Comertul electronic a devenit forma de ecart online obisnuita pentru a realiza cumparaturi bune in intreaga lume. Cu toate acestea, ca si orice altceva, succesul depinde de calitatea produselor oferite la un pret competitiv și de o prezentare atractiva atat pentru acestea, cat si pentru site-ul web. Cu crescuta concurenta in mediul online, eficientizarea tactica s-a intetit si exista o nevoie acuta de a cauta solutii eficiente pentru a comercializa produsele.
Una dintre acestea sunt retetele optimizarii pentru motorul de cautare (SEO) care ajuta comerciantii online sa isi sporeasca prezenta si eficienta web site-ului si sa obtina mai mult trafic de pe motorul de cautare.
In articolul de astazi va vom oferi detalii despre strategiile SEO pentru comerțul electronic și cum acestea pot contribui la cresterea vanzarilor.
- Ce este SEO?
SEO se refera la setul de optiuni de marketing care promoveaza un website și l-a poziționeaza pe prima pagina a google si alte motoare de cautare pentru cuvintele cheie specifice pe care le utilizeaza si cauta cumparatorii.
Inteligenta SEO se refera la alinierea proceselor tehnice, continutului și strategiilor social media pentru a maximiza pozitionare rankingului pe primele pagini ale motoarelor de cautare.
Exista optiuni de SEO precum:
• Optimizarea cuvintelor cheie
• Optimizarea linkurilor
• Optimizarea continutului
• Optimizarea meta taguri
• Optimizarea auditului de legaturi
• Optimizarea serverului
• Promovarea mediului social
• Promovarea continutului
• Utilizarea adnotarilor (annotatiile)
Eficientizarea SEO se refera la abilitatea de a eficientiza website-ul pentru a se potrivi cu obiectivele de marketing online.
- Benefiicile SEO
Site-urile optimizate SEO ofera mai multe avantaje:
• Ofera o mai buna experienta a utilizatorului
• Este rentabil
• Ofera un trafic de calitate
• Pozitionezi site-ul bine in motoare de cautare
• Aduci clienti care au ceva de oferit
• Construiesti incredere și brand
• Ofera o optimizare pe termen lung
• Construieste o organizare solida
• Este usor de monitorizat, evaluat și modificat
- Strategii SEO in comertul electronic
Atunci cand detineti un magazin online, trebuie sa luati in considerare urmatoarele cu privire la SEO:
• Procesul SEO se aplica parcelor de website-uri individuale.
Oferiti mai multe optiuni de SEO pentru toate varfurile web site-ului, cum ar fi produse, categorii, pagini si continut personalizat. Acestea trebuie sa permita rafinarea produselor pe baza unei game largi de cuvinte cheie și alte optiuni de marketing.
• Trebuie sa aveti in vedere furnizarea unui continut solid.
Continutul web site-ului trebuie sa abordeze intrebari frecvente ale cumparatorilor si sa cuprinda detalii despre oferta și produsele dvs. De asemenea, trebuie sa fie bine scris și sa aiba structuri logice, astfel incat sa ajute cautarile in motorul de cautare.
• Trebuie sa monitorizati si sa urmariti progresul.
Este important sa luati in considerare progresul SEO si sa evaluati acest lucru pe baza reactiilor cumparatorilor si vanzarilor. In acest fel, se asigura ca strategia SEO poate fi îmbunătățită pentru a contribui la vanzarile magazinului online.
• Utilizati platformele social media.
Reclama SEO pe canalele sociale se dovedeste a fi foarte eficienta, intrucat sunt vazute ca un mod foarte eficient de a raspandi mesaje si produsele dvs. de magazin online. Astfel, este important sa utilizati platformele pentru a ajunge la mai multi cumparatori.
• Utilizați motoarele de cautare.
Utilizarea a motorului de cautare care ofera rezultate si recomandari relevante, eficientizeaza angajamentul si revigoreaza continutul și produsele dvs.
- Intelegerea cuvintelor cheie
Cuvintele cheie joaca un rol vital in optimizarea SEO. Acestea sunt literale expresii pe care oamenii le folosesc in cautarile online si este important sa intelegeti care sunt utilizatorii dvs. și sa identificati cuvintele cheie corecte pentru a va profiliza produsele si continutul web site-ului pe aceste categorii.
Comerciantii online trebuie sa ia in considerare urmatoarele cuvinte cheie:
• Intrebare sau descriptiv
• Competitiv
• Generic sau de lunga durata
• Local
Este important sa luati in considerare mecanismele de cuvinte cheie de pe pagina web si sa includeti cuvintele cheie relevante in URL-uri, titluri, metai si continutul produselor, astfel incat sa puteti obtine mai mult trafic.
- Optimizarea continutului
Continutul conteaza foarte mult in SEO. Este esentiala a documenta produsele si descrierile fara a confunda cumparatorii cu versiuni cuvantatoare nepotrivite. De asemenea, inclusionarea descrierilor si elementelor grafice relevante ar trebui sa fie congruente cu obiectivul SEO.
Cuvintele cheie trebuie introduse printr-o gama de moduri, cum ar fi contextul judicios, titlurile pertinente, SEO blogs, descrieri, metatags și audierea linkurilor. Motoarele de cautare monitorizeaza indeaproape aceste elemente pentru a raspunde intrebarii „de ce?”
- Promovarea mediului social pentru SEO
Optiunile social media sunt una dintre cele mai eficiente metode de a genera trafic online. Utilizarea unui platformei foarte bine gandite si eficientizeaza obiectivele de vanzari in nume de magazin.
Acest lucru poate fi eficientizat prin promovarea creativa a produselor, postasului video, interviurilor și muchiilor relevante, precum și prin conectarea bazei de date de adrese de e-mail și alte mijloace.