Care sunt cele mai bune tactici de SEO pentru site-urile de comerț electronic?

Tactici de SEO pentru Site-uri de Comerț Electronic  

Optimizarea SEO este una dintre cele mai importante procuri pentru orice site web, dar poate fi și una dintre cele mai dificile. Site-urile de comerț electronic sunt mai degrabă complicate de optimizat SEO datorită câtorva caracteristici, cum ar fi volumul mare de informații și produse, ilustrații și hiperliștiguri multiple. Optimizarea SEO nu se bazează doar pe cuvintele cheie care reprezinta siteul. Există o mulțime de tactici și best practice-uri pe care un proprietar de magazin online trebuie să le țină cont, pentru a ști ce se întâmplă în spatele căror cuvinte cheie și expresii sunt folosite.

Iată câteva dintre cele mai bune tactici de SEO pentru site-urile de comerț electronic:

  1. Specificații Titluri Bune

Title -ul fiecărei pagini reprezinta prima ta șansă de a convinge utilizatorii sa acceseze site-ul tău. Este posibil ca acesta să apara si în motoarele de căutare și utilizatorii fac clic pe rezultatele căutarii. Unul dintre cele mai bune tactici de SEO pentru site-urile de comerț electronic este să asigurați o titlu relevant pentru orice pagină și produs pe care îl oferi. Scopul acestor titluri este acela de a fi cât mai consistent pe pozitia ta in căutare Google.

Un titlu optimizat SEO trebuie să conțină cuvinte cheie relevante, precum și un intitulat informativ și clar. De asemenea, este important ca titlul să nu depășească 50-60 de caractere, pentru a fi absorbite cu ușurințat de utilizatori și motoarele de căutare.

  1. Optimizarea meta descrierilor

Meta Descrierile oferă căutării mai multe detalii despre produsul și pagina ta de comerț electronic. Acestea apar ca un element de prezentare SEO, de obicei sub titlul de sectiune pe pagina de rezultat in motorul de căutare. Aceste meta descrieri conțin informații cu privire la tipul destinației, care pot crește rata de click-uri asupra link-ului site-ului tău.

Meta- descriea ar trebui sa conțină un mesaj pertinent cu motivul pentru care utilizatorul ar trebui sa faca click și sa navigheze în site-ul tău. În același timp, trebuie să facă o legătura directă cu conținutul acestei pagini și să includă cuvinte cheie pertinente pentru site-ul tău. Meta- descriea ar trebui să fie scurtă și la obiect, fără a depăși 155 caractere.

  1. Optimizarea unor conținut de calitate

Conținutul de calitate este unul dintre cele mai bune instrumente de marketing pe care un site de comerț electronic le poate folosi pentru a obtine autoritate în căutare. Cu cât conținutul este mai interesant, informativ și relevant, cu atât rata de conversii pe site-ul tau va crește.

Încercați să creati conținut pe care să publicati pe site și să adăugați link-uri către produsele tale pentru a ajuta la îmbunătățirea legăturilor interne. Acestea pot include articole despre produsele tale si serviciile oferite, imagini și clipuri video, întrebări și răspunsuri, și multe altele. Crearea de conținut de calitate și relevant, vor atrage mai mulți vizitatori și clienti pe site-ul tău.

  1. Optimizarea URL-urilor

În momentul în care vine vorba de optimizarea SEO a unui site de comerț electronic, URL-urile joacă un rol extrem de important. Un URL bogat in cuvinte cheie va fi reconfirmat de către motoarele de căutare și va adăuga autoritate si greutate acestora. Trebuie să fie scurte, profesionale și la obiect, incluzând cuvintele cheie care sunt relevante pentru marca site-ului tau.

De asemenea, asigurați-vă că adăugați cuvintele cheie in pagina de destinație, astfel încât să existe o legătura directă cu URL-ul, în acest fel, vei creste pozitia pe care se afla site-ul tau in motorul de căutare.

  1. Optimizarea imaginilor

Imaginile sunt, de asemenea, extrem de importante pentru că motoarele de căutare le poate indexa diferent de și conținut textul. Descoperirea lor depinde de denumirile și titlurile pe care le oferi fiecarei imagini.

Optimizarea imaginilor implică denumirea fișierelor, adaugarea de voci Alt și taguri Title, alaturi de metat- descrieri. Cu cât acestea sunt mai relevanti, cu atât mai bine. Asigurați-va ca fiecare imagine oferita cu caracter unique și relevant, iar, dacă este posibil, faceți clic pentru a adăuga imagini relevante produselor descrise pe site.

  1. Generarea de link-uri catre site

O buna tactică de SEO pentru site-urile de comerț electronic este construirea de linkuri catre aceste site-uri de la alte site-uri relevante. Acest lucru poate fi obtinut prin diversificarea conținutului site-ului tău si prin crearea de resurse care sunt folositoare pentru publicul tău-target.