Optimizarea pentru căutarea vocală poate fi unul dintre cele mai eficiente moduri de a profita de motorul de căutare Google și de a aduce trafic relevant de calitate pe site-ul dvs. web. Pentru numeroasele beneficii pe care le oferă ceea ce ține de SEO, utilizarea unei căutări vocale se află în plină desfășurare.
Dacă sunteți pe punctul de a începe să integrați optimizarea pentru căutarea vocală în strategia SEO a site-ului dvs. web, iată câteva puncte cheie care să vă ajute să vă desfășurați campania.
Ce este căutarea vocală?
Căutarea vocală se referă la actul de a găsi informații prin intermediul vorbirii și nu al tastării către un motor de căutare. Când utilizatorii completează căutarea lor vocală, un motor de căutare din spatele scenei transformă vorbirea lor în cuvinte cheie gata să utilizeze.
De ce este importantă optimizarea pentru căutarea vocală?
Organizarea căutării vocale este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le poți face pentru a te asigura că conținutul tău are șanse mai bune de a apărea în rezultatele căutării vocale. Motivele pentru care ar trebui să vă optimizați site-ul pentru căutarea vocală includ următoarele:
• Căutarea vocală este în creștere. Ținând cont că mai mulți și mai mulți oameni încep să utilizeze căutarea vocală, aceștia devin cu atât mai puțin dependenti de tastare. Abilitatea de a optimiza site-ul tău pentru căutarea vocală va asigura că conținutul tău va fi prezent în rezultatele arătate într-un mod optimal.
• Căutarea vocală aduce trafic organic. Optimizarea pentru căutarea vocală vă poate ajuta să atrageți trafic relevant și să vă îmbunătățiți vizibilitatea și clasamentul în rezultatele căutării.
• Puteți obține informații și necesități mai specifice. Căutarea vocală este, în mare parte, mai detaliată și mai specifică decât cea scriptică. Răspunsul la una dintre căutările dvs. vocale poate fi titlul exact al unui articol relevant, ceea ce înseamnă că ai putut obține informațiile exacte de care aveai nevoie.
Devino în creștere! Diverși furnizori de tehnologie SEO anticipă că vocea va deveni motorul care guvernează mai bine de jumătate din toate căutările efectuate pe Google. Aceasta înseamnă că dacă optimizați corespunzător pentru căutarea vocală, veți contribui la obținerea maximum din ceea ce ține de SEO pe parcursul acestui an.
Cum să optimizezi pentru căutarea vocală în strategia ta de SEO
Utilizare cuvinte cheie relevante și adecvate – Când vorbim despre optimizarea pentru căutările vocale, cuvintele cheie sunt critice. Cuvintele cheie sunt propoziții sau fraze pe care utilizatorii le utilizează atunci când își formulează cererea către căutarea lor vocală. Aceste cuvinte cheie nu sunt simple cuvinte ca în căutările standart, vor fi considerată o propoziție sau o întrebare.
Acordați o atenție specială cuvintelor cheie și frazei de mare – Cuvintele cheie și frazele de mare sunt foarte importante în optimizarea pentru căutările vocale. O ceea ce ține de SEO bun va include cu siguranță cuvintele cheie și frazele cheie cele mai importante în titluri și subcapitole. Asigurați-vă că utilizați cuvintele cheie relevante și adecvate în titlu și subcapitole pentru a vă asigura că conținutul dvs. este pe punctul de a apărea în rezultatele căutării vocale Google.
Utilizați optimizează sunetul corect și denotați în mod corespunzător – De asemenea, SEO-ul vocal implică un ton ușor diferit față de SEO-ul scriptic tradițional. Una dintre principalele diferențe este folosirea unei sonorități mai personale și mai amabile.
Optimizați-vă crearea de conținut deoarece aceasta este modalitatea prin care puteți asigura că trimiteți sunetul corect către utilizatori. Utilizați cuvinte cheie specifice și memorați să aduceți un ton de conversație naturale, care asigur apiectul natural și interacțiune intuitivă care vine împreună cu utilizarea unui motor de căutare vocală.
- Denotați textul alternativ și descrierile imaginilor – Când vine vorba de SEO vocal, textul alternativ și descrierile imaginilor sunt de asemenea importante. Utilizarea unui text alternativ și a descrierilor adecvate, denotați imagini pentru a ajuta motorul de căutare să înțeleagă mai bine ce găsește pe pagina dvs. web.