Cum să faci cercetare de cuvinte cheie pentru strategia ta de SEO
Când cauți soluții pentru a-ți îmbunătăți traficul și poziționarea pe motoarele de căutare (SEO), o parte importantă o joacă cercetarea de cuvinte cheie. Cercetarea de cuvinte cheie poate fi o sarcină complexă, dar încurajați-vă și să știți că atunci când faceți cercetare de cuvinte cheie, veți obține performanța SEO pe care v-o doriți și vi se vor îmbunătăți șansele de a atinge publicul dorit și de a oferi conținutul necesar. Acest lucru poate fi făcut chiar și cu principalii competitori ai dumneavoastră.
Prin cercetarea de cuvinte cheie vei fi mai pregătit pentru a îmbunătăți performanțele SEO și a atrage traficul necesar site-ului tău. În acest ghid, veți afla cum să vă puneți în valoare eforturile de cercetare de cuvinte cheie și să vă concentrați pe acele cuvinte cheie care vă vor oferi cele mai multe beneficii.
Ce sunt cuvintele cheie?
Înainte de a lua în considerare cercetarea cuvintelor cheie, este important să înțelegem ce sunt cuvintele cheie. Cuvintele cheie sunt acele cuvinte și expresii care le folosește oamenii atunci când caută pe motoarele de căutare precum Google, Yahoo și Bing. Cu cât sunt mai relevante cuvintele cheie pentru conținutul site-ului dumneavoastră, cu atât mai mult pot fi folosite pentru a căuta ceva. Pentru a înțelege mai bine cuvintele cheie, este important să vă concentrați pe intenția de căutare – acea nevoie subiacentă a oamenilor de a găsi informații pe care le caută.
Importanța cercetării cuvintelor cheie
Cercetarea cuvintelor cheie este o parte fundamentală a oricărei strategii SEO. Este un proces important pe care trebuie să îl începi înainte să optimizați orice conținut care poate fi folosit pentru campaniile SEO. Cuvintele cheie nu sunt doar ceea ce căutătorii tastă atunci când utilizează cuvintele cheie în motorul de căutare. Acestea sunt și esența unui conținut spre care se adresează publicului.
Cercetarea cuvintelor cheie este utile pentru ca ajută la îmbunătățirea clasamentului paginii, menținerea conținutului relevant pentru utilizatorii de căutare și poate chiar crearea de conținut centrat pe cuvintele cheie. Cu cercetarea cuvintelor cheie, veți înțelege ce tip de conținut poate fi util pentru publicul dumneavoastră țintă.
Cum se poate face cercetarea cuvintelor cheie
Un bun loc pentru început ar fi scrierea unei liste cu cuvintele cheie și expresiile pe care le considerați că ar trebui să le folosiți. Acestea pot fi atât cuvinte cheie de bază cât și cuvinte cheie derivate. Trebuie să luați în considerare contextul, intenția și modul în care utilizatorii ar putea să le utilizeze.
După ce ați finalizat lista dumneavoastră cu cuvintele cheie, următoarele etape constau în completarea cercetării cu informații mai pertinente. Există o mulțime de resurse pe internet care vă pot ajuta să înțelegeți ce sunt cercetările de cuvinte cheie și cum să le folosiți. Înainte să începeți cercetarea cuvintelor cheie, trebuie să vă planificați.
Acest pas poate fi foarte important, deoarece vă oferă planul de bază pentru cercetarea cuvintelor cheie. În acest stadiu, trebuie să vă gândiți la factorii cheie care determină ce cuvinte cheie și expresii vor fi mai bine pentru site-ul dumneavoastră . Acestea pot include factori precum domeniul dvs., audiența țintă, competiția și abordarea conținutului.
Apoi trebuie să faceți o cercetare a pieței. Când faceți acest pas, va trebui să vă documentați despre acea anumită industrie și să învățați cum ar putea arăta o strategie completă de SEO. Aceste lucruri vă pot ajuta să găsiți trendurile pieselor pe care le puteți folosi pentru a atrage mai mult trafic către site-ul dvs..
Utilizarea cuvintelor cheie pentru a face strategii
Atunci când vă documentați despre acea anumită industrie, veți dori să vă concentrați pe principalii competitori ai dumneavoastră. Utilizați statisticile și datele lor pentru a înțelege mai bine ce cuvinte cheie doresc să optimizeze și cum acestea sunt structurate în strategiile lor de SEO.