Cu numeroasele schimbări din mediul virtual și tehnologiile disponibile, poate fi dificil să ținem pasul cu modificările din lumea SEO pentru a obține cel mai bun trafic organic. Din fericire există trucuri SEO pe care le poți aplica și tu pentru a crește traficul organic al site-ului tău. Iată top trucuri SEO pentru creșterea traficului:
- Optimizează pentru diferite căutări în funcție de vârstă și localizare
Ori de câte ori un utilizator face o căutare pe Internet, el poate avea nevoie de rezultate specifice care să se potrivească cu localizarea sa. Pretutindeni în lume, există o varietate de cuvinte-cheie pe care le căutăm. Unele exemple sunt cuvintele “restaurant în apropiere,” “cel mai bun hotel din Las Vegas” sau “e-book-uri gratuite.” Acest tip de cuvinte-cheie sunt foarte populare și presupun folosirea geolocalizării pentru a stabili cuvintele-cheie mai relevante. Cu alte cuvinte, spre deosebire de alte căutări obișnuite, aceste cuvinte-cheie sunt locale și necesită abilități SEO specializate.
- Crează conținut relevant pe site-ul tău
Crearea unui conținut relevant pentru site-ul tău este o modalitate excelentă de a atrage vizitatori și de a menține un nivel ridicat de trafic pe site-ul web. Fii creativ și recurge la strategii interesante. De exemplu, poți posta ghiduri interne sau articole de modă, în funcție de natura business-ului tău.
În plus, poți încerca și concepte noi și unice pentru postări și poți adăuga jocuri sau concursuri în domeniul tău. Acest lucru va capta și menține atenția oaspeților și acest tip de conținut poate fi partajat pe rețelele sociale pentru a genera mai mult trafic.
- Acordă prioritate optimizării site-ului web
Există mai mulți factori pe care trebuie să îi iei în considerare dacă vrei ca site-ul tău să primească trafic organic. Primele ar fi optimizarea site-ului web și asigurarea unei viteze de încărcare mai rapide a site-ului tău. Platformele de social media ca Facebook și Twitter tind să recompenseze link-urile care se încarcă rapid și care oferă informații relevante. Din acest motiv, asigură-te că site-ul tău poate fi accesat ușor și că conținutul acestuia este relevant și interesant.
În plus, ar trebui să verifici și dacă site-ul tău se încarcă corect pe diferite dispozitive, cum ar fi tabletă, laptop și smartphone-uri. Un site cu o adâncime mică de căutare și care se încarcă rapid pe orice dispozitiv ar trebui să fie prioritáţa ta atunci când vrei să obții trafic organic.
- Folosește tool-uri SEO precum Google AdWords Keyword Planner
Google AdWords Keyword Planner este una dintre cele mai bune instrumente SEO pe care îl poți folosi pentru a crește traficul organic. Acest instrument oferă informații importante legate de căutările relevante pentru industria ta. De exemplu, poți afla câte căutări se fac pentru un anumit cuvânt-cheie și cum sunt grupate acestea în funcție de vârstă și localizare. Pentru a folosi acest instrument, trebuie doar să introduceți cuvântul-cheie relevant și vei primi un raport detaliat despre cum sunt grupate cuvintele-cheie în categorii.
Apoi vei putea să identifici cuvintele-cheie mai relevante pentru tine sau pentru activitatea ta și să îți optimizezi site-ul pentru căutări specifice. Oricare ar fi mărimea afacerii tale, trebuie să iei în considerare aceste elemente esențiale, iar Google AdWords Keyword Planner este unul dintre cele mai bune instrumente pentru a verifica dacă site-ul tău se încadrează acestor cerințe.
- Utilizează-ți rețelele sociale
Rețelele sociale sunt excelente pentru promovarea conținutului tău și pot genera o mulțime de trafic către site-ul tău web. Unele exemple includ postarea unor link-uri sau text pe profiles-urile tale. De asemenea, poți crea grupuri de discuții în care să discuți despre relevanța conținutului tău, precum și despre cum poți genera trafic către site-ul tău.
Există, de asemenea, alte platforme sociale popularizate, cum ar fi LinkedIn, YouTube sau Instagram, care te pot ajuta să promovezi conținutul. Utilizând aceste instrumente cu un aport strategic, poți optimiza conținutul pentru a obține mai mult trafic. De asemenea, acestea ar putea oferi informații vitale despre cuvinte-cheie și termeni populari din sectorul tău.
- Crează conținut multimedia
Conținutul multimedia este acela care are cea mai mare rata de conversie și acesta poate fi extrem de eficient în atragerea audienței pe site-ul tău. Poți crea conținut din mai multe surse, cum ar fi fotografiile, clipurile video, animațiile sau prezentările PowerPoint.