SEO vs Google Search Console: care este mai important pentru optimizarea site-ului tău?

Sunetul unui motor motoare se aud atunci când vine vorba de SEO și optimizarea site-urilor web. Cei care lucrează în domeniul SEO știu că există o puternică „misiune de luptă” pentru a obține locurile dorite în SERP-uri și a obține câteva clicuri. Cu toate acestea, traseul estompat al SEO și al metodelor de optimizare poate fi conturat mai bine cu instrumentul Google Search Console și procesele sale rapide, dar utile. Dar care este mai important pentru optimizarea site-ului tău?

SEO sau Google Search Console?  

În scopul de a vedea care dintre instrumente poate fi considerat mai important pentru optimizarea site-ului tău, luăm în considerare câteva factori cheie.

Având în vedere acest lucru, vom introduce tematica și vom descrie contextul de a se afla în lumea optimizării site-urilor web, mai precis felul în care se completează una față de cealaltă și care sunt instrumentele exacte pentru a optimiza cea mai frumoasă versiune a site-ului tău:

  1. Ce este SEO și cum funcționează?

SEO sau optimizarea motorului de căutare (SEO) reprezintă practicile pe care le puteți pune în aplicare în designul și structura site-ului web pentru a-l face mai atractiv pentru motorul de căutare. Aceste practici conțin, de asemenea, procesul prin care se obțin link-uri de încredere și plasarea în rețelele sociale, în ciuda tuturor acestor procese tehnice, prin intermediul cărora contribuie la îmbunătățirea și promovarea site-ului dvs. web.

În general, optimizarea motorului de căutare este despre ceea ce faci pentru a-ți îmbunătăți poziția pe SERP-uri (motoare de căutare ca Google, Yahoo!, Bing, ASK, etc.). De asemenea, SEO implică și susținerea în depășirea competiției pe un cuvânt cheie. Cu alte cuvinte, SEO este de obicei proactivă și implică camuflarea oricăror elemente care ar îmbunătăți performanța site-ului tău în motoarele de căutare.

  1. Ce este Google Search Console și cum funcționează?

Google Search Console (sau GSC) este un set gratuit de instrumente care Permiteți utilizatorilor să vizualizeze și să îmbunătățiți modul în care motoarele de căutare indexează și afișează conținutul lor. Interfața de raportare oferită de Google Search Console vă oferă informațiile de care aveți nevoie pentru a înțelege și a administra profilul site-ului pentru optimizarea rezultatelor motorului de căutare.

Prin intermediul Google Search Console, utilizatorul poate vedea cum este indexat conținutul pe care îl postează, cum primesc link-uri interne și numeroase alte informații. De asemenea, vă permite să controlați când și cum paginile web vor fi afișate în SERP-uri și au aparut recent optiuni precum Obiectivele personale.

  1. Care să fie mai important pentru optimizarea site-ului tău?

Înainte de a trage o concluzie clară, este important să rețineți că ambele instrumente sunt importante și esențiale în cadrul procesului de optimizare a site-urilor web. Pentru a vedea care are cea mai mare relevanță în ceea ce privește optimizarea site-ului tău, luăm în considerare câteva dintre căile în care SEO și GSC vă pot ajuta în eforturile de promovare:

• SEO vă poate ajuta să vă creșteți șansele de a fi indexat de către motoarele de căutare printr-o abordare proactivă care să implice strategii prin care să-ți poți optimiza site-ul.

• Google Search Console vă permite să monitorizați și să remediați eventualele erori ale motoarelor de căutare și vă poate ajuta să vă îmbunătățiți poziția paginilor în SERP-uri.

În cazul în care doriți să vă acordați volumul de trafic și autoritatea necesare pentru a vă plasa pe prima pagină a motoarelor de căutare, ambele instrumente sunt importante pentru a fi optimizate.

SEO și GSC lucrează împreună pentru a vă oferi șansele îmbunătățite pe care le aveți pentru obtinerea locurilor dorite în SERP. SEO pune în aplicare strategii proactivă, spre deosebire de modul în care Google Search Console urmărește erorile eventuale. Deci, relația dintre cele două, împreună cu potențialul lor de a vă ajuta să vă atingeți obiectivele, face necesară combinarea lor, în conformitate cu strategia țintită pentru site-ul dvs. web și imaginea de ansamblu a ceea ce pregătești pentru gamerii tăi.