Cum să utilizăm marketingul de conținut audio pentru SEO?

Cum să Utilizăm Marketingul de Conținut Audio pentru SEO  

În lumea marketingului online de astăzi oferim clienților noștri multe modalități de a obține informații. Pe lângă obișnuitul conținut text sau chiar video, conținutul audio a devenit o opțiune sănătoasă și utilitară în strategia de marketing. Conținutul audio poate să faciliteze comunicarea cu clienții și, în mod surprinzător, poate ajuta și cu SEO-ul. 

Marketingul de conținut și de căutare devin din ce în ce mai de invidiat activi, aproape pe parcursul unuia, iar influența audio poate susține performanța și optimizarea căutărilor. Dacă v-ați întrebat cum să utilizați marketingul de conținut audio pentru SEO, acest articol vă va oferi câteva informații practice despre cum să profitați de radio online și podcasturi pentru a optimiza SEO-ul și de a crește popularitatea site-ului.

Ce este conținutul audio și modurile în care poate fi folosit pentru SEO?  

Conținutul audio reprezintă conținutul care se distribuie prin intermediul sunetului, în format diferit de text și video. Exemple de conținut audio ar fi podcasturi, conferințe pe internet și radio online. Conținutul audio poate contribui la SEO prin optimizarea căutărilor din motoarele de căutare printr-o înțelegere mai bună a ceea ce căutătorii căută, mai ales datorită prezenței vocilor umane care furnizează profunzimea acestui conținut. Genul acesta de conținut generează, de asemenea, mai mult engagement cu publicul și de asemenea poate creste numarul link-urilor externe pentru un website sau o pagina web.

De ce ar trebui să folosiți conținut audio pentru SEO?  

Cu toate că conținutul audio a fost folosit pentru a capta auditul pentru mai mult timp, oportunitățile și potențialul sunt adesea ignorate în SEO. SEO-ul a fost sau este în general văzut ca fiind de lucru cu cuvinte cheie, scris și actul de a trage link-uri într-o pagină web. Cu toate acestea, conținutul audio se poate dovedi a fi o modalitate eficientă de a atinge motoarele de căutare, iar asta se datorează următoarelor motive:

  1. Mărește Autoritatea Site-ului:

Un conținut audio foarte bun poate îmbunătăți autoritatea pe care site-ul web este văzut de către motoarele de căutare. Aceasta se datorează faptului că audio poate oferi informații bogate și valoroase despre un anumit subiect, ceea ce motoarelor de căutare le place.

  1. Contribuie la Pagini Web:

Conținutul audio poate consolida și adăuga profunzimea unui website. O bună calitate a conținutului audio îmbogățește și informațiile oferite pe o pagină web, dar și îmbunătățește calitatea acestora în fața unor detectori de căutare.

  1. Câștigă Trafic:

Datorită faptului că conținutul audio este ușor de procesat în comparație cu conținutul text, poate deveni rapid viral și poate câștiga rapid trafic.

  1. Facilitează Comunicarea:

Conținutul audio poate fi folosit ca o modalitate de a comunica mai eficient și mai rapid mesaje și informații importante către publicul țintă și, în același timp, contribuie și la creșterea traficului și a autorității site-ului web. Acest lucru ajută, de asemenea, la creearea de link-uri externe.

Cum se poate utiliza conținut audio pentru SEO?  

SEO-ul poate beneficia de la conținutul audio prin câteva moduri simple.

  1. Podcast-uri:

Podcast-urile pot fi folosite pentru a pune informațiile audio și un website pe aceeași pagină, ceea ce face mai ușor pentru crawlerii motorului de căutare să indexeze conținutul și să-l asocieze cu un anumit site sau web page. În plus, podcast-urile sunt, de obicei, marcate cu savere, tags și denumiri, care folosesc cheiele căutate pentru a ajuta la indexarea conținutului pe Google.

  1. RSS:

RSS poate fi, de asemenea, folosit pentru a afișa podcast-uri sau informații audio și puterea cuvântului cheie. Aceasta face ca RSS-ul să regăsească date și informații audio mai ușor pe internet. Acest lucru va face ca informațiile din podcast-urile dvs. să fie indexate mai rapid de către motoarele de căutare.

  1. Descrierea Clipului Audio:

Descrierea clipului audio trebuie să fie adăugată în snippet-urile motorului de căutare și etichete ale paginii. Descrierea clipului audio trebuie să contaione tag-uri cheie cu informații suplimentare despre conținut și ce se întâmplă în clip. Acest lucru îl va ajuta pe căutător să descopere clipul audio, iar asta se va transforma în mai multe vizite pe site-ul web.