SEO vs publicitatea în rețelele sociale: care este mai bună pentru creșterea urmăritorilor tăi?

La fiecare interacțiune cu un client, în prezent se lansează întrebarea: „SEO vs Publicitatea în Rețelele Sociale. Care este mai bun pentru creșterea urmăritorilor tăi?” Răspunsul la această întrebare este destul de complicat și depinde de obiectivele pe care această campanie le are, dar și de mecanismul ce stă la baza creșterii urmăritorilor. 

SEO și Publicitatea în Rețelele Sociale vin cu avantaje și dezavantaje specifice sawm dar acționează în moduri diferite, la fel ca și cei doi urmăritori. SEO urmărește organic creșterea urmăritorilor tăi, prin publicarea conținutului optimizat bine și îmbunătățirea acestuia pentru a atinge un nivel mai înalt al performanței în motoarele de căutare. Publicitatea în Social Media, pe de altă parte, utilizează anunțuri platite pentru a atrage urmăritori.

În acest articol vă vom concentra asupra tuturor avantajelor și dezavantajelor SEO și Publicității în Rețelele Sociale și asupra modului în care acestea se aplică pentru creșterea urmăritorilor tăi. După ce am identificat care dintre ele este cea mai bună metodă de creștere a urmăritorilor, vom lua în considerare și factorii importanți pe care ar trebui să-i ia în considerare aceia care lansează aceste campanii.

SEO  

SEO sau „optimizarea pentru motoarele de căutare” este un set de tehnici ce se implementează pentru a ajuta un website sau blog să se prezinte mai bine în motoarele de căutare și să apară în poziții mai înalte. Cu cât un website își folosește mai multe dintre aceste tehnici și reușește să atragă mai mulți vizitatori, cu atât vor și numărul urmăritorilor săi vor crește.

Avantaje ale optimizării SEO

În clasamentul avantajelor SEO, unul dintre lucrurile remarcabile este faptul că poziționarea ridicată numită RankBrain îmbunătățește în mod natural organicitatea website-ului tău, oferind acces gratuit la conținut și aducând un flux constant de urmăritori. De asemenea, SEO-ul poate reduce costurile datorită absenței anunțurilor platite și crește trustul în produsele și serviciile tale. Alte avantaje ale SEO includ:

• O mai bună experiență utilizator cu conținut scris mai bine;
• Potențialul mai mare de a atrage vizitatori spontani;
• Randamentul SEO se poate măsura cu ușurință;
• O mai bună accesibilitate și performanță pentru motoarele de căutare;
• Un potențial mai mare de creștere a cotei de conversie.

Dezavantaje ale optimizării SEO

Cu toate că SEO are avantaje importante, unele dintre cele mai importante dezavantaje includ:

• Timpul necesar pentru a obține rezultatele așteptate;
• Investiția necesară pentru a crește nivelul de competiție;
• Volatilitatea între anumite cuvinte cheie;
• O cantitate în creștere a competiției.

Publicitatea în Rețelele Sociale  

Publicitatea în Rețelele Sociale se referă la acțiunile de promovare pe platformele Social media prin intermediul anunțurilor platite. Acestea sunt folosite pentru a atrage urmăritori în rețele sociale specifice. Acest lucru poate fi dublat prin folosirea hashtag-urilor și a postărilor și poate produce rezultate rapide.

Avantajele Publicității în Rețelele Sociale

Unul dintre principalele avantaje ale Publicității în Rețelele Sociale este nivelul mare de ampleură pe care le-o oferă anunțurile tale. De asemenea, urmăritorii adăugați pentru a crește numărul de urmăritori vor avea un ROI pozitiv și se vor bucura și de alte avantaje precum:

• Oportunitatea de a creea postări personalizate și anunțuri ce cresc longevitatea publicității;
• Rapiditatea cu care anunțul poate fi creat și furnizează rezultate;
• Odată ce sunteți gata să începeți o campanie se poate măsura cu ușurință ROI-ul;
• Posibilitatea de a ținti anumiți urmăritori, care prezintă un interes propriu;
• Obținere de conversii directoare.

Dezavantajele Publicității în Rețelele Sociale

Deși Publicitatea în Rețelele Sociale poate fi un mod eficient de a atrage urmăritori, există și câteva dezavantagii, cum ar fi:

• Potențial de a pierde bani în cazul dormantizării campaniei;
• Costuri ridicate;
• Necesitatea unei cunoașteri adânci a platformei;
• Investiții persistente pentru a vedea rezultate;
• Sertizarea expunerii anunțurilor publicitare.