SEO versus PPC: care este mai bun pentru afacerea ta?

O afacere online trebuie să fie bine pusă la punct pentru a reuși. O parte importantă a acestor pregătiri este promovarea și publicitatea. Publicitatea online se face prin SEO și PPC. Aflați ce sugestii se potrivesc cel mai bine pentru afacerea dvs. SEO (Search Engine Optimization) și PPC (Pay-Per-Click) sunt principalele metode de promovare pe internet. Fiecare are avantaje și dezavantaje care sunt esențiale pentru a înțelege înainte de a decide ce este mai bun pentru afacerea ta.

SEO (Search Engine Optimization)  

SEO sau Optimizarea motoarelor de căutare este tactica de promovare online prin care site-urile își îmbunătățesc clasamentul pe motoarele de căutare lunare cum ar fi Google, Yahoo, Bing etc. Motoarele de căutare activează un set de algoritmi pentru a determina ce site-uri sunt potentiale în rezultatele căutării. Scopul practicienilor SEO este să maximizeze poziția site-ului în motoarele de căutare, astfel încât potențialii clienți să le vadă site-ul în motoarele de căutare.

Avantajele SEO:

  1. Costuri reducere – Trebuie doar să investiți timp pentru a studia și aplica tacticile SEO.

2.Durabilitate – Strategiile SEO rezultatelor site-ului dumneavoastră și la fel, veți obține rezultate de durată pe termen lung.

3.Credibilitate – SEO vă adaugă autoritatea și credibilitatea site-ului dvs., acest lucru adăugându-vă și mai mult credibilitate persoanelor care îl vizitează.

4.Vizibilitate – SEO poate ajuta site-ul dvs să devină vizibil în motorul de căutare și să obțină clasamentul se referă la punctele cheie.

5.Conversii -După ce poziția devine bună în motorul de căutare, veți avea un aflux de trafic de înaltă calitate care poate ajuta conversiile.

Dezavantajele SEO-ului:

1.Rezultate lente -Acesta poate lua mai mult pentru a obține rezultatele așteptate în cazul SEO când vine vorba de traficul căutărilor și pozițiilor în motorul de căutare.

2.Schimbări surpriză –update-urile algoritmului pot face surprize neplăcute și poate schimba poziția SEO în motorul de căutare, care poate fi un Efect contraproductiv pentru afacerea dvs.

3.Concurență acerbă – Deoarece SEO este gratuit, aceasta face ca numărul de persoane care folosesc această tehnică să fie foarte mare și sezoniere.

PPC (Pay-Per-Click)  

PPC sau Pay-Per-Click, este o formă de publicitate online prin care proprietarii de site-uri web fac publicitate pentru serviciile lor și produsele lor pe motoare de căutare. Când oamenii căută anumite cuvinte cheie pe Google, Yahoo sau Bing, acești editori de anunțuri vor face rezultatele partea superioară și vor plăti pentru fiecare click pe care îl fac clic pe anunțuri.

Avantajele PPC:

1.Rezultate rapide- PPC oferă rezultate rapide. Una dintre principalele avantaje ale PPC este că rezultatele vin imediat și pot fi ușor testate și monitorizate.

2.Trafic controlat -Cu PPC, puteți controla ce persoane să vedere anunțurile dvs., controlând grupurile de interese și zonele geografice.

3.Flexibilitate –PPC vă oferă flexibilitate de a controla bugetul publicitar. Puteți seta limita de cheltuieli a campaniei și pot fi modificate la drum și momentul potrivit.

4.Mesaj focalizat -PPC este una dintre cele mai bune metode de a vă transforma mesajul de publicitate și de a investi banii în publicitatea dvs.

5.Demografii specifice -PPC vă oferă o platformă pentru a porni o campanie de reclame acolo unde căutătorii dvs. au probabilitatea cea mai mare de a face clic și de a converti într-un viitor apropiat.

Dezavantajele PPC:

1.Cost mare -în comparație cu SEO, PPC este una dintre cele mai scumpe forme de publicitate, care necesită cheltuieli suplimentare lunare.

2.Competiție acerbă -În cele din urmă, concurența în PPC este destul de puternică deoarece numeroase organizații investesc adesea o sumă mare de bani în această metodă de publicitate.

3.Experiență tehnică necesară – De asemenea, pentru PPC vei avea nevoie de abilități tehnice pentru a crea o campanie de succes.

Astfel, fiecare metodă are avantajele și dezavantajele sale și în cele din urmă alegerea se reduce la afacerea dvs. specifică și la cum puteți face față cu propriile limite. În cazul în care bugetul dvs. este limitat, dar investiția de timp este infinită, atunci SEO poate fi cea mai bună alegere pentru afacerea dvs. în timp ce PPC vă va oferi rezultate rapide și control asupra publicității afacerelor dvs., însă la un cost mai mare.