Optimizarea pentru SERP features poate fi presărată printre alte tactici de SEO pentru a obține mai multă vizibilitate în SERP-uri și pentru a-i stimula pe utilizatori să acceseze site-ul dvs., oferindu-le informații relevante și adaptate nevoilor lor. Acest articol va prezenta de ce ar trebui ia în considerare SEO SERP Features în strategia ta, differentele dintre SERP Features și strategiile SEO tradiționale și mai multe sugestii despre cum poți include această tactică în strategia ta SEO.
Ce sunt Caracteristicile SERP?
Caracteristicile de motoare de căutare de rezultate de pagină (SERP) sunt elemente vizuale sau interacțiuni care îmbunătățesc afișarea Rezultatelor de căutare și oferă utilizatorilor informații ușor de utilizat și accesat. Caracteristicile SERP se concentrează pe a face ca căutările să fie cât mai relevante și cât mai utile și cuprind susceptibile la schimbare, elemente precum:
• Rezultatele de Afișare Vizuala (VDHR)
• Prezicerea cuvintelor cheie
• Sugestii laterale sau sugestii de căutare
• Notificări de mesaj și de autentificare
• Rezultatele Featured Snippet
• Snippet Rich
• Obiecte diferite în seară
• Resultatele locului
• Unități Quick Answer
• Rezultatele Comparații
• Liste de Produse
De ce ar trebui să ia în considerare SEO SERP Features în strategia ta?
SEO SERP Features poate fi un factor esențial pentru a obține trafic relevanți și mai multă interactivitate și acoperire SEO, motiv pentru care este important să încorporeze această tactică în strategia ta SEO.
Iată câteva motive asupra de ce ar trebui să iei în considerare o optimizare SEO SERP:
Îmbunătățesc experienta utilizatorilor:
Pentru prima dată când un utilizator caută un termen în căutare, cel mai probabil va obtine informații despre acea căutare mult mai ușor dacă aceasta este optimizată pentru SERP Features. Acest lucru facilitează accesarea și reduce timpul de descoperire a informatiilor necesare pe care le cauta, crescând astfel șansa ca utilizatorul să revină pe site-ul web.Iți poți marca locația:
O dată ce au obținut decalajul creat de naturală în optimizarea pentru SERP features, poți afisa rezultatele locale direct pe SERP-urile căutării, ceea ce contribuie la a crea conștientizarea și poziția în fața compentitorilor.Poți atrage și mai mulți oameni:
Optimizarea acestor elemente ale SERP crește probabilitatea de a fi selectat de către utilizator sunt mai mari decât simpla optimizare pentru SEO tradițională.Poți rezolva anumite îngrijorări ale utilizatorilor:
Când încorporezi SERP feature, poți oferi rapid și pe scurt soluții la anumite îngrijorări ale cumpărătorului pe care le-ar putea avea în ceea ce privește produsele și serviciile pe care tu îi oferi.
Cum să optimizezi pentru Taracteristici SERP în strategia ta SEO
Acum că știi ce sunt Caracteristicile SERP și câteva avantaje ale optimizării lor, urmatoarele sugestii te vor ajuta sa încorporezi această tactică în strategia ta SEO.
- Monitorizează trendurile SERP relevante
În primul rând, urmărește răspunsurile SERP pentru termenii relevanti cercetați de către căutători. Monitorizarea trendurilor SERP se poate face folosind instrumente precum Google Trends sau Sistemul de Monitorizare a Volumului de Căutare (Search Volume Monitor) și poate fi cât se poate de util pentru a determina șansele tale de a ajunge și mai sus în în căutare, prin optimizarea corespunzătoare pentru Caracteristici SERP.
- Asiguraţi-vă că aveţi optimizarea de bază pentru SEO în regulă
Înainte de a optimiza pentru Caracteristici SERP, asigurați-vă că toate elementele esențiale sunt în regulă, cum ar fi elementele din pagina web și datele cu conținut. Acestea ar include:
• Titlurile meta
• Meta descrierile
• Url-urile
• Textul de navigare
• structura și structura paginii
• Densitatea cuvintelor cheie
• Ușurința de navigare
• Imagini și legături pe pagini
• Secțiunea Robor
- Optimizează-ți conținutul pentru a răspunde la cele mai des întrebate întrebări:
Vei avea nevoie de un conținut optimizat SEO creat relvant cu cuvinte cheie și expresii cheie pentru a obține nivelul de optimizare necesar pentru a câștiga Feature Snippets sau rich snippets.
Când optimizezi conținutul, asigură-te să răspunzi la întrebările frecvente ale cercetătorilor și să faci referire la acele câteva cuvinte cheie și expresii cheie pe care le naționali în scopul participării la aceste Caracteristici.