesat cu usurinta prin interfata web, dar exista si suport tehnic dedicat si grupuri in comunitate.

5. Web CEO

Web CEO ofera optiuni multiple avantajoase asupra optimizarii motorului de cautare, asa cum arata in ceea ce priveste cuvintele cheie, reclama si folosirea intregii interfete. Instrumentul ofera informatii despre competitori si backlink-urile lor, precum si informatii referitoare la demografia vizitatorilor. Web CEO are optiuni dedicate SEOprofesionistilor si ofera fisiere excel detaliate despre orice. In plus, include si echipa Web CEO pentru a raspunde oricaror intrebari sau intrebari pe care le aveti.

6. WooRank

Woorank este un instrument SEO care ofera informatii despre cuvintele cheie, link-urile si traficul. Instrumentul include cercetari si analize consistente asupra cuvintelor cheie si competitorilor, precum si chiar si optiuni de audit social si mobile. Aceasta va ofera informatii detaliate despre cum sa imbunatatiti SEO pe care va fi necesar sa le actionati. Acest instrument este destul de costisitor, dar ofera informatii de inalta calitate.

7. SpiderFoot

SpiderFoot este un instrument avansat care poate fi folosit pentru a monitoriza orice, din link-uri la cuvinte cheie. Acest lucru este gratuit, si ofera informatii detaliate despre domeniile competitorilor, cuvintele cheie, precum si derularea auditoriilor. Poti exploata informatii despre cum sa iti maximizezi strategiile de SEO si sa stii ce ai de facut pentru a te face mai bine.

8. Screaming Frog

Screaming Frog ofera optiuni multiple pentru persoanele interesate de SEO, precum si oprtimizarea continutului si comportamentului site-ului. Acesta ofera informatii despre metadate, linkuri si cuvinte cheie. Acest lucru va poate ajuta sa tineti evidenta orice va necesita atentie imediata. Instrumentul publica detalii despre HTML si orice ar putea fi problema pentru SEO.

9. DeepCrawl

DeepCrawl este un instrument dedicat profesionistilor SEO pentru a-si monitoriza si optimiza site-urile. Acesta ofera rapoarte si informatii despre backlink-uri si cuvinte cheie, precum si despre erorile SEO. DeepCrawl va ofera informatii si optiuni despre cum sa evitati erorile SEO si cum sa intelegeti ce tip de optimizari SEO se relizeaza pe site. Acesta este definitiv un instrument scump, dar va fe furniza informatii utile si puteti sa-l folositi doar atunci cand aveti nevoie de aceste informatii.

10. SiteBulb

SiteBulb este un instrument freemium care se concentreaza pe optimizarea motorului de cautare pentru cei mai bine clasati site-uri si webmasteri. Acesta scaneaza site-ul si ofera orice informatii despre cum sa imbunatatiti SEO-ul site-ului. Acest instrument poate fi utilizat si fara prea mult efort pentru a identifica si repara erorile SEO majore si va poata ajuta sa optimizati atat pe site cat si link-uri. SiteBulb va ofera informatii despre timpul de incarcare, erorile de codare si chiar meta-date pentru pagini web.

11. SEOBook

SEOBook este unul dintre cele mai vechi instrumente SEO pe piata si cu abonamentul potrivit va ofera o sumedenie de informatii. Acesta ofera informatii despre fashionista si cuvinte cheie, precum si meta-date legate de ceea ce puteti face sa optimizati SEO.