Cum să-ți optimizezi profilul Google My Business pentru SEO?

Cum să-ți optimizezi profilul Google My Business pentru SEO?

Starea de acasă și perioada de izolare au accelerat transformarea părții digitale a afacerii. În special, interacțiunea online dintre clienți și comercianți a crescut pe măsură ce vânzările se mutau de la magazine la platforme și aplicații. Dacă ați decis să vă aliniați tendinței digitale și să faceți rost de clienți digitali noi, profilul Google My Business poate fi un atu.

Google My Business este un serviciu gratuit oferit de Google, care vă permite să vă prezentați informațiile afacerii la cererea locală, permitând potențialilor clienți să vadă informațiile de bază, cum ar fi coordonatele, orele de programare și produsele și serviciile specifice pe care le oferiți.

Prin urmare, optimizarea profilului Google My Business pentru SEO este o formă puternică de marketing online, care nu trebuie ignorată. Utilizând profilul Google My Business, marca ta se poate poziționa mai bine în motoarele de căutare, ceea ce poate duce la creșterea vizibilității tale și, în cele din urmă, la creșterea vânzărilor.

Dacă sunteți interesat de optimizarea profilului Google My Business pentru SEO, iată câteva sfaturi utile și recomandări pentru a vă optimiza profilul pentru a obține rezultate optime.

  1. Creează un profil Google My Business

Pentru a-ți îmbunătăți poziționarea în motoarele de căutare prin intermediul profilului Google My Business, în primul rând trebuie să creezi un profil.

Asta înseamnă să completezi corect informațiile aferente afacerii, cum ar fi adresa, orarul de funcționare, numărul de telefon și informațiile despre produsele și serviciile oferite.

De asemenea, asigurați-vă că adăugați informații exacte și corecte. Google pune mare accent pe informația furnizată, astfel încât, dacă adună informații corecte despre afacerea ta, profilul tău se va poziționa mai bine în motoarele de căutare și constant va fi îndeplinită misiunea ta de brand awareness.

  1. Completați profilul

După crearea profilului, următorul pas pe lista pentru optimizarea SEO prin Google My Business este completarea profilului.

Acum începe partea interesantă: adăugarea de fotografii de bună calitate, listarea produselor și serviciilor tale preferate, publicarea postărilor de produse, crearea unui profil de antreprenor sau dacă aveți site-ul, adăugarea lui la profil.

Lista serviciilor pe care le oferiți și descrierea produsului sunt, de asemenea, importante. Dacă doriți ca produsele și serviciile oferite să fie afișate înaintea concurenței, includeți un conținut optimizat SEO. Bineînțeles, acesta trebuie să conțină cuvinte-cheie potrivite pe care Google și alte motoare de căutare le-au identificat drept relevante pentru afacerea dvs.

  1. Interacționează cu clienții

Interacțiunea cu clienții este una dintre cele mai impresionante caracteristici ale profilului Google My Business. De asemenea, o interfață optimizată SEO poate ajuta la îmbunătățirea performanței site-ului în motoarele de căutare.

Acest lucru poate fi realizat, de exemplu, în mod deliberat primind și răspunzând la recenzii. Aceste recenzii pot funcționa ca un succint al sentimentelor pozitive și negative transmise de către clienții vechi și noi.

Răspunzând la recenzii, vă puteți arăta recunostința față de clienții satisfăcuți, oferindu-vă oportunitatea de a construi o relație mai puternică cu clienții, atât prin valorizarea produselor și serviciilor, cât și prin eliminarea experiențelor negative.

De asemenea, poți folosi postările pentru promovarea produselor sau serviciilor și pentru a promova campaniile și competițiile tale.

  1. Fusionează profilurile duplicate

Atunci când vorbim despre promovarea brandului pe Google, peste tot și oricum apare subiectul profilurilor duplicate. Aceste profiluri apar, de cele mai multe ori, din cauza autorizațiilor eronate și pot urmări motive comerciale.

Una dintre cele mai importante recomandări SEO legate de Google My Business este să vă asigurați că aveți proprietate asupra unui singur profil, pentru a nu dilua referințele din automotorul de căutare și pentru a evita potențialele duplicate ale motoarelor de căutare.

Pentru a rezolva această problemă, puteți utiliza instrumentul de administrare a locației pentru a vedea dacă există profiluri duplicate și să le eliminați.