Google Search Console vs Bing Webmaster Tools

Bing și Google Search Console sunt cele mai bune instrumente de monitorizare a traficului web și, prin urmare, este important să știți ce diferențe cercetați în ceea ce privește oportunitățile, proprietățile și limitările fiecăruia. Acest articol va face o comparație cu privire la Google Search Console vs Bing Webmaster Tools pentru a vă asigura că aveți instrumentele necesare pentru a vă maximiza oricare dintre cele două strategii de căutare.

Ce este Google Search Console?   

Google Search Console este un set de instrumente webmaster gratuite oferite de Google pentru a vă ajuta să vă optimizați resursele online, cum ar fi:

• Monitorizarea publicării de pagini și anunțuri în motoarele de căutare
• Visualizarea surselor de trafic și termenii de căutare către pagini
• Răspundere la avizele Google
• Monitorizarea performanței website-ului și rezolvarea problemelor
• Monitorizarea dezvoltatorului instrumentelor

Ce este Bing Webmaster Tools?   

Bing Webmaster Tools este un kit de unelte pentru webmaster gratuit oferit de Bing pentru a vă ajuta să vă optimizați resursele online, cum ar fi:

• Analiza XML site-ului dvs. cu privire la structura și automatizarea sitemap-ului
• Instrument de subliniere a cuvintelor cheie pentru a vă ajuta să optimizați SEO
• Monitorizarea și raportarea erorilor pentru identificarea și rezolvarea problemelor
• Raportarea datelor despre link-uri pentru a identifica sursele de referință externe
• Monitorizarea traficului pentru a vă asigura că vă deserviți vizitatorii și pentru a determina cum apar ele în motoarele de căutare.

Deosebiri in Google Search Console vs Bing Webmaster Tools   

Există câteva diferențe importante între Google Search Console și Bing Webmaster Tools care trebuie luate în considerare atunci când determinați ce opțiune este mai potrivită pentru site-ul dvs.:

Funcționalitate: 

• Google Search Console oferă posibilitatea de a vizualiza cuvintele cheie specifice cu care s-au obținut pozițiile în SERP. Acest lucru vă permite să vedeți exact cum vă regăsiți pe căutările anume și vă ajută să vă optimizați SEO și strategia de conținut.
• De asemenea, Google Search Console oferă opțiuni pentru a vă testa și analiza site-ul dvs., inclusiv să vă verificați sitemap-ul și să vedeți erorile de indexare.
• Pe de altă parte, instrumentele Bing Webmaster permit doar rapoarte despre link-uri și nu există o taxonomie a cuvintelor cheie sau cuvintelor căutate pentru a vă crește șansele de obținere a unei poziții mai mari în SERP.

Design: 

• Bing Webmaster Tools este mai simplu și mai puțin complicat, oferind acces la toate informațiile și rapoartele necesare, astfel încât să poată fi ușor citite și înțelese.
• Pe de altă parte, Google Search Console oferă vizualizări de date mai puternice, dar face mai multă muncă pentru a extrage informațiile semnificative. Are în prezent mai multe opțiuni și opțiuni de citire pentru date.

Afișarea rezultatelor: 

• Google Search Console afișează rezultatele într-un format clar și eficient, astfel încât utilizatorul să poată colecta și analiza datele într-un mod ușor.
• Bing Webmaster Tools oferă, de asemenea, rezultate clare, însă acestea sunt mai puțin detaliate, ceea ce poate face mai dificilă extrașerea informațiilor din datele furnizate.

Alte lucruri care trebuie luate în considerare
În plus față de diferențele funcționale și de design descrise mai sus, diferențele dintre Google Search Console și Bing Webmaster Tools influențează, de asemenea, funcționalitatea și performanța site-ului dvs. și deciziile pe care trebuie să le luați.

Înainte de a decide ce instrumente vă vor ajuta să obțineți rezultatele dorite, luați în considerare următoarele:

• Motivele pentru care doriți să utilizați unul sau celălalt
• Cât timp aveți disponibil pentru a implementa și gestiona o strategie de căutare
• Rata de succes pe care o așteptați în urma executării unei strategii de căutare
• Aplicația sau serviciul online folosit pentru a gestiona traficul pe care ar trebui să-l utilizați
• Tipul de dispozitive pe care utilizatorii le vor utiliza pentru a căuta informațiile

Google Search Console vs Bing Webmaster Tools: Care ar trebui să se folosească?  

Nu există o soluție “cea mai bună” atunci când vine vorba de alegere între Google Search Console și Bing Webmaster Tools, întrucât fiecare oferă avantaje unice. Dacă încă nu știți ce ales, iată câteva sugestii:

• Dacă sunteti în special interesat de a obține mai mult trafic organic, atunci Google Search Console ar fi cea mai bună opțiune.