SEO vs publicitatea PPC: care este mai bună pentru conversiile tale?

În ultimul deceniu, descoperim că marketingul digital a devenit una dintre instrumentele de promovare cheie pentru a ajunge la consumatorul tău țintă. Cele două optiuni principale pentru a atinge acest obiectiv sunt SEO și publicitatea PPC (publicitate platită pe căutare). În acest articol, vom examina diferența dintre aceste două modalități de marketing online și vom discuta despre care dintre ele este mai bună pentru conversii în contul tău.

Definirea SEO (Căutare pentruMotorul de Optimizare)  

Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) este un set de tactici și tehnici de marketing digital care creează și îmbunătățesc și mai mult poziția organică în pagina de rezultate a motoarelor de căutare pe care o au produsele sau serviciile unei companii. Aceste rezultate, de obicei, sunt în partea de sus, deasupra rezultatelor platite, ceea ce le face mai usor de vazut pentru cumparatori.

Definirea Publicității PPC (Plătite pe Căutare)  

Publicitatea PPC (plătită pe căutare) se referă la plasarea anunțurilor de căutare platite pe motorul de căutare bazat pe cuvinte cheie specifice. Aceste publicitate platita permite companiilor sa-si promoveze produsele si serviciile oferite, sa o faca in topul rezultatelor de cautare și sa atraga trafic pe site-ul lor.

Care este diferența dintre SEO și PPC?  

Rezultatul SEO

În SEO, rezultatele sunt organice și nu sunt direct plătite. SEO se bazează pe optimizarea site-ului și a conținutului dvs. web pentru cuvintele cheie și consolidează clasamentul în rezultatele căutării organice prin muncă constantă.

Rezultatul publicității PPC

În consecință, PPC-ul este un instrument de marketing platit care se bazează pe plăți succesive pentru a arăta anunțurile într-un loc cheie pe pagină de căutare. Aceste anunțuri sunt afișate direct pe prima pagină și sunt mult mai evidente decât rezultatele organice.

SEO vs PPC: Care este mai bun pentru conversii?  

Concluzia făcută de unii experți este că SEO si PPC au avantaje multiple în marketingul online, ambii prezentând potențialul de a-ți aduce trafic și conversii. În cele ce urmează, vom discuta despre beneficiile ambelor și îți vom recomanda cea mai bună opțiune pentru investițiile tale.

Beneficiile SEO

SEO prezintă următoarele avantaje distincțive:

• Trafic mai durabil: deoarece SEO se bazează pe strategii de susținere a site-ului și a conținutului pe termen lung, rezultatele SEO pot fi mai durabile decât rezultatele publicității PPC, spre deosebire de publicitatea platită pentru reclamele care se termină odată cu veniturile cheltuite.

• Conversii mai bune: Deoarece majoritatea utilizatorilor se bazează pe rezultatele aflate în partea de sus a motoarelor de cautare și pe rezultatele de pe prima pagină, SEO poate traduce în mod eficient traficul către rezultatele dvs. prin intermediul fidelității și al conversiilor.

Beneficiile publicității PPC

Publicitatea PPC prezintă, de asemenea, avantaje importante, inclusiv:

• Reinoire rapidă: Deoarece PPC se bazează pe plăți, poziționarea poate fi modernizată rapid și, implicit, anunțurile vor fi afișate mai sus în motorul de căutare într-un timp mult mai scurt decât SEO, astfel încât să poată fi selectat mai eficient și mai rapid limitele bugetului și să se maximizeze traficul pe site-ul web.

• Trafic de înaltă calitate: PPC se bazează pe cuvinte cheie și poate aduce utilizatori foarte bine calificați pe site-ul dvs., ceea ce îl face foarte eficient pentru obținerea traficului țintit și de înaltă calitate.

• Cheltuieli limitate: Publicitatea platită pe căutare este etichetată ca fiind un cost suflicit, deoarece plăcile se fac numai atunci când anunțumea a fost deschis și vizualizat. Acest lucru înseamnă că vei plăti numai pentru traficul efectiv primit și nu pentru fiecare impresie afișată.

Ce alegi: SEO sau PPC?  

Decizia depinde în cel mai înalt grad de bugetele și obiectivele campaniei tale de marketing și de prioritățile financiare. În general, răspunsul este de a implementa ambele modalități simultan. SEO și PPC sunt comparațiile relative adesea ca exercițiu academic, dar în realitate ambele metode se completează reciproc pentru a maximiza traficul spre site-ul dvs. web și pentru a crea o campanie integrată și bine organizată de marketing digital.