HubSpot vs Marketo

Atunci când vine vorba de platforme de publicitate și cercetare de piață, succesul unei mărci depinde în mare măsură de optiunile corecte pe care le face în momentul selectării platformei potrivite. Pentru a decide care platformă se potrivește cel mai bine nevoilor și obiectivelor companiei dvs., trebuie să cunoașteți diferențele dintre cele mai importante nume din industrie, HubSpot și Marketo. Acest articol enumera beneficiile și caracteristicile specifice fiecăreia din aceste soluții de marketing de top, precum și avantajele și dezavantajele lor față de una sau alta.

Ce este HubSpot?  

HubSpot este un software de marketing și automatizare pentru companiile mici și mari. Acesta oferă utilizatorilor o suită de instrumente de marketing de marketing, precum o gamă de soluții de marketing digital. Platforma HubSpot este proiectată pentru a ajuta companiile să se conecteze cu clienții lor și să-și automatizeze întregul proces de marketing. Acest software le permite firmelor să utilizeze marketingul și vânzările pentru a crea conexiuni cu clienții și a le ajuta să își atingă obiectivele de afaceri.

Ce este Marketo?  

Marketo este o soluție de automatizare a marketingului și managementului recurentelor, care oferă companiilor instrumente și alte resurse pentru a-și personaliza experiența marketingului. Acest software oferă utilizatorilor instrumente pentru segmentare, automatizarea liniilor directoare de vizualizare, managementul cunoștințelor profunde despre clienți și altele. În plus, soluția conține și fluxuri de lucru inteligente și pronu permite organizațiilor să combine întregul proces de contactare a clienților, să monitorizeze rezultatele și să răspundă la cererile clienților în timp real.

Comparație HubSpot vs Marketo  

Una dintre cele mai dificile sarcini ale activității de marketing este alegerea unei platforme potrivită companiei dvs. În cazul în care alegerea greșită poate afecta activitatea de marketing și duce la rezultate slabe, următorul grafic poate ajuta la evaluarea tuturor beneficiilor și caracteristicilor unice ale fiecăreia dintre platformele HubSpot și Marketo:

Caracteristici:

HubSpot
Marketo

Platforma completă
Da
Da

Soluții de management de CRM
Da
Da

Pentru lansarea produselor și serviciilor
Da
Da

Spectru larg de integrări
Da
Da

Campaniile și relațiile cu clienții
Da
Da

Tool-uri de analiză și măsurare
Da
Da

Instrumente de creare de conținut
Da
Da

Editor de template-uri
Da
Da

Componente de drag and drop
Da
Da

Analytics în timp real
Da
Da

Monitorizarea social media
Da
Da

Beneficiile HubSpot

HubSpot este cea mai bună platformă pentru toate nevoile de marketing. Acesta este proiectat pentru a-ți ajuta compania să se conecteze cu clienții și să-și automatizeze întregul proces de marketing, începând cu crearea conținutului și terminând cu realizarea vânzărilor. Platforma include o suită de instrumente de marketing de marketing, inclusiv o gamă de soluții de marketing digital, pentru a vă ajuta să începeți sau să continuați drumul către creșterea afacerii dvs.

Cea mai valoroasă caracteristica a HubSpot constă în oferirea unor tool-uri pentru crearea și editarea contentului marketing. Aceasta include funcții precum, creare de template-uri pentru a scurta timpul de creativitate, suport pentru optimizare SEO și multe altele. De asemenea, HubSpot oferă o platformă de e-mailing cu tool-uri pentru a îmbunătăți fluxul de lucru și de a crea interacțiuni cu cei mai importanti clienți.

Beneficiile Marketo

Marketo oferă credibilitate și profesionalism companiilor prin oferirea unor instrumente bazate pe tehnologie, livrabile într-un mod intuitiv și organizat. Acest software oferă utilizatorilor instrumente pentru segmentare, automatizarea liniilor directoare de vizualizare, managementul cunoștințelor profunde despre clienți și altele. Avantajul cel mai vizibil al Marketo este că poate ajuta organizațiile să obțină un avantaj competitiv prin îmbunătățirea capacității de a promova produsele lor și de a se pune în contact cu clienții.

Software-ul oferă și un nou nivel de informații despre client și permite companiilor să identifice tendințele segmentului lor de piață și nevoile acestora. Platforma oferă, de asemenea, inteligență artificială pentru a vă conecta la clienții relevanti și vă poate ajuta să vă ajustați conținutul pentru platformele sociale respective. De asemenea, Marketo ajută companiile să optimizeze rezultatele prin alegerea clienților potriviti și oferirea de informații personalizate.