Cum să îmbunătățim densitatea cuvintelor cheie fără a supraoptimiza?

Densitatea cuvintelor cheie, adică proporția în care sunt folosite cuvintele cheie în pagină, reprezintă cu adevărat un factor important în optimizarea SEO. Cuvintele cheie sunt cheia către succesul de pe motorele de căutare, iar o densitate cuvintelor cheie pozitivă vă va ajuta să vă puneți site-ul pe prima pagina. Odată ce ați găsit cuvintele cheie potrivite pentru domeniul dvs., este important să le folosiți în mod corectpentru a vă menține poziția în rezultatele de căutare și a evita una dintre cele mai frecvente greșeli ale SEO – supraoptizarea.

Ce fel de consecințe are supraoptizarea?  

În termeni simpli, supraoptizarea se referă la umflarea conținutului unui site cu cuvintele cheie, ceea ce duce la conținut nesatisfăcător pentru utilizatori și motorele de căutare. Dacă folosiți prea multele cuvinte cheie pentru site-ul dvs., acest lucru poate fi descoperit de motorile de căutare și penalizat. Acest lucru va împiedica site-ul dvs. să apară pe prima pagină a rezultatelor de căutare.

Cum putem ține cont de densitatea cuvintelor cheie fără a supraoptimiza?  

Chiar și dacă este important să aveți o densitate cuvintelor cheie crescută, este, de asemenea, esențial să evitați supraoptimizarea. Următoarele sunt câteva modalități în care vă puteți asigura că nu supraoptimizați când decideți să folosiți cuvintele cheie în conținutul dvs.

  1. Densitatea cuvintelor cheie trebuie să fie naturală

Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă asigurați că densitatea cuvintelor cheie este organică și naturală. Conținutul dvs. trebuie să fie relevant pentru căutarea, iar cuvintele cheie trebuie să se potrivească în mod natural în conținutul dvs. Când folosiți cuvinte cheie, este important să vă asigurați că nu le strică sunetul și fluxul în conținutul dvs. și că plasează cuvintele cheie în mod strategic, astfel încât să fie folositoare pentru cititori.

  1. Utilizați sinonime și variante ale cuvintelor cheie

Utilizarea sinonimelor și a variantelor cuvintelor cheie este un mod eficient de a evita supraoptizarea. Aceste cuvinte cheie alternative oferă un imbold SEO similar, fără a afecta calitatea conținutului dvs. De asemenea, este recomandat să utilizați mai multe variante ale cuvintelor cheie și sinonime, astfel încât să se potrivească cu intențiile căutătorilor și să fie ușor de identificat de către motorul de căutare.

  1. Utilizați procentajul potrivit al cuvintelor cheie

Acest lucru poate fi un pic tricky, deoarece există diverse puncte de vedere cu privire la numărul minim și numărul maxim necesar pentru a vă asigura că nu supraoptinați. Un consens general este să folosiți între 1-3 procente din cuvintele cheie în orice contenuenu este recomandat să depășiți acest procent.

De asemenea, pentru că majoritatea motoarelor de căutare acordă atenție limbii tălmăcite de la o limbă la alta, unde limba prezintă diverse limbi, este recomandat să folosiți un singur procentaj al cuvintelor cheie pentru fiecare limbă a conținutului dvs.

  1. Optimizați cuvintele cheie în partea superioară

Ar trebui să vă asigurați că majoritatea cuvintelor cheie sunt plasate în partea de sus a paginii și a tuturor titlurilor. Un studiu efectuat de Seth Besmertnik, cofondatorul Conductor, arată că între 19 și 21% din cuvintele cheie trebuie să facă parte din titlu.

De asemenea, ar trebui să vă asigurați că cuvintele cheie sunt folosite în titluri și subtitluri, precum și în primul paragraf și în articolul dvs. Majoritatea motoroilor de căutare acordă atenție primei pagini, așa că asigurați-vă că cuvintele cheie pozitionate în partea de sus țintesc subiectul articolului dvs.

  1. Evitați cheile cuvintelor exacte

Utilizarea cuvintelor cheie exacte poate fi destul de tentant, mai ales când doriți să mențineți un procentaj cât mai mare al cuvintelor cheie în conținutul dvs. Cu toate acestea, vă sfătuim să evitați utilizarea prea multor cuvinte cheie exacte pentru a evita ca motorul de căutare să vă consideră ca facând spam.