Cum să utilizăm Ahrefs pentru SEO?

Cum sa Utilizam Ahrefs pentru SEO?  

In doar 10 ani, Ahrefs a devenit una dintre cele mai usor de utilizat si puternice instrumente SEO pe care le poti folosi. Ahrefs oferă o industrie clienților sai de instrumente care alătură analiza SEO și competitivă pentru a ajuta site-urile să atinga mai mult trafic.

Dupa cum arata industria SEO-ului, din ce in ce mai multi oameni se bazeaza pe diferite tool uri pentru a-si atinge obiectivele. Tool-ul SEO Ahrefs se poate dovedit a fi unul dintre cele mai bune instrumente SEO din lume și este large folosit pentru a obține mai mare vizibilitate și trafic pe site-urile web.

Dar, cum e posibil sa folosim Ahrefs pentru a ne protejat site-urile? Acest articol are ca scop sa explice in amanunt cum putem economisi timp si resurse prin folosirea corecta a Ahrefs.

Ce este Ahrefs?  

Ahrefs este un sistem complet de SEO web care poate fi folosit pentru a monitoriza vizibilitatea SEO, cuvintele cheie, reclama, observa backlink din site-uri vis-a-vis de competitori si multi altii. Acestea sunt cateva dintre lucrurile pe care Ahrefs le vinde.

Ahrefs este, printre altele, un tool de link building care pregătește o strategie eficientă pentru maximizarea valorii backlink-ului pentru o anumită cantitate de copii și trafic. Aceasta face ca marketingul digital, auditarea site-ului și link-building-ul să devină mai ușor.

Cum sa utilizam Ahrefs pentru SEO?  

  1. Localizarea Cuvintelor Cheie Potrivite

Ahrefs are propriul lor instrument „Cuvinte cheie Explorer” ce ajuta la identificarea cuvintelor ce se potrivesc domeniului. Acesta va estimeaza traficul organic, concurenta si strategia de crearea de conținut. in plus, Acesta va cauta cuvintele cheie pentru locatiile ta și pentru limbile straine.

  1. Analiza Concurentei

Daca doriti sa va cresteti vizibilitatea online si sa aveti un flux constant al traficului pe site-ul web, analiza concurentei este un factor cheie. Cu ajutorul Ahrefs, puteti scruta competitia si afla cu cuvinte cheie competitia se bazeaza, de asemenea, pe backlink-urile pe care le poti imita.

  1. Analiza Backlink-ului

Ahrefs asigura backlink-uri site-ului tau prin culegerea și gestionarea informațiilor privind backlink-urile. Acesta oferă informații detaliate despre site-urile care lega catre un anumit site si lista cu cuvinte cheie si alte informatii care pot face ca site-ul sa aiba plasari mai bune pe clasamentele Alexa si MajesticTrust. Acesta ofera, de asemenea, o lista uriasa de backlink-uri care vei putea folosi si tu.

  1. Urmarirea Referral Traffic

Referral Traffic poate fi urmarit cu un plan de baza in Ahrefs. Cu ajutorul Ahrefs, puteti identifica sursele de trafic pentru site-ul si proteja site-ul de spam. De asemenea, puteti folosi Ahrefs pentru monitorizarea site-ului dvs. pentru a depista erori referitoare la trafic si multi altii.

  1. Monitorizarea Si Mentenanta

Cu ajutorul tool-ului Alerts, puteti sa setati anumite parametri in Ahrefs pentru a va notifica daca s-a intamplat un incident pe website sau cand au aparut anumite modificari. Acest aspect ajuta la economisirea timpului, a resurselor si a banilor necesari pentru a gasi poriunea de website care se simte si sa se asigure ca site-ul dvs. nu scade in clasament.

  1. Analiza Branding-ului și a Mesajelor

Folosind Ahrefs, puteti verifica cum este site-ul dvs. perceput, care sunt mesajele principale si cum influenteaza publicul lor. Cu Ahrefs, puteti avea un ghid asa cum arata experienta sortit si ce influenteaza publicul sortit. Acesta va va ajuta sa analizati site-ul si sa modificati structura web pentru a creste vizibilitatea site-ului.

Ahref este unul dintre cele mai puternice instrumente SEO, cu ajutoare leu te void ajuta sa obtii mai mult trafic pentru site-ul tau. Acest lucru este valabil cu conditia sa sti cum sa acorzi atentie si sa-l folosesti in mod corect.

Pentru a va pastra site-ul optimizat, este important sa folositi instrumentele corecte si sa faceti analize corecte prin utilizarea unor subseturi precum Ahrefs. Acesta va va permite sa economisiti resurse si sa aflati informatii relevante despre competitori.

Folositi aceste informatii si folositi-le in avantajul vostru pentru a vedea cum va schimba acesta imaginea si traficul site-ului. Important este sa aveti grija la servere, pentru a evita scaderea ranking-ului si aflarea de concluzii eronate prin utilizarea unor instrumente SEO, cum ar fi Ahrefs.