Cum să-ți îmbunătățești vizibilitatea în rezultatele motoarelor de căutare locale?

Aproape toată lumea folosește motoare de căutare astăzi, pentru a găsi servicii sau produse în orașul lor. Cercetări recente au arătat că 90% din căutările pe motoarele de căutare au sau duc la un rezultat local. Cu toții știm că companiile locale sunt competitive și că acestea trebuie să adopte soluții de optimizare SEO pentru a se menține competitiv. Îmbunătățirea vizibilității în rezultatele motorului de căutare local te poate ajuta să obții mai multe clienți.

În acest articol, vom discuta despre ce înseamnă o vizibilitate bună în motoarele de căutare locale și cum poți îmbunătăți acest lucru pentru ca afacerea ta să se convinga mai mult.

Definirea localizării

Localizarea înseamnă furnizarea de informații despre organizația sau locația ta pentru optimizarea căutărilor și afișării în motoarele de căutare. Motoarele de căutare localizate oferă rezultate specifice la căutările cu profil local. Cu căutări specificate, cum ar fi „pizza livrată în Philadelphia”, va apărea în rezultate o listă a magazinelor locale de pizza, care oferă livrări.

Localizarea joacă un rol important în construirea optimizării SEO la nivel local pentru bunurile sau serviciile dvs. și este vital pentru afaceri care nu sunt limitate la un număr de locații.

Importanța SEO la nivel local

Cu SEO local, afacerea ta poate fi identificată mai ușor și își poate mări potențialul, obținând mai multi clienți și, în cele din urmă, mai multe venituri. Deoarece majoritatea consumatorilor folosesc acum motoarele de căutare pentru a-și găsi produsele și serviciile în apropierea lor și își fac deciziile pe baza informațiilor disponibile în rezultatele motilor de căutare locale, trebuie să vă asigurați că puteți fi găsit când cineva încearcă să vă găsească online.

SEO la nivel local nu ar trebui să fie considerat ca o opțiune. Aceasta este o necesitate pentru oricine care vrea să joace pe piața locală. SEO la nivel local ajută la creșterea vizibilității site-ului și crește Google ranking. Aceasta te ajută, de asemenea, să îmbunătățești vizibilitatea pe rețelele sociale și să te regăsești în motoarele de căutare notorii, cum ar fi Google și Yahoo și în alte baze de date.

Cum poți îmbunătăți vizibilitatea ta locală în rezultatele motoarelor de căutare

Unul dintre cele mai bune moduri de a-ți îmbunătăți vizibilitatea locală în motoarele de căutare este să ai un „mindset” local. Concentrează-te pe termeni cheie și cuvinte relevante pentru afacerea ta, pe scurt, folosește strategii SEO la nivel local și încercând să te conectezi cu rezultatele motoarelor de căutare, cum ar fi listarea comportamentală locală și menținerea legitimei tale.

Iată câteva dintre principalele strategii SEO la nivel local pe care le poți folosi pentru a-ți îmbunătăți vizibilitatea în motoarele de căutare locale:

• Creează un sit web local
Făcând acest lucru, vei furniza oastră o identitate online locală și vei avea ocazia să faci referire la locația ta, precum și la serviciile și produsele tale. Site-ul tău web ar trebui să includă informații despre localizare, cum ar fi adresa ta, numerele de telefon și harta locală.

• Crează un profil local pe Google My Business
Odată ce ai verificat localizarea pe Google, vei beneficia de mai multă vizibilitate în rezultatele motoarelor de căutare locale și vei oferi clienților informații cum ar fi adresa, programare, servicii.

• Luaţi în considerare optimizarea hărții
Poți îmbunătăți vizibilitatea locală prin îmbunătățirea rezultatelor pe hărți. Optimizarea hărților ajută la îmbunătățirea listării dvs. în hărți, ceea ce poate duce la mai mult trafic și mai multe vizite ale clienților.

• Crează profiluri localizate pe rețelele sociale
Avem o mulțime de rețele sociale astăzi, cum ar fi Facebook, Twitter și Instagram, care au devenit un canal excelent pentru a promova afacerea ta. De asemenea, poți să iei în considerare și alte locații online precum Yelp, Merchant Circle, și altele de acest gen, pentru a-ți promova profilul de afacere locală.