Când se referă la optimizarea motorului de căutare (SEO), relevanța este un concept important. Faptul că ți-ai dedicat timpul ca să te asiguri că conținutul tău este potrivit, ținta ta se potrivește și că ar trebui să oferi experiențe de navigare de înaltă calitate, de multe ori poate fi prea puțin prețuit. Din fericire, pentru cei care realizează aceste lucruri corect, există numeroase recompense. A te concentra pe relevanță în orice strategie ta de SEO va avea ca rezultat rafinarea determinării pozițiilor tale în rezultatele căutării, precum și avansând încrederea și credibilitatea site-ului tău.
Atunci când te gândești la implementarea unei strategii de SEO bine informate, relevanța ocupă un loc central. Concentrarea pe relevanță este deosebit de importantă, deoarece dorința de a atrage audiență și de a obține poziții în top în motoarele de căutare se poate face prin relevante, conținut satisfăcător și, ce este mai important, conținutul SEO pertinent.
Ce este relevanța?
Relevanța înseamnă conținut optimizat corect și tot ceea ce înseamnă îmbunătățirea site-ului web pe întreaga arie a motoarelor de căutare. Este vorba despre a asigura că produsele și serviciile companiei sunt arătate în mod corect pe pagina web, folosind cuvinte cheie vizate, incluzând link-uri bune și legături intern fără erori.
Publicarea de conținut de calitate este cea mai bună cale de a crește autoritatea domeniului tău, atât intern, cât și extern. Cuvintele cheie strategice, ținta și design-ul site-ului sunt toate importante. Dar, nu poți avea o înțelegere veritabilă a strategiei de SEO, fără să înțelegi relevanța.
Care este importanța relevanței în SEO?
Relevanța joacă un rol important în SEO deoarece motoarele de căutare doresc să ofere cel mai bun conținut util vizitatorilor. Cu cât conținutul este mai bun, cu atât se va îmbunătăți scorul obținut în căutări. Toate eforturile tale de SEO trebuie să fie orientate către puțini termeni de căutare și relevante în opinia ta și a motorului de căutare.
Aici sunt câteva din beneficiile principale ale orientării către relevanță:
Crește vizibilitatea și autoritatea – Relevanța ta poate îmbunătăți autoritatea site-ului tău în rîndul motoarelor de căutare, aducându-l în topul căutării, care va genera mai multă vizualizare și TRAFIC. Imbunatatirea poziției vizează utilizatorii. Ei văd informațiile relevante, astfel încât să rămână interesați și să revină.
Îmbunătățește experiența utilizatorului – Google caută conținut de calitate în primul rând și site-urile care oferă o experiență utilizatorilui de înaltă calitate. Dacă conținutul tău este relevant, vizitatorii vor rămâne pentru a citi și să viziteze alte secțiuni ale site-ului tău, crescând atât traficul cât și calitatea lui.
Crește rata conversie – Rata conversie este măsurătoarea cât de bine conținutul tău convinge vizitatorii să facă o schimbare. Cu cât conținutul tu e mai relevant, cu atât mai mult s-ar putea să se ridice rata conversie. Cu cât e mai informativ conținutul, cu atât mai mult sunt în căutarea vizitatorii a ceea ce le oferi.
Cum îți poți optimiza site-ul web pentru relevanța SEO?
Vezi dacă conținutul tău răspunde întrebărilor prietenilor tăi
Întrebarea ta primei se referă la modul în care să verifici relevanța conținutului tău. Cel mai bun mod de a face acest lucru este să te gândești la acest conținut ca la răspunsurile pe care le-ai oferi prietenilor tăi. Dacă un prieten te întreabă despre acest subiect sau despre unul asemănător, ce îi vei spune? Dacă întrebarea te face să te gândești la cea mai bună soluție, este probabil sign că conținutul tău este relevant.
Concentrează-te pe cuvintele cheie și conținut vizat
Cuvintele cheie sunt strâns legate de relevanța SEO. Încercând să obții cât mai mult trafic SEO, trebuie să te concentrezi mai întâi pe cuvintele cheie vizate relevante. Cuvintele cheie valoroase și relevante sunt cheia pentru trafic si ranficului site-ului tău.