SEO vs optimizarea pentru motoarele de căutare vocale: care este mai bună pentru viitorul afacerii tale?

Acum mai mult ca niciodată, regulile economiei digitale sunt narative. Fiecare afaceri se confruntă acum cu provocarea de a fi vizibile în cercetările efectuate de către clienți, atât în​​ motoarele de căutare clasice, cât și în cele pe bază de voce. Într-o lume în care căutările pe voce au crescut în mod exponențial, afacerile se confruntă în prezent cu o nouă provocare: care strategie este mai eficientă, optimizarea pentru motoarele de căutare sau pentru cele vocale?

În acest articol, vom explora unele dintre diferențele dintre SEO și optimizarea pentru motoare de căutare vocale, de asemenea, vom vedea de ce este important ca afacerile să se concentreze pe ambii în ceea ce privește strategia lor de optimizare pentru viitorul lor digital.

Ce este SEO și cum funcționează?

În termeni simpli, SEO se referă la tacticile pe care o companie le folosește pentru a-și optimiza site-ul și conținutul pentru căutările efectuate de către utilizatori în motoarele de căutare. Acest lucru se realizează prin intermediul unor factori precum cuvintele cheie, link-uri de înaltă calitate, promovarea socială, imagini optimizate pentru web și altele de acest fel. Datorită aplicării acestui set de tactici, site-ul companiei poate cel mai probabil să obțină mai mult trafic, ceea ce mărește, în cele din urmă, șansele de a atrage clienți potențiali.

Ce este optimizarea motoarelor de căutare vocale și cum funcționează?

Optimizarea motoarelor de căutare vocale se referă la utilizarea cuvintelor cheie și phrase-urilor care sunt specifice contextului vorbirii, cu scopul de a se adapta pe platformele care funcționează după vorbire. Acest tip de optimizare se concentrează pe oameni, luând în considerare contextul lor de vorbire, cuvintele pe care le folosesc și considerațiile sociale. Cu cât este mai specifice cuvintele cheie, cu atât se obțin mai multe rezultate favorabile.

Care este diferența dintre SEO și Optimizarea motoarelor de căutare vocale?

În ciuda faptului că SEO și optimizarea pentru motoare de căutare vocale au același scop, ajutându-i pe clienți să găsească site-urile companiilor în căutările lor online, diferențele dintre cele două sunt destul de importante. Unele dintre aceste diferențe sunt:

  1. SEO se concentrează pe cuvintele cheie, în vreme ce optimizarea pentru motoare de căutare vocale se concentrează pe semnificația cuvintelor cheie: Acest lucru se datorează faptului că, luând în considerare că vorbirea este modul natural în care oamenii se exprimă, se pune un accent mai mare pe semnificația cuvintelor cheie în cazul optimizării pentru motoare de căutare vocale.

  2. SEO este optimizat pentru căutări digitale, în vreme ce optimizarea pentru motoare de căutare vocale se confruntă cu contextul fizic și social: Contextul fizic și social contribuie substanțial la optimizarea pentru motoare de căutare vocale. Astfel, companiile trebuie să ia în considerare aceste factori condiționare atunci când încearcă să optimizeze conținutul lor pentru motoare de căutare vocale.

Care este mai bună pentru viitorul afacerii tale: SEO sau optimizarea pentru motoare de căutare vocale?

În prezent, ambii factori sunt absolut necesari pentru afacerile dornice să-și crească vizibilitatea și să se dezvolte pe piața digitală.

Dar, în special în cazul afacerilor care se luptă pentru a-și consolidă poziția, se recomandă, pe lângă optimizarea SEO, și optimizarea pentru motoarele de căutare vocale.

Există o mulțime de beneficii pe care o afacere le poate obține prin intermediul optimizării vocale:

• Optimizarea motoarelor de căutare vocale le permite companiilor să fie găsite mai ușor și, astfel, să capteze mai mulți clienți

• Avantajul de a fi prezentă în topul primei pagini de căutare pentru rezultatele vocale

• Creșterea traficului și a ratelor de convertire

• Îmbunătățirea brand-ului, prin imaginea profesională pe care o oferi clienților tăi

• Afacerile pot avea un ROI mai bun, datorită mărimii bugetului pentru optimizarea SEO și optimizarea motoarelor de căutare vocale.