Stiti care este cea mai buna strategie de marketing digital pentru a atrage mai mult trafic pe site?
Iata un indiciu – indiferent la ce strategie va ganditi in acest moment, raspunsul este gresit.
Asta pentru ca nu exista o strategie unica, miraculoasa de a atrage mai mult trafic pe site intr-un mod sustinut.
Sigur, exista unele metode mai bune decat altele daca ne referim strict la afacerea dumneavoastra, dar asta nu inseamna ca trebuie sa va incredeti exclusiv in aceasta strategie.
Iata de ce …
Daca va bazati doar pe SEO sau doar pe publicitate sau doar pe social media marketing sau doar pe orice alta metoda de a atrage mai mult trafic pe site si de a genera vanzari pentru afacerea dumneavoastra, atunci iata un pont: sunteti extrem de vulnerabil.
Ce se intampla daca Google face la un moment dat o modificare de algoritm si site-ul dumneavoastra cade brusc de pe prima pagina si ajunge in abis pe pagina 10 in rezultatele motoarelor de cautare? Sau ce se intampla daca apar noi agentii de publicitate pe piata si schimba cartile in ceea ce priveste costurile, iar dumneavoastra pierdeti din profituri? Sau daca Facebook nu mai livreaza dintr-o data toate mesajele directionate spre clientii dumneavoastra (Nu e un cosmar imposibil. Acest lucru s-a intamplat deja!).
Ei bine, daca aveti tendinta de a va increde exclusiv intr-o anumita metoda, cel mai probabil va expuneti business-ul unui risc major.
Deci raspunsul la aceasta problema potential cu final nefericit ar trebui sa fie destul de evident: trebuie sa puneti punctul pe diversificarea marketingului!
In termeni de investitii, antreprenorii stiu regula diversificarii portofoliului. Niciodata nu ar trebui sa investiti toti banii de care dispuneti intr-un singur titlu sau o singura obligatiune. E mult prea riscant! Sigur, ati putea sa dati astfel lovitura, dar asta este ca si cum ati juca la loterie. Sunteti incoltit de riscuri.
De aceea, strategia mai sigura este de a diversifica tipurile de investitii. Astfel, atunci cand ceva nu da randament, veti recupera pe alta parte. E ca si cum ati canta la mai multe clape, pentru ca melodia sa fie cat mai armonioasa.
Aceasta abordare este pe deplin valabila in marketing. Alegeti sa va diversificati eforturile de marketing pe mai multe tipuri diferite de strategii si metode, pentru ca afacerea dumneavoastra sa nu aiba prea mult de suferit daca una dintre metode esueaza.
Deci iata cateva tactici dovedite in generarea traficului pe site. Daca utilizati deja una din aceste metode, scoateti-o de pe lista si creati un plan de adaugare a noilor tactici in lunile urmatoare.
6 Modalitati de crestere a traficului pe site
1. SEO
Surprinzator sau nu, aceasta este prima tactica ce conteaza pentru afacerea dumneavaostra. Ce e minunat la SEO este ca va poate afisa afacerea unor potentiali clienti interesati exact de produsele sau serviciile pe care dumneavoastra le oferiti.
Avand o strategie SEO bine pusa la punct, afacerea dumneavoastra va fi listata pe prima pagina Google in momentul in care clientii dumneavoastra au nevoie de produsul sau serviciul pe care il aveti in oferta.
2. Promovare digitala.
Daca vorbim despre publicitate online, ar trebui sa incepeti prin a sterge cu buretele toate preconceptiile despre promovare, cel putin pentru doua minute. In acest timp ganditi-va la urmatoarele lucruri:
- Puteti incepe cu anunturi pe Google si Facebook, cu buget minim.
- Va puteti orienta spre campanii pay-per click
- Puteti face reclame publicitare pe YouTube (fara a fi nevoie de o investitie minima)
- Dupa cuantificarea rezultatelor puteti determina in ce directie merita sa alocati banii pentru marketing pentru a va maximiza profiturile.
- Retelele de promovare pot sa identifice automat si sa vizeze publicul tinta.
Ca si SEO pe internet puteti sa va faceti publicitate atunci cand clientii dumneavoastra potentiati navigheaza online, pe platformele social media, cand citesc emailuri despre produsele si serviciile pe care le oferiti.
3. Marketingul de recomandare
Oamenii au nevoie de recomandari, iar daca dumnevoastra veti primi review-uri pozitive si eforturile va vor fi recunoscute, automat veti atrage mai mult trafic pe site.
4. Social Media Marketing
Legat de marketingul social ar trebui sa retineti ca acesta nu se masoara prin numarul total de like-uri pe facebook sau followeri pe Twitter. Se masora in conversii, lead-uri si vanzari efective.
Da, marketingul social poate fi o tactica extrem de eficienta pentru a viza publicul tinta si pentru a-l indrepta spre site-ul dumneavoastra in vederea inregistrarii unor comenzi.
5. Publicitate Online
Orice afacere are nevoie de publicitate. Pentru a face publicitate trebuie sa faceti ceva sau sa creati ceva demn de presa. Daca nu aveti inca un blog pe site, faceti acest lucru. Un continut de calitatea va poate aduce mai aproape de publicul tinta.
6. Integrare offline – online
Daca folositi deja email marketing, anunturi tiparite, la radio sau tv, telemarketing sau daca faceti publicitate offline, atunci ar trebui sa gasiti modalitati de a integra aceste campanii offline cu marketingul digital.
De exemplu, oferiti carti de vizita cu denumirea site-ului firmei dumneavoastra sau promovati pagina de web intr-un banner fizic afisat intr-o piata. Studiile arata ca tot mai multe persoane viziteaza site-ul unei afaceri inainte de a cumpara un produs. De aceea, este important sa aveti un mesaj unitar in actiunile de marketing, atat online, cat si offline.
In final retineti ca marketingul digital inseamna mai mult decat directionarea traficului spre site-ul dumneavoastra. Trebuie sa gasiti modalitatea eficienta de a converti traficul in vanzari si de a masura rezultatele.
Aveti nevoie de servicii de SEO si Digital Marketing?
Contactati-ne azi pentru o discutie despre afacerea dumneavoastra.