Google My Business vs Bing Places

SEO-ul investeste in platforme, cum ar fi Google My Business si Bing Places, pentru a-si promova produsele si serviciile. Cand vine vorba de optimizarea SEO, ambele platforme ofera modalitati excelente de a-ti promova afacerile si de a construi reputatia online. Totusi, fiecare are avantaje si dezavantaje specifice si este important sa listam si sa comparam aceste diferente pentru a ajunge la o decizie informata.

Google My Business vs Bing Places – o comparatie detaliata  

Google My Business si Bing Places sunt platforme de business online oferind proprietarilor de afaceri si motoarelor de cautare instrumente prin care pot sa-si promoveze produsele si serviciile. Aceste platforme sunt specifice motoarelor de cautare – astfel, Google My Business se bazeaza pe Google Maps si pe zoomez ulterior pe fiecare localizare in parte, in timp ce Bing Places bazeaza pana la urma pe Bing Maps. Sa discutam acum mai atent avantajele si dezavantajele fiecarei platforme.

Google My Business  

Avantaje:

  1. Optimizare facila si rapida a continutului si creatia listelor de locuri – desi poti modifica datele despre localizari in ambele platforme, exista anumite facilitati de editare pe Goolge My Business care va permite sa optimizati rapid si eficient continutul. De asemenea, prin aceasta platforma puteti sa creati liste cu locatii multiple, prin care se poate gestiona mai usor o retea cu mai multe locatii.

  2. Prezenta solida si extinsa pe piata – Google My Business se concentreaza in principal pe Google Maps si are castigua in termenii de publicitate si vizibilitate. De aceea, este una dintre modalitatile principale prin care subtiaza activitatea profesionala a afacerii in mediul online.

  3. Review-uri online si dinamizarea prin directii – review-urile sunt importante pentru a-ti promova afacerile și Google My Business oferă această facilitate. Acest lucru va permite sa completati un profil mai bun care va aduce publicul de interese apropiate. De asemenea, platforma poate oferii si directii pentru a aduce publicul de interese apropiate direct la locatia dvs.

Dezavantaje:

  1. Jocuri schimbate cu algoritmi – Google schimba frecvent algoritmii pentru platforma sa, ceea ce poate provoca niste tratamente asimetrice ale continutului.