În mod obișnuit, marketingul digital se rezumă la două mărimi principale – SEO și anunțurile social media. SEO și social media advertising se află la poli opuși, însă ambii pot aduce valoare pentru afacerea ta. Dacă ești nehotărât și nu știi ce opțiune ar trebui să alegi, această analiză a SEO și social media advertising va fi sursa ta de inspirație indemnând la luarea unei decizii în cunoștință de cauză.
Ce este SEO?
SEO și își cuvintele cunoscute “optimizarea motoarelor de căutare” se referă la procesul de a obține trafic organic și expunere pentru website-ul și conturile dvs. social media. SEO se referă la totalitatea tacticilor de modificare a strategiilor campaniei dvs. pentru a obține un loc în topul rezultatelor căutării Google și alte motoare de căutare.
Pe scurt, oamenii folosesc motoarele de căutare în principal pentru a găsi informații. Dacă afacerea dvs. se află pe primele pagini ale motorului de căutare, aceasta poate să atragă mai mult trafic și, eventual, mai multă acoperire, ceea ce vă va aduce la rândul său, mai mulți clienți și mai multe afaceri.
Ce este social media advertising?
Social media advertising se află în contrast complet cu SEO. Online-ul este bazat pe sentimentele oamenilor și, prin urmare, anunțurile social media se referă la promovarea produselor și serviciilor dvs., folosind o platformă social media. Bineînțeles, nu există nimic în neregulă cu plecarea de la SEO și promovarea prin intermediul anunțurilor social media. Social media publicitatea se schimbă și se actualizează constant, drept urmare, trebuie să țineți cont de platformele sociale populare și să vă schimbați anunțurile pentru a putea rămâne relevant față de audiență.
Care este mai bun pentru afacerea dvs.?
În cazul în care sunteți confuz sau în căutarea soluției benefice pentru promovarea afacerii dvs., răspunsul la această întrebare este simplu. Fiecare se adresează nevoilor diferite și ambii se pot dovedi a fi foarte utili în obținerea expunerii și a conectării la audiență. SEO și anunțurile social media sunt excelente modalități de a arăta ca un profesionist în fața audienței dvs. și de a atinge obiectivele afacerii.
De ce SEO?
SEO poate reprezenta cea mai bună opțiune pentru promovarea afacerii dvs., deoarece diferitele tehnici de optimizare pentru motoarele de căutare sunt utilizate în mod specific pentru a obține cosmetice și randament crescut.
• Retenție crescută – SEO se folosește pentru a ajuta website-urile să crească în mod organic, datorită utilizatorilor care se întorc pentru câteva căutări, ceea ce aduce la rândul său, adesea, mai multă expunere și mai mulți clienți;
• Îmbunătățirea calității website-ului – creșterea vizibilității website-urilor în motoarele de căutare necesită multă muncă: crearea și actualizarea conținutului, monitorizarea și îmbunătățirea informațiilor SEO și asigurarea fidelității clienților;
• Costuri mai reduse – SEO se axează pe a obține cât mai multă expunere posibilă, la un cost similar oricărei altei opțiuni de promovare;
• Targetare automatizată – SEO detaliază audiența și autocompletează sfaturile, dacă oamenii folosesc cuvintele cheie, adică SEO este cea mai bună opțiune pentru formarea audienței dvs.;
• SEO este un proces de lungă durată – un website construit în mod adecvat și lansându-se de mai multi ani are o rată de răspuns și o categorie mai bine poziționată decât orice anunț social media;
• Efectul pozitiv asupra imaginii produselor – SEO poate aduce în prim plan imaginea produselor și serviciilor dvs. prin crearea de conținut pertinent și educațional.
De ce anunțuri social media?
• Anunțuri mai precis targetate –ținând cont de publicul-țintă pe care îl alegeți, anunțurile social media pot aduce mai mult trafic și pot intra în lista utilizatorilor în funcție de interesele lor directe;
• Fost clienți și influenceri – anunțurile social media pot crește șansele ca anumite produse sau servicii să atragă clientela potențială și influencerii;
• Analiză precisă – anunțurile de publicitate socială oferă diferite canale de urmărire pentru a se asigura că totul funcționează în mod corespunzător și că generați un trafic consistent pe site-ul dvs. web;