Stratului SEO Actual este unul foarte complicat și diferit de cel de acum 10 ani, în special ultimul deceniu a adus schimbări semnificative în practicile SEO-ului. În prezent, algoritmii de clasare sunt acordați unei căutări scopului, ceea ce înseamnă că este esențial să furnizați conținut de calitate optimizat SEO pentru căutările căutate. Experții SEO pun sub lupă un concept caracteristic, intitulat E-A-T, sau Expertiză, Autoritatea și încrederea pentru a înțelege modul de clasare al motorului de căutare dorit.
E-A-T este termenul tehnic folosit pentru a descrie modul în care Google evaluează și stabilește conținutul care trebuie să apară atunci când cineva caută ceva. Acesta a fost introdus pentru a informa atât experții SEO, cât și editorii și numiri Google cum să îmbunătățească conținutul și realizează clasarea corect iar această strategie trebuie înțeleasă și îmbrățișată.
De ce E-A-T este important pentru SEO?
E-A-T presupune că toată informația de pe web trebuie să fie privită ca operând în cadrul a trei concepte cheie care sunt esențiale pentru un conținut de calitate și contează în termeni de poziționarea motorului de căutare. Aceste domenii sunt: Expertiza, Autoritate și încrederea și sunt considerate esențiale pentru crearea unui conținut care să satisfacă căutările Google. Fiecare domeniu joacă un rol important în succesul site-ului dvs. web în căutările Google.
Expertiza – Expertiza face referire la cunoștințele și cunoștințele unei persoane. În termeni de SEO, această expertiză se referă la experiența și specializarea autorilor conținutului, aindite și oportunitățile unice, precum și la modul în care aceste informații sunt prezentate publicului. Conținutul de înaltă calitate, bazat pe experții relevanti și originale va genera clasarea mai mare în căutări.
Autoritatea – Google aspiră la promovarea încrezută a conținutului pe web și este important să aveți încredere în fluxul de informații prezentat. Conținutul de înaltă autoritate provine de la unii dintre cei mai relevanti și respectați experți în domeniu. Acest conținut atorizează datele și informațiile considerate autoritative și prezentate pe diverse platforme. Autoritatea crescută are, de asemenea, bune reacții la conținut, care pot fi un indiciu al unei căutări mai bune.
Credibilitatea – Furnizarea de informații de înaltă credibilitate mass-urilor media și publicului ar trebui să fie mai presus de orice. Nu orice informație pe care o veți prezenta publicului terestru trebuie doar sa fie valabila, dar și verifica(a) si precizata. O platformă care oferă informații fără a face acest lucru nu va reuși să obțină un clasament înalt în căutări.
Cum putem Îmbunătăți E-A-T pentru a crește SEO-ul nostru?
Există mai multe moduri de îmbunătățire a E-A-T și a optimizării SEO și anume:
Alocați Fonduri pentru SEO – În primul rând, trebuie să alocați fonduri pentru SEO și să investiți într-un profesionist SEO pentru a vă asigura că optimizați site-ul pentru motorul de căutare. Investirea în SEO îl va face să vă poziționați mai bine conținutul și implicit, poziționarea pe piață se va îmbunătăți.
Adăugați Conținut autoritar și valoros – Obținerea și menținerea unui conținut autoritar și cu valoare poate permite site-ului dvs. web să atingă un nivel de autoritate și să se clasifice mai bine pe căuta. Scrieți conținut de înaltă calitate și consultați experții relevanti și informații relevante în domeniul respectiv pentru a obține conținut care să reflecte autoritatea și expertiza dvs.
Construiți o Prezență web Profesională – O prezență web profesională poate fi un ajutor important în obținerea unei încrederi mai mari și în a fi clasat pe căutare. Ar trebui să construiți o prezență web solidă care să vorbească despre autoritatea și expertiza dvs. în domeniul respectiv. Utilizarea unor motoare de căutare cum ar fi Google My Business, Twitter, Facebook sau Instagram vă poate ajuta să vă prezentați mai bine conținutul și să vă recomandați publicului.