Review-uri SEO pentru instrumente de monitorizare a backlink-urilor

Cheia pentru orice marketing digital de succes este monitorizarea. Indiferent de ce faceți și de ceea ce aveți de oferit, există aproape întotdeauna mai multe instrumente pe care le puteți folosi pentru a vă monitoriza performanțele și a vă asigura că aveți lanțuri solide în tacticile pe care le folosiți. În ceea ce privește strategia de backlink, capacitatea de a monitoriza link-urile pe care le primiți și de ce este atât de important să o faceți poate fi învățată din acest articol, care face o revizuire SEO a celor mai bune instrumente de monitorizare a backlink-urilor.

Link-urile sunt, de multă vreme, elementul de bază al oricărei bune strategii SEO. Cu toate acestea, un lucru important pe care mulți oameni SEO îl pierd de vedere este faptul că, odată ce ați obținut link-uri, trebuie să le monitorizați și apoi să lucrați cu ele, îndepărtând cele proaste și susținând construirea link-urilor de calitate. Din fericire, există multe instrumente care ajută la monitorizarea link-urilor și vă pun la dispoziție informații corecte.

De ce să monitorizezi link-urile?  

Link-urile sunt, așa cum am menționat mai sus, elementul de bază al unei strategii SEO bune. Cu toate acestea, o greșeală pe care mulți o fac este aceea de a nu-și monitoriza link-urile. Monitorizarea link-urilor nu este doar importantă pentru că vă ajută să vedeți care vor fi (sau nu vor fi) benefice pentru strategia dvs., ci și pentru că previne orice comportament pedepsit de motoarele de căutare. Link-urile negative pot afecta poziția site-ului dvs. web în clasamentul motoarelor de căutare și, în consecință, vă pot scădea traficul și potențialii clienți.

Ce să aveți în vedere atunci când alegeți o monitorizare SEO de backlink-uri  

În primul rând, trebuie să vă asigurați că alegeți un instrument care să se potrivească cu nevoile dvs. Când faceți acest lucru, există mai multe lucruri pe care trebuie să le luați în considerare:

  1. Tipul de informații oferite
  2. Costul pentru utilizarea serviciilor și caracteristicilor
  3. Simplitatea și ușurința de utilizare a instrumentului
  4. Nivelul de suport client

În plus, acestea sunt câteva alte lucruri importante să vă asigurați că urmăriți:

  1. Analiza link-urilor scăzute
  2. Monitorizarea link-urilor pe care le primiți
  3. Analiza de autoritate/domeniu
  4. Alertă real time la schimbări în backlink
  5. Țintirea palavrale-cheie

Cele mai bune instrumente de monitorizare a backlink-urilor  

  1. Ahrefs – Ahrefs este, în prezent, un instrument indispensabil pentru orice fișier SEO. Oferă nu numai una dintre cele mai mari baze de date de backlink-uri, ci și caracteristici puternice pentru a vă monitoriza link-urile și strategia. Una dintre funcțiile sale la modă este raportul de legături sudate, care vă indeplinesc aceste două cerințe în același cont: îndepărtarea link-urilor rele și crearea conținutului de calitate pentru a obține link-uri relevante.

  2. LinkResearchTools – LinkResearchTools (LRT) este o altă alegere excelentă pentru cei care monitorizează backlink-urile. Instrumentul este extrem de puternic și poate fi personalizat cu ușurință în funcție de cerințele strategiei dvs. În plus, oferă detalii complete despre backlink-uri, vă ajută să vă monitorizați activitatea și să vă creeați o listă de link-uri bune și de proastă calitate. Având în vedere că LRT are un preț destul de ridicat de intrare, este probabil cea mai bună alegere pentru agenții care monitorizează mai multe site-uri web.

  1. Search Console – Primul lucru pe care îl recomandăm întotdeauna clienților noștri SEO este de a începe cu Search Console. Consola de căutare oferă un raport detaliat despre link-urile dvs., inclusiv cele bune și rele. În plus, această platformă de la Google este gratuită, ceea ce face costul destul de mic. Cu toate acestea, este o alegere mai bună pentru începători și pentru cei care activează pe un buget limitat.
  1. SpyFu – SpyFu se ridica la un nivel superior al serviciilor oferite persoanelor care urmăresc backlink-urile. Acest lucru se datorează participării lor la o serie de competiții, cum ar fi web de căutare și analiza link-urilor de mijloc distanță. Aceste competiții vă dau cu adevărat unghiuri puternice asupra strateliilor tale. În plus, oferă informații detaliate despre link-urile de intrare și iesire. Acest instrument poate fi destul de avantajos.
  1. Majestic – Majestic este perfect pentru site-urile mari și pentru cei care gestionează multe site-uri. Instrumentul folosește un algoritm de backlink-uri patentat pentru a recolta lapsuri și rapoarte cu informații complete despre domeniul și autoritatea acestuia.