Pentru majoritatea antreprenorilor, una dintre cele mai importante decizii pe care trebuie să o ia este cea legată de optimizarea site-ului web: SEO (optimizare pentru motoarele de căutare) sau SEO locală? Ambele se concentrează pe același obiectiv: să plaseze site-ul dvs. cât mai sus în motoarele de căutare. Cu toate acestea, diferă în mod fundamental când vine vorba de când și cum se realizează aceasta.
În acest articol, vom vorbi despre diferența dintre SEO și SEO locală și vom discuta despre care dintre optiunile menționate este cea mai potrivită pentru afacerea dvs.
Definiția SEO si SEO local
SEO se referă la conceptul de optimizare pentru motoarele de căutare. Acest lucru se realizează prin editarea conținutului site-ului web, modificarea structurii codului și prin promovarea în zona online. Scopul principal al SEO este să creeze relevanță pentru cuvinte cheie care vor face ca site-ul dvs. să apară atunci când cineva face o căutare într-un motor de căutare, cum ar fi Google.
Acesta mai include și crearea de conținut de calitate pentru a atrage publicul și ascensiunea în clasamentul paginilor SERP (Engine Search Results Page).
Pe de altă parte, SEO local este versiunea locală a SEO-ului și se concentrează pe afacerile care funcționează în mod specific într-o anumită zonă geografică. Acest lucru se realizează prin îmbunătățirea motivației afacerii într-o zonă anume și prin construirea reputației și a notorietății brand-ului în regiunea respectivă. În principiu, accentul se pune pe a îmbunătăți clasamentul local și, eventual, pe a atinge buletinele locale din orașele în care afacerea ta se află.
De ce SEO vs Local SEO?
Atunci când vă decideți asupra tipului de SEO pe care doriți să-l folosiți pentru afacerea dvs., cel mai important lucru de luat în considerare este mărimea și natura afacerea. SEO este potrivit pentru magazine online sau pentru afacerile pe scara largă, în timp ce SEO local funcționează cel mai bine pentru afacerile locale.
SEO
SEO se referă la a obține o clasificare mai bună în paginile SERP (Search Engine Results Page) în ceea ce privește cuvintele cheie relevante pentru site-ul dvs. Acest lucru poate fi dificil, întrucât efortul trebuie îndreptat către cuvintele cheie competitive relevante pentru site-ul dvs. Sau produsul dvs.
Aici, veți vrea să vă îmbunătățiți conținutul și codul site-ului și veți vrea să creați o strategie de conținut dinamic pentru a atrage și menține vizitatorii în site-ul dvs. Acest lucru poate dura luni sau chiar ani în funcție de competiția în domeniul dvs.
Avantaje
Iată câteva avantaje ale utilizării SEO:
• Eficiență și scalabilitate: SEO funcționează în mod eficient pentru afacerile de pe scară largă, întrucât conținutul SEO poate fi produs rapid și pus pe site-ul dvs. pentru a vă ajuta să răspândiți informațiile la un public mai larg.
• Vizibilitate: SEO vă ajută să vă îmbunătățiți vizibilitatea brand-ului în directoarele și motoarele de căutare, oferindu-vă oportunitatea de a vă apropia de publicul dvs. țintă.
• Low Cost: SEO poate fi făcut într-un mod economic și simplu folosind resurse gratuite și promovându-vă conținutul și site-ul prin modalități alternative.
SEO Local
SEO local se referă și el la optimizarea unui site și a conținutului pentru căutări specifice din zona dvs. locală. Obligatoriu, ceea ce face SEO local diferită este faptul că se bazează pe localizare și nu pe keyword-uri specifice și că obiectivul său principal este să obțină o clasificare mai bună pentru această anumită regiune.
De asemenea, SEO Local poate fi folosit pentru a mări numărul de persoane care vin la magazinul tău fizic, precum și pentru a îmbunătăți brand-ul și notorietatea în zona ta.
Avantaje
Iată câteva avantaje ale SEO local:
• Apropierea de clienți și afaceri locale: SEO local se concentrează pe obținerea celor mai bune clasamente pentru căutări locale, ceea ce poate conduce la mai multe proprietăți localizabile în lista de rezultate a motorului de căutare.
• Clienți mai fideli: SEO local vă ajută să vă raportați și să vă asigurați clienți mai dedicați și mai mulți clienți, deoarece le oferiți o experiență mult mai centrată pe ei și pe nevoile lor.