Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) și optimizarea în modă sunt ambele vitale pentru reușita unei afaceri în secolul 21. Cu atâtea modalități de a ajunge la public și posibilități de a genera venituri, este important să înțelegeți diferența dintre SEO și modă și de a selecta opțiunea potrivită pentru afacerea dvs.
SEO vs optimizare în modă: Diferențele esențiale
Înainte de a lua o decizie, să înțelegem diferențele esențiale dintre SEO și modă:
A. SEO
Optimizarea pentru motoarele de căutare, sau SEO, vizează optimizarea conținutului și a structurii unui site astfel încât motoarele de căutare precum Google, Bing sau Yahoo să poată descoperi, indexa și clasifica site-ul web și conținutul lui. SEO se referă în principal la cercetări și asigură că informațiile și conținutul dvs. sunt vizibile și accesibile pentru motoarele de căutare și, prin urmare, publicul dvs. țintă. SEO poate include optimizarea textelor, fotografiilor, pagini de produse, întrebări frecvente, titluri și descrieri și alte aspecte ale site-ului.
B. Optimizare în modă
Optimizarea în modă, pe de altă parte, se referă la optimizarea unui brand sau a unei mărci, fie produse sau servicii. Moda implică constructia unei prezente online, intretinuta prin platforme de media sociale, reclame, emailing, precum si productie de continut relevant pentru publicul tau tinta. Moda se refera la punerea la dispozitie a informatiilor corecte si a imaginii potrivite, la o ora potrivita si in locul potrivit.
Știm acum cum sunt diferențiate SEO și moda și acum să vorbim despre cum le pot folosi împreună pentru obținerea rezultatelor optime.
SEO și modă: cum să utilizați ambele pentru a obține cea mai bună performanță pentru afacerea dvs.
SEO și moda pot fi utilizate împreună pentru a obține cele mai bune rezultate pentru afacerea dvs. Am pregătit o serie de sugestii pentru cei dintre voi care ar dori să înceapă să integreze aceste două aliați de afaceri într-un plan de marketing pe termen lung și optim:
- Alegeți un set de cuvinte cheie relevante pentru afacerea dvs.
Înainte de orice, asigurați-vă că alegeți cuvintele cheie corecte și relevante pentru afacerea dvs. Acestea pot fi de tip generic sau pot fi cuvintele cheie exacte, în funcție de obiectivele SEO și marketing ale afacerea dvs.
- Optimizați conținutul în funcție de cuvintele cheie alese
Lucrarea asupra conținutului site-ului, a produselor și servciilor pentru a asigura că acesta este optimizat corect pentru cuvintele cheie alese în termenii de conținut, titlu, subtitlu, meta descrieri și altele, poate face o mare diferență în răspunsul dvs. SEO.
- Creează conținut de calitate care răspunde la interesele publicului tău ținta
Odată ce știți că motorul de căutare va găsi conținutul dvs., trebuie să găsiți un mod de a face ca publicul să vadă informațiile pe care le oferiți și de a asigura că aceasta răspunde intereselor și nevoilor lor. Făcând acest lucru, veți construi o poveste pe care oamenii o vor împărți și care va oferi mai mult valoare decât simpla optimizare SEO.
Crul de aur al folosirii SEO și optimizării în modă împreună este să asigurați că aveți o prezență online cu conținut relevant ce vă va duce la retenția câștigătorilor care trebuie inclusă în strategia de marketing a afacerii dvs.
Ce sa faceti dupa ce ati construit prezența online prin folosirea SEO și moda
După ce ați realizat prezenta online a dvs., trebuie să vă asigurați că o mențineți. Câteva modalități prin care puteți face acest lucru sunt următoarele:
- Rămâneți consecvent și actualizat
După ce ați oferit acel conținut relevant, mențineți-l relevant prin actualizarea acestuia în mod regulat. Un set de informații vechi sau neactualizate poate duce la pierderea tractionării publicului dvs. țintă.
- Monitorizați statisticile și analizați cu atenție
Menținerea unei evidențe detaliate a publicului dvs., modul în care publicul dvs. ajunge și acțiunile pe care le iau vizitatorii dvs. de site pot fi extrem de utile pentru a înțelege adevărată istoria de succes și a-i da puterea pe care o merită.