Atunci când vine vorba de optimizarea SEO, designerii de site-uri web obișnuiesc să caute instrumente puternice pentru a-și ghida și îmbunătăți site-urile pentru a-și atinge obiectivele noastre marketing, indicatorii de performanță și de vânzări. Cu mulți furnizori de instrumente care promite că vor oferi cea mai bună platformă pentru a începe traficul către site-ul tău, alegerea cea mai potrivită este dificilă. Din acest motiv, recenzarea instrumentelor de analiză SEO a concurenților poate fi utilă atunci când vă aflați în căutarea unui instrument care să facă față cerințelor dvs., indiferent de nivelul de experience SEO.
Ce vă așteaptă în această recenzie SEO
Această recenzie SEO pentru instrumente de analiză a concurenților va oferi informații de bază și detaliate despre instrumentele disponibile astăzi. Dezvoltatorii pot găsi informații detaliate și clare despre fiecare instrument prezentat, care să le permită să facă cea mai bună alegere pentru site-ul lor.
Vom oferi o descriere generală a tuturor instrumentelor, luând în considerare toate previziunile de bază. Recenziile noastre vor fi destul de ample și vor include și prețurile, precum și funcțiile unice pe care acelea le includ. De asemenea, vom face și comparații între instrumente diferite și vom discuta caracteristicile pro și contra ale fiecăruia.
Care ar trebui să fie un instrument de analiză a concurenților?
Înainte de a vă uita la instrumentele disponibile, este important să știți ce căutați într-un instrument de analiză a concurenților. Instrumentele pot fi folosite pentru a obține informații despre site-urile concurenților, astfel încât să înțelegeți ce acțiuni au luat aceștia pentru a-și optimiza propria lor poziționare pentru motoare de căutare și pentru a-și expune întreaga lor prezență de web.
Un instrument de analiză a concurenților va oferi informații acumulate despre backlink-uri, trafic Web, cuvinte cheie, rezultate organice și baze de date de produse, astfel încât dezvoltatorii de site-uri să poată vedea ce funcționează bine pentru un anumit set de parole și ce au mai făcut concurenții săi.
Aceste informații sunt esențiale pentru a vă asigura că aplicațiile pe care le construiți sunt optimizate pentru vizibilitatea în motoarele de căutare și că veți lua în considerare informațiile relevante de care aveți nevoie pentru a face mai bine decât competitorii dvs.
Principalele instrumente de analiză SEO pentru concurenți
- SEMrush
SEMrush este una dintre cele mai populare instrumente disponibile pe piață și oferă o gamă largă de funcții de analiză SEO. Majoritatea caracteristicilor sale includ monitorizarea și analiza traficului web, concurenților și a obiectivelor de publicitate a motoarelor de căutare și a rezultatelor organic, precum și sugestii de cuvinte cheie atunci și acolo când sunt necesare.
SEMrush oferă, de asemenea, informații despre când site-urile s-au modificat ultima dată, locul în care se află link-urile pe care au obținut-o și alte informații despre link-uri care pot fi cruciale pentru câștigarea unui avantaj competitiv.
Prețul unei abonamente la SEMrush se clasează între 99 și 399 de dolari pe lună, în funcție de cantitatea de informații despre concurenți pe care aveți nevoie.
- Moz
Moz este un instrument complet, care oferă funcții de optimizare a căutării și informații despre come-back-uri și analiza de tip word. În plus față de analiza concurenților, Moz oferă sugestii despre obiectivele campanelor online, cum ar fi promovarea link-urilor și optimizarea brandului dvs. pentru obținerea unui avantaj competitiv.
Moz este, de asemenea, util pentru elaborarea unor planuri de optimizare pe client sau pentru monitorizarea performanțelor site-urilor concurenților dvs., în timp ce oferă, de asemenea, sentimente de sentiment despre conținutul pe care l-ați postat.
Prețul unui abonament la Moz este cuprins între99 și 599 de dolari pe lună.
- SpyFu
SpyFu oferă una dintre cele mai detaliate platforme de optimizare SEO disponibile astăzi. Caracteristicile sale includ monitorizarea înregistrărilor de publicitate PPC și Keyword Grouping, precum și informații detaliate despre anunțuri punctuale și clickuri la nivel de anunț. În plus, SpyFu oferă, de asemenea, rezultate pertinente privind traficul concurenților și publicitatea prin publicitate prin cuvinte cheie bazată pe cuvinte cheie.
Dincolo de asta, SpyFu pune la dispoziție, de asemenea, informații privind distribuția de cuvinte cheie în interiorul motoarelor de căutare și o comparare a site-urilor între ele.