Cum compari SEO și Google AdWords?
Decizia daca sa alegi una și sa ignori cealalta, poate fi una extrem de dificila si puternic influențata de pozitionarea actuala pe Google. Pentru a te ajuta sa iei cea mai bună decizie, vrem sa comparam SEO și Google AdWords și sa privim care dintre cele doua ar trebui sa ruleze mingea in ceea ce priveste clasamentul în motoarele de căutare.
SEO vs Google AdWords
SEO (Search Engine Optimization) și Google Ads sunt doi factori esențiali care trebuie luați în considerare când se pune problema clasamentului pe motoarele de căutare. Fie că acest lucru este atins prin SEO sau prin Google AdWords, acestea sunt singurele moduri prin care poți îmbunătăți clasamentul site-ului tău pe motoarele de căutare și diferențele între acestea ar putea determina criteriul după care optezi.
Ce este SEO și ce efect are asupra clasamentului pe motoarele de căutare?
SEO constă in strategii și tactici prin care poti optimiza site-ul tău pentru a îmbunătăți clasamentul pe motoarele de căutare. Acestea se utilizează de obicei pe termen lung și facilitează indexarea cuvintelor cheie prin munca lor asiduă și strategiile ingenioase. SEO țintește să creeze o autoritate în domeniu, îmbunătățim autoritatea site-ului prin crearea de conținut calitativ și o experiență de navigare excelenta care va determina compania ta să se ridice pe un loc în clasamentul motoarelor de căutare.
Ce este Google AdWords și ce efect are asupra clasamentului pe motoarele de căutare?
Google AdWords este un sistem de publicitate online dezvoltat de Google. AdWords oferă utilizatorilor posibilitatea de a crea anunțuri publicitare și de a câștiga vizibilitate prin luarea în considerare a cuvântului cheie și a bugetului. Publicitatea cu AdWords țintește aceleași motoare de căutare ca SEO-ul, deși ca și funcții, sunt diferite. Deoarece AdWords constă în mai multe optiuni, este mai direct, ceea ce înseamnă că și rezultatele sunt vizibile mai curând.
Beneficiile SEO
SEO are multe beneficii față de Google AdWords care trebuie luate în considerare când se evaluatează care să fie principalul motor de acțiune al campaniei tale de optimization pentru căutare.
Longevitate:
Una dintre principalele avantaje ale SEO-ului este că el produce rezultate pe același nivel pe mai mult timp.
Atunci când faci SEO, optimizarea ta se va menține în mijlocul ideilor de optimizare pe termen lung. De fapt, cu cât construiesti mai mult, cu atât îmbunătățesti autoritatea și poziția ta în fișa cu rezultate ale motorului de căutare.
Calitate:
Rezultatele SEO depind în mare măsură de operarea unui conținut de calitate, de optimizarea codului HTML și de contentul multimedia creat. Acest lucru ți se va întoarce cu siguranță în momentul în care vei obține o clasare mai bună.
Costuri:
Una dintre cele mai bune lucruri despre SEO este faptul că se poate folosi gratuit. În comparație cu Google Adwords, costul total al unei campanii de SEO poate fi foarte mica.
Beneficiile Google AdWords
Google AdWords are multe avantaje față de SEO-ul care trebuie luate în considerare când se evaluează ce este mai potrivit pentru clasarea în motoarele de căutare.
Rapidă:
Google AdWords este un mod foarte rapid de a obține rezultate care apar chiar din primul moment. Anunțurile tale vor apărea în motoarele de căutare imediat după crearea lor.
Rezultate măsurabile:
În general, rezultatele unei campanii de AdWords sunt mai ușor de măsurat decât ale unei campanii de SEO, oferindu-ți informații cu privire la eficacitatea anunțurilor tale și puterea exactă pe care au prezentarea ta și cuvintele cheie asupra clasamentului.
Negociere:
Diferența reală între SEO și AdWords poate fi apreciată prin compararea costurilor implicate. Cu SEO, ar trebui să investesti timp și energie în urcare, în timp ce Google AdWords oferă cumpărătorilor o oportunitate de a negocia și, prin urmare, de a obține un clasament mai bun și mai rapid.
Google AdWords poate oferi rezultate mai rapide și mai măsurabile decât SEO-ul, în timp ce SEO-ul oferă rezultate de lung durată. Alegerea dintre acestea depinde în mare măsură de obiectivul pe care îl ai și oricum ar fi, sfatul nostru ar fi să nu ignori niciuna dintre aceste metode de marketing online și să folosești ambele simultan în campania ta de optimizare a motoarelor de căutare. Astfel, indiferent daca se opteaza pentru una sau cealalta, se poate obține un clasament crescut al motoarelor de căutare care te vor ajuta să atingi obiectivele tale.