SEO vs SEO local: care este mai important pentru afacerea ta locală?

SEO vs SEO local: care este mai important pentru afacerea ta locală?

Prin cuvântul de bază „SEO” căutările se referă în general la optimizarea site-ului web pentru eficiență în ceea ce privește clasarea în motoarele de căutare și, practic, prin extensie, în rezultatele căutării. Unul dintre cele mai populare tipuri de SEO este SEO-ul local, care se concentrează pe afaceri și branduri locale, fiecare cerșind clasarea în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare și captarea traficului pe baza acelorași căutări.

Indiferent dacă faci parte dintre cei care dețin un magazin local sau ți-ai construit un website independent care definește afacerile tale, SEO-ul și SEO-ul local pot fi mai importante decât crezi pentru viitorul afacerii tale.

Cu siguranță, te-ai întrebat dacă este cel mai bine să faci SEO sau SEO local pentru site-ul tău web. Mai jos aveți toate informațiile de care aveți nevoie pentru a lua cea mai bună decizie.

Ce este SEO?

SEO, cunoscut și sub denumirea de Search Engine Optimization se referă la optimizarea site-ului tău web pentru a te asigura că va fi indexat și clasat cât mai sus în pagina de rezultate a motoarelor de căutare, precum Google, Bing și Yahoo. Acest lucru se poate face prin urmărirea unor reguli simple, precum crearea de conținut relevant, optimizarea titlurilor, optimizarea imaginilor și adăugarea de cuvinte cheie.

Ce este SEO local?

SEO local se referă la optimizarea site-ului web pentru a căpăta mai multă vizibilitate când apar căutări specifice adresate locației . De exemplu, cineva din Londra care caută un „mediator pentru divorțuri” va obține rezultate diferite față de aceiași căutare de „mediator pentru divorțuri” din Manchester. SEO-ul local se concentrează pe implementarea unor strategii de optimizare specifică care se adresează publicului local. Strategiile SEO locale pot include folosirea cuvintelor cheie alese cu atenție, crearea unor videoclipuri pentru a stârni interesul local și implementarea unei listări în anumite directorii locale.

Care este mai important, SEO sau SEO local?

Acesta este unul dintre cele mai des întâlnite răspunsuri în lumea SEO-ului. Dacă începându-și cariera în marketing, cele două influențează reciproc, sunt unele majoritare care declară că SEO-ul local este esențial și mai important decât SEO-ul.

În unele situații, SEO-ul local poate fi cheia când vine vorba de captarea unui public local. Acest lucru se datorează numărului câștigător al căutărilor. Multe dintre căutările efectuate pe Google (sau Bing, Yahoo, etc.) conțin cuvinte precum „în apropiere” sau „acolo”, aceste căutări cerând în mod specific rezultate locale.

În cazul în care afacerea ta este angajată în activități destinate publicului din zona locală, SEO-ul local este necesar pentru a face parte din rezultatele lor de căutare. Pentru situații precum acestea, atunci când afacerea ta își modifică pagina pe baza căutărilor locale și țintează un public ferm din acea zonă, nu vei obține mulți clienți, indiferent cât de optimizat sau popular este site-ul tău, dacă nu este o parte a rezultatelor de căutare din zona specifică.

SEO-ul local are avantajul de a aduce traficul și atenția pe care ai nevoie, făcând propriul site web mai competitiv. Față de SEO, care poate mușamaliza traficul local chiar dacă afacerea ta are o listă de cuvinte cheie precaută, SEO-ul local țintește afaceri locale și poate aduce un număr semnificativ de oportunități noi.

Care ar trebui să folosească SEO pentru afacerile mele locale?

Există câteva criterii cheie pe care ar trebui să le luați în considerare atunci când decideți care dintre SEO și SEO local se potrivesc cel mai bine afacerii tale.

• Localizarea ta: SEO-ul local va fi cu atât mai important, cu cât este mai localizată afacerea ta. Dacă furnizezi produse și servicii către cumpărători fizici din orașul tău sau al zonei în care locuiești, SEO-ul local este ținta pe care trebuie să te concentrezi.

• Publicul tău țintă: una dintre cele mai mari surse de trafic pentru site-urile web locale este faptul că publicul țintă își căută online produse și servicii de către furnizorii locali. Dacă publicul tău țintă este local, SEO-ul local devine esențial.

• Produsul sau serviciul oferit: SEO-ul este o tehnică de optimizare web care se referă la indexarea site-ului tău în căutările pe dispozitive mobile, computere și tablete. SEO-ul local se concentrează pe optimizarea site-ului pentru regiune și postări locale, ceea ce înseamnă că SEO-ul va funcționa dacă produsul tău sau serviciul tău sunt îndreptate spre publicul local.