În zona zilnică a știrilor, afacerea capătă o mare parte din traficul pe care il genereaza prin motoarele de căutare. Cu toate acestea, aceasta este din ce in ce mai competitiva, mai ales in sectorul știrilor, în care apar mai multe surse de informații și mai multe site-uri SEO. Ca foarte multe alte domenii de obicei, maximizarea vizibilității SEO pentru site-urile de știri necesită un plan bun și strategii specific SEO.
Mai jos sunt prezentate câteva dintre cele mai bune strategii SEO pentru site-urile de știri, precum și unele trucuri și sfaturi când vine vorba de promovarea unui site de știri:
- Optimizator de titlu și meta descriere
Optimizarea titlurilor și a descrierilor meta este, probabil, prima și cea mai importantă sarcină atunci când vine vorba de SEO pentru site-urile de știri. Titlul și descrierea meta isi propun sa atraga cititori, făcandu-i sa facă clic și sa viziteze site-ul.
Acesta este un efort bun pentru a vă asigura că titlurile și descrierile meta pe care le utilizați sunt relevante și captivante. Asigurați-vă că respectați formatul titlului, cu un număr mai mare de caractere folosite și alegeți cu atenție cuvintele cheie care preced titlul. Descrierea meta, pe de altă parte, oferă cititorului știri importante despre fiecare știre pe care o postați.
- Utilizarea de cuvinte cheie
Cuvintele-cheie sunt vorba de cinci-două cuvinte sau fraze care caracterizează conținutul sau subiectul articolului. Este important ca aceste cuvinte cheie sa fie semnificative și reprezentative pentru informațiile furnizate de articol. Cu cuvinte cheie bune, este mai ușor pentru motoarele de căutare să găsească site-urile de știri și sa le afișeze cititorilor potențiali.
Acum, cuvintele cheie poate că nu ocupă aceeași importanța pe care o aveau de-a lungul anilor. Cu toate acestea, este important sa identificați și să utilizați cuvintele cheie corecte, adesea în titluri și în conținutul fiecărui articol. De asemenea, utilizați cuvinte cheie în denumirile de URL-uri și folosiți tag-uri meta pentru a ajuta motoarele de căutare să indexeze articolele.
- Abordarea externa
Construirea link-ului este una dintre cele mai importante activități SEO, și este esențială pentru a câștiga credibilitate și autoritate pentru un site de știri. Linkul construirii poate fi intern – dintr-un articol la altul pe site-ul dvs. – sau extern, ceea ce înseamnă că articolele dvs. sunt conectate de la și către site-uri externe aparținând altor surse.
Aceste link-uri și conexiuni oferă site-urile dvs. ca și cum ați fi legați în mare parte la rețelele motoarelor de căutare, îmbunătățind astfel vizibilitatea site-ului și performanta SEO. Mai mult, linkurile externe construite corect se traduc in mult trafic pe site-ul dvs. de știri, deoarece au un impact mare asupra ratingului de căutare.
De exemplu, dacă aveți știri despre industria alimentară și doriți ca știrile dvs. să fie susceptibile de a ajunge la grupul-țintă așteptat, atunci s-ar putea să faceți o listă de site-uri și pagini web cu conținut relevant și să trimiteți cereri de link pentru a obține backlink-uri către știrile dvs.
- Optimizare pentru mobil
Optimizarea SEO a site-ului de știri pentru dispozitivele mobile este o alta dimensiune importantă de luat in considerare. Cu cât potențialii cititori vor avea o experienta mai buna navigarea prin site-ul dvs. și afla mai multe informații, cu atât va crește șansa ca ei să fie transformati in clienți.
Dispozitivele mobile joacă un rol important în SEO. În prezent, Google a început sa evalueze și să clasifice site-urile bazandu-se pe fiabilitatea navigarii mobile și prin acest lucru poate creste vizibilitatea si performanta SEO.
Motoarele de căutare optează pentru site-urile mobile-friendly și dacă optimizați pentru dispozitivele mobile, puteți obține mai multă trafic pe site-ul dvs. și vă puteți crește șansele de clasare pe motoarele de căutare.
- Structura de conținut
Structurearea corecta a conținutului este importanta atât din punct de vedere tehnic, cât și SEO. Structurarea conținutului vă permite să articularați corect și uniform conținutul, făcându-l mai ușor pentru motoarele de căutare să găseasca și afișeze informațiile pentru cititori.