Cum să îmbunătățim conținutul pentru SEO?

O dată cu creșterea continua a numărului de utilizatori ai internetului și a conținutului publicat pe web, optimizarea pentru căutări (SEO) nu mai este un „lux” – dimpotrivă, a devenit o necesitate absolută. Proprietarii de website-uri și persoanele care se ocupă de promovarea și marketingul online trebuie să știe cum se optimizează conținutul pentru căutare, în special conținutul pe baza căruia s-a lansat website-ul. Această publicație vă va prezenta pe larg câteva metode și practici avansate de îmbunătățire a conținutului SEO.

Ce este SEO și cum afectează conținutul?   

SEO – sau motorul de căutare, se referă la practicile și strategiile folosite pentru a obține vizualizări și trafic pe website-ul respectiv. Optimizarea SEO poate fi de asemenea folosită pentru a crește clasarea site-ului pe anumite cuvinte cheie pe motorul de căutare. Aceste practici SEO, constau din o varietate de activitati, de la temdimenta de conținut și link-uri de întoarcere, până la îmbunătățirea vitezei de încărcare a paginii.

Deși SEO implică mai mult decât conținut (ca și optimizare a site-ului și de link-uri externe), conținutul jucă un rol vital în procesul de optimizare SEO.

De ce contează conținutul SEO?   

Dacă temeiul unui site web este lipsit de elemente SEO, atunci site-ul va beneficia în mai mică măsură de vizualizări și/sau trafic pe paginile sale. Degeaba introduci paginile tale în rezultatele căutării dacă tema conținutului său nu se potrivește căutărilor. Conținutul SEO prezinta cheile de captare a publicului și a folosirii optimale a rezultatelor căutării.

Prin urmare, proprietarii de site-uri web trebuie să se asigure că conținutul postativ, care reprezintă website-ul și produsele, și / sau serviciile lor, sunt surprinzător de optimizate pentru căutare. Iată câteva sugestii și sfaturi pentru a optimiza conținutul pe baza unor strategii și practici avansate de SEO:

  1. Creați un conținut de bună calitate – Primul pas pentru a îmbunătăți conținutul SEO este punerea la punct a strategiei pentru scrierea conținutului. Content marketing-ul, sau produserea conținutului de bună calitate, a devenit un proces obișnuit pe website-urile web. Scopul principal al aceastui my este de a oferi publicului informații de încredere și conținut interesant. Acest lucru ajută și la maximizarea conștientizării produselor și sau serviciilor tale prin stimularea curiozității cururbiensor, așa încât să acționeze în legătură cu acestea.

Acest conținut de calitate trebuie să răspundă întrebărilor și curiozităților publicului. Un conținut bine scris prezintă și oferă informații relevante despre obiectul discutat, iar acestea sunt foarte importante și utile pentru cititor. Conținutul de bună calitate trebuie să fie și interesant, astfel încât cititorii și vizitatorii să te distingă și să revină pe website-ul tău.

  1. Utilizați cuvinte și fraze cheie – Dupa ce conținutul și temele au fost stabilite, următorul pas al optimizării SEO pe baza acestui conținut va fi folosirea cuvintelor și frazeleor cheie. Aceste cuvinte cheie și cuvinte de apel vor fi folosite și alte locuri pe website-ul tău, cum ar fi titlu, meta descriere, pagina de start, etc.

Cuvintele cheie sunt orice cuvinte sau fraze pe care vizitatorii tăi le pun în căutare. Aceste cuvinte cheie ajută la indexarea motorului de căutare și la obținerea accesului la website-ul tău, prin căutarea directă intr-un motor de cautare, cum ar fi Google sau Bing.

De obicei, cuvintele și frazele cheie relevante sunt cele mai relevante căutărilor și produselor pe care le oferi pe website-ul tau. Este important să se reducă pe cât se poate, cantitatea de cuvinte cheie ce rămase pentru a optimiza și mai bine conținutul. O idee bună este folosirea mai multor sinonime pentru aceleași cuvinte sau fraze cheie. De exemplu, dacă poftposești să promovezi un produs digital, mota cheie relevantă poate fi „descărcare de produs digital” în loc de „download de produs digital”.

  1. Optimizați titlurile și numele fișierelor – Odată ce cuvintele și frazele cheie pot fi identificate, următorul pas al optimizării SEO este optimizarea titlurilor ( = denumirile) paginilor și numelor fișierelor. Titlul unei pagini poate fi considerat ca fiind un simbol sau indiciu pentru paginile tale, iar numitel fişierelor pot fi considerate ca fiind un indiciu referitor la conținutul lor.