Atunci când vine vorba de a optimiza traficul unui site web, mulți proprietari de web se confruntă cu decizia dificilă de a alege între publicitatea display sau SEO (Căutare pe motoarele de căutare). Fiecare are avantajele pe care site-ul poate să le obțină, iar cheia înțelegerii este să știm care dintre metodele de marketing dezvoltat de fiecare parte, va aduce mai mult trafic către site-ul nostru. În acest articol vom discuta despre SEO vs publicitatea display și încerca să fim concluzii cu privire la care dintre cele două tactici este mai eficientă pentru creșterea traficului site-ului tău.
Publicitatea Display
Munca de marketing de bază este ceea ce face, de fapt, publicitatea display. Puteți opta pentru publicitatea display direct sau indirect și cu ajutorul platformelor de rețea precum Google Ads, Facebook Ads, Twitter Ads și multe altele. Platformele vor purta discuții on-line targeted, bazate pe interese și demografice cu toți cei care ar putea fi interesați să viziteze paginile web. Odată ce oamenii sunt redirecționați către site-ul tău, este posibil să li se ofere recompense și alte oferte, în funcție de ce îți propui.
Un alt avantaj al publicității display este că poți să programezi exact când vrei să-ți faci publicitate, făcându-ți campania să fie revizuită în mod specific pentru a obține rezultatele dorite. Și poți verifica cum se comportă orice campanie, ajustându-ți parametrii corespunzători și optimizând astfel bugetul pentru a obține mai multă unitate de trafic (în funcție de ce consideri important pentru SEO).
Avantajele publicității display :
•Targeting exact
•Controlezi când și cum ți se face reclama
•Gestiune specifică a bugetului
•Posibilitate de a face oferte și oferte
•Până la rezultate rapide
SEO
Search Engine Optimization (SEO) este un set de tactici folosite pentru a obține un site web pe prima pagina a motoarelor de căutare, în mod particular a Google. Potrivit cercetărilor, un site web Listat în top 10 din motoarele de căutare poate obține până la 65% din traficul total.
Aplicarea cu succes a optimizării pe motoarele de căutare poate să fie o provocare pentru orice proprietar de site-uri web. Este important să se noteze că înregistrarea cu succes a unui site în motoarele de căutare se bazează pe folosirea unei cantități adecvate de creatori. Există mai mulți factori care determină unde un site se poate înregistra pe motoarele de căutare, cum ar fi:
Toate aceste factori și alte tactici de SEO pot fi folosite pentru a obține optimizare și succes pe motorul de căutare.
Avantajele SEO:
•Trafic mai durabil și de calitate
•Optimizare pe termen lung
•Accesibil pentru orice site
•Poate fi o investiție mai rentabilă pe termen lung
•Independență față de alte schimbări ale pieței
Am analizat cu atenție SEO vs publicitatea display și acum ar trebui să avem mai multă claritate în privința alegerii celor mai eficiente metode pentru a crește traficul unui site web. Am văzut că publicitatea display oferă marketing imediat, control tranzacțional și oportunități de access la oferte, coupon-uri și recompense. Pe de altă parte, SEO asigură trafic mai de calitate pe termen lung și căutare scăzută.
După cum se poate vedea, fiecare tactică are avantajele sale. Cu toate acestea, pentru cei care vor să implementeze strategii de marketing ulterioare, se recomandă utilizarea ambelor tactici împreună și profitarea de avantajele oferite de fiecare. Combinația corectă dintre publicitatea display și SEO poate oferi o perspectivă mai largă și mai detaliată a traficului și poate garanta un rezultat mai satisfăcător pentru proprietarii de site-uri web în căutarea de creșterea traficului pe site.